Historik
Föregående · 23 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Clownerna lallar vidare.. Hade jag varit lika dålig på mitt arbete som de svart vita så hade jag fått sparken för länge sedan..
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Zappaholic:
God damn vilken usel period.. Testbilden är banne mig mer underhållande.. 3 poäng är vad som räknas och underhållning är inte ens sekundärt.
God damn vilken usel period.. Testbilden är banne mig mer underhållande.. 3 poäng är vad som räknas och underhållning är inte ens sekundärt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
I kväll tror jag att vi får uppleva 20-talets första miracle on ice.
Brynäs vinner på bortaplan och tar genom denna seger 2 raka...
Brynäs vinner på bortaplan och tar genom denna seger 2 raka...
+ 11
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Charliejfz:
Är det så att Expressen inte ens nämner Brynäs match i kväll?
Är det så att Expressen inte ens nämner Brynäs match i kväll?
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Forsberg 1978:
Torskar Brynäs detta så är det fan läge för MS att göra det bästa han kan göra förlaget, nämligen att avgå.
Torskar Brynäs detta så är det fan läge för MS att göra det bästa han kan göra förlaget, nämligen att avgå.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic:Årets upplaga av Brynäs är riktigt plågsamt att bevittna..
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Jan Grismöbel:
Betyget på dagens match blir solklara 🤮🤮🤮🤮🤮.
Betyget på dagens match blir solklara 🤮🤮🤮🤮🤮.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Forsberg 1978:
Man sitter ju och skäms över hur jävla usla Brynäs är nu.
Man sitter ju och skäms över hur jävla usla Brynäs är nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
God jul Brynäsbröder och systrar (om det nu finns några systrar här :-)).
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
{8846}:
YES, fan vad bra. Jag var i princip säker att vi skulle tappa matchen när SAIK kvitterade.
Härligt Brynäs!
YES, fan vad bra. Jag var i princip säker att vi skulle tappa matchen när SAIK kvitterade.
Härligt Brynäs!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Forsberg 1978:
Att kalla vårt PP för patetiskt är fan att skönmåla det.. Helvete vad dåligt det pp:et var.
Att kalla vårt PP för patetiskt är fan att skönmåla det.. Helvete vad dåligt det pp:et var.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Byter vi tränare utan att först ha sondera, letat och hittat vad man nu tror är det bästa så är det enligt mig ett misstag.
Det är lite vad som redan skett de senaste säsongerna.
Det är lite vad som redan skett de senaste säsongerna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Helt sjukt att vi fortfarande har möjlighet till poäng denna match. Vi får hoppas att det inte tar 10 minuter innan Brynäs vaknar i sista period.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Malmö är ju så överlägset så att det är pinsamt..
Lite sent att ta timeout nu 🤮🤮🤮🤮🤮
Lite sent att ta timeout nu 🤮🤮🤮🤮🤮
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Visst va det en filmning.. Det tog ju ett tag från kontakten till störtdykande hök.
Visst va det en filmning.. Det tog ju ett tag från kontakten till störtdykande hök.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
varulf: Det känns ändå ganska bra.. Vi har spelat bättre än både Växjö och Rögle de senaste matcherna och utan oflyt så borde det ha blivit 6 pinnar i stället för 3. Håller vi samma nivå i afton då ska det bara bli 3 pinnar.
Å andra sidan.. Fullsatt arena och lag som har en trend att bryta är ju illavarslande omen.
Jag har i alla fall påbörjat resan norrut mot Gavlerinken..
Å andra sidan.. Fullsatt arena och lag som har en trend att bryta är ju illavarslande omen.
Jag har i alla fall påbörjat resan norrut mot Gavlerinken..
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Forsberg 1978:
Första domslutet som gick med oss i år?
Första domslutet som gick med oss i år?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Charliejfz:
Hur kommer det sig? Är du lite av en smyg brynäsare?
Det är OK att komma ut ur garderoben, det är 2019 nu 😋
Hur kommer det sig? Är du lite av en smyg brynäsare?
Det är OK att komma ut ur garderoben, det är 2019 nu 😋
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Charliejfz:
Anntingen har du redan räknat hem poängen eller så vet jag inte vad du menar. Du menar att du vill att Brynäs vinner mot ditt Rögle?
Ni har iof råd att bjuda på 3 pinnar 😋
Anntingen har du redan räknat hem poängen eller så vet jag inte vad du menar. Du menar att du vill att Brynäs vinner mot ditt Rögle?
Ni har iof råd att bjuda på 3 pinnar 😋
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
Vilka sjuka jävla mål Växjö får mot oss denna match.. Själv träffar vi ribban och klubbskaftet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
Jan Grismöbel:
Assist til domaren på det målet.
Assist til domaren på det målet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - IK Oskarshamn 2019-10-17
Zappaholic:
Jag håller med att det ser ängsligt ut men knepigt vore det ju annars. Det enda som räknas i kväll är seger.
Jag håller med att det ser ängsligt ut men knepigt vore det ju annars. Det enda som räknas i kväll är seger.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - IK Oskarshamn 2019-10-17
Vi leder i alla fall och det ser jag som positivt. Effektiviteten kunde så klart i vanlig ordning varit bättre men nog äger vi denna period?
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Så det är statistiskt säkerställt efter typ 4a matcher med första målet i arslet?
Ja, ja.. Bara att packa ihop och åka hem.
Ja, ja.. Bara att packa ihop och åka hem.
Föregående · 23 · Nästa