Det finns ingen användare som heter empa11
Historik
Föregående · 22 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Zappaholic: Brynässrna kan inte ens hålla i klubborna.. Uppryckning..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Vilket jävla trams.. Om någon borde avgå så är det banne mig Amana Lind.. Det behövs enn pragmatiker på denna position och inte någon hippie.
Sorry, blev lite politisk men kunde inte hålla mig.
Sorry, blev lite politisk men kunde inte hålla mig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Zappaholic: Det är ju det som I alla fall jag anser vara puckhantering.. Ja, ja.. Brynäs har hitils varit starka I andra perioden så låt oss hoppas att det är så även i dag.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Sista minuten av en period är och har alltid varit Brynäs akilleshäl..
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Nu har jag inte sett matchen mot Oskarshamn men detta är fan under all jävla kritik.
Dags att steppa upp och se till att handera puckinnehavet bra mycket bättre..
Dags att steppa upp och se till att handera puckinnehavet bra mycket bättre..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Zappaholic: mycket illa, ser ut som att 6 fingers har PP.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Utvisningen på Brynäsare såg dessutom ut som ett kampmoment och jag förstår inte varför vi fick denna utvisning.
Gällande boxen så visar det sig om vi har ryckt upp oss eller ej.. Faktum är dock att vi som vanligt släppte in ett mål...
Gällande boxen så visar det sig om vi har ryckt upp oss eller ej.. Faktum är dock att vi som vanligt släppte in ett mål...
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Dessutom så såg det målet ut som att målvakten borde ta den pucken.. Ingen skymning eller liknande.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Forsberg 1978: Jag tycker att Brynäs var värd en seger.. Skit samma om LHC sköt många skott då de flesta var totalt ofarliga.
Jag tycker att vår målvakt var OK förutom på 2-1målet som jag tycker han borde ha tagit.
Brynäs hade järnkoll tills domarna lade sig i det hela.
Jag tycker att vår målvakt var OK förutom på 2-1målet som jag tycker han borde ha tagit.
Brynäs hade järnkoll tills domarna lade sig i det hela.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Rumpelstiltskin: patetiska jävla domare.. Jävligt knepig uppställning att inleda med i 5 mot 3.
Nu avgår jag för i afton med ett rungande 🖕till dagens domare.
Nu avgår jag för i afton med ett rungande 🖕till dagens domare.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Brynäsgubbe: Har man så pas bra PP så kan man tycka att man borde ha möjlighet att träna upp ett bra BP.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Morgan Johanson är nemisis både inom politiken och på rinken.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Äckliga, äckliga, äckliga, äckliga satans domare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Är det någon som vet om mål vid avvaktande utvisning räknas som PP mål?
Vore intressant att få svar på...
Vore intressant att få svar på...
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Kan Brynäs ha världens genomtiderna sämsta boxplay?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Jag håller med sedan får man respektera att den ekonomiska situationen ser olika ut för var och en men för mig är 99 SEK i månaden ingen jag ens märker av.
Det känns bra arr bidra till klubben i mitt hjärta och jag gillar initiativet.
Jag håller med sedan får man respektera att den ekonomiska situationen ser olika ut för var och en men för mig är 99 SEK i månaden ingen jag ens märker av.
Det känns bra arr bidra till klubben i mitt hjärta och jag gillar initiativet.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jahapp, nu missar jag premiären då jag tvingas att gå på Grand och äta skaldjursbuffe.. Extra trist då jag fick hem en ny TV och ljudsystem för bara några dagar sedan.
Dålig planering från min sida..
Dålig planering från min sida..
+ 5
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
Rumpelstiltskin:
Borde bli målvaktsbyte efter 1a som det låter. Några tavlor?
Ett byte av mälvakt borde i alla fall ge signaler till laget.
Borde bli målvaktsbyte efter 1a som det låter. Några tavlor?
Ett byte av mälvakt borde i alla fall ge signaler till laget.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
{8783}:
Trist att tappa en i princip given seger. Ändå starkt av laget att resa sig likt fågeln Fenix och ändå vinna på övertid.
Trist att tappa en i princip given seger. Ändå starkt av laget att resa sig likt fågeln Fenix och ändå vinna på övertid.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
{2064}: är MSN Brynäsare så är man ogin form av masokist.
Föregående · 22 · Nästa