Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Håller med dig men det kan inte vara helt random som i det fallet.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Helt jävla sjukt hur Brynäs kryper ner i knä på egen målvakt och ger galna ytor för Luleå att spela på.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Man får hoppas på någon form av slumpmål för Brynäs då de skapar 0 och intet.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så går det när man inte ens är 3a på puckarna, så satans dåligt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så går det när man inte ens är 3a på puckarna, så satans dåligt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vore det inte rimligt att det lag som tilldöms straff får valet att i stället välja utvisning (det mindre straffet)?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas att Brynäs inte tackar domarna efter matchen. Varför tacka för att ha blivit totalt bortdömda?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså, det borde fan gå att stämma domarna.. Nu har de räknat oss på 2 mål. Vilka jävla as.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är ju uppenbart att de inte har en susning dessa så kallade domare.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det blir spännande att se om vi blir nollade i kväll, det ser ut så ut efter 1a.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu börjar det röra på sig... Kan kanske bli bra till våren detta...
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Frågan är om det är Brynäs eller Leksand som är sämst i årets upplaga av SHL..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
IronKrook: Jag tänker att det sitter mycket i målvakterna. Vi har en 1e målvakt som ligger på plats 13 i statistiken och en tänkt 1e målvakt som tyvärr är bra mycket sämre än så.
Jag kan inte för mitt liv förstå att Brynäs år efter år misslyckas på, denna viktigaste, position.
Ansvariga verkar heller inte bry sig då de inte för något åt saken. Obegripligt och självskade beteende.
Jag kan inte för mitt liv förstå att Brynäs år efter år misslyckas på, denna viktigaste, position.
Ansvariga verkar heller inte bry sig då de inte för något åt saken. Obegripligt och självskade beteende.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En av Brynäs sämre perioder denna säsong och det hjälper inte att domarna är om möjligt ännu svagare.
Ett officidemål och sedan en utvisning där de låter publiken drömma.
Ett officidemål och sedan en utvisning där de låter publiken drömma.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kanske har jag höga krav på målvakter men fan, den var inte omöjlig med fri sikt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar om domarna bestämt sig för att bara ta ut Brynäsare, det ser så ut.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mycket skön seger. Innan match hade jag redan räknat hem förlusten, skönt att jag hade fel 😊
+ 2
Föregående · 3 · Nästa