Historik
Föregående · 30 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Om nu nyheten om Melin klassificerades som en bomb så måste ett hemvändande av Rödin klassas som en Vätebomb.
+ 9
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Med tanke på Zabs långvariga frånvaro så är jag tveksam till vad han kan tillföra i en semi.
Det är ju inte så att han var gud innan han blev skadad även om tendenserna var goda.
Det är ju inte så att han var gud innan han blev skadad även om tendenserna var goda.
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Någon som vet någon sida där man kan streama matchen.?
Är i Kambodja och mitt VPN har lagt av. Vill inte missa denna match 😨
Är i Kambodja och mitt VPN har lagt av. Vill inte missa denna match 😨
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gudars skymning, mitt VPN löpte ut i dag och trots att jag förnyade det hela med en månad till så förlängs inte skiten.
Anonine tar betalt men levererar inte så nu kommer jag att missa kvällens match.😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Anonine tar betalt men levererar inte så nu kommer jag att missa kvällens match.😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
mattiask:
Jag tycker absolut att det finns all anledning till att vara mycket kritisk till domarna då de på grund av sin totala enhögdhet starkt påverkade utgången av matchen.
Om domarna nu inte helt fullständigt skitit i reglerna så hade de tröga backarna i LHC inte hängt med överhuvudtaget.
Nu får de haka och bryta mot reglerna helt utan påföljd.
Jag tycker absolut att det finns all anledning till att vara mycket kritisk till domarna då de på grund av sin totala enhögdhet starkt påverkade utgången av matchen.
Om domarna nu inte helt fullständigt skitit i reglerna så hade de tröga backarna i LHC inte hängt med överhuvudtaget.
Nu får de haka och bryta mot reglerna helt utan påföljd.
+ 8
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Bara det faktum att vi fick Målgan i kvarten vittnar ju bara det om ett riktigt justitsiemord och Målgan har verkligen levererat på helt ny nivå i sitt brynäshat.
+ 8
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Jag hoppas verkligen Bulan sågar domarens insatts efter matchen. Det är ju helt jävla patetiskt att LHC får göra vad fan de vill utan åtgärd .
+ 11
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Brynäsgubbe:
Blir det något mer PP så är det garanterat LHC som får det.
Fan vad surt med ribbskottet där på slutet.
Blir det något mer PP så är det garanterat LHC som får det.
Fan vad surt med ribbskottet där på slutet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Brynäsgubbe:
Jag känner att jag skulle vilja göra bra mycket mer än att skrika åt asen.
Jag känner att jag skulle vilja göra bra mycket mer än att skrika åt asen.
+ 6
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Vaknade upp av ångest och tog fram mobilen för att smyga fram resultatet.
Vilken våg av lycka som sköljde genom kroppen när jag insåg att Bertilsson för andra gången detta slutspel har frälst oss.
Dagen är räddad och jag sitter fortfarande med ett fånigt leende på mina läppar
Det känns som att detta lag har potentialen att gå hela vägen.
Vilken våg av lycka som sköljde genom kroppen när jag insåg att Bertilsson för andra gången detta slutspel har frälst oss.
Dagen är räddad och jag sitter fortfarande med ett fånigt leende på mina läppar
Det känns som att detta lag har potentialen att gå hela vägen.
+ 14
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Brynäsgubbe:
Det är ju långt ifrån klart att Brynäs går vidare med LHC ska vinna minst 4 av max 5 kvarvarande matcher och det är fan inte lätt.
Det är ju långt ifrån klart att Brynäs går vidare med LHC ska vinna minst 4 av max 5 kvarvarande matcher och det är fan inte lätt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag vill passa på att gratulera Huge i dag.
18e mars är tydligen "Bussförarens dag", så grattis ännu en gång ☺️
18e mars är tydligen "Bussförarens dag", så grattis ännu en gång ☺️
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}:
Sihanoukville för transport till med båt till Koh Rong och efter Otres.
Vilken tid börjar matcherna lokal tid, du var ju i Thailand nyss så du kanske har koll.
Sihanoukville för transport till med båt till Koh Rong och efter Otres.
Vilken tid börjar matcherna lokal tid, du var ju i Thailand nyss så du kanske har koll.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}:
Fungerar det att se matcherna dagen efter så att säga.?
Pizzan låter god men den kycklinggatan misstänker jag att min fru kan ha vissa invändningar mot.
/Danne
Fungerar det att se matcherna dagen efter så att säga.?
Pizzan låter god men den kycklinggatan misstänker jag att min fru kan ha vissa invändningar mot.
/Danne
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur fan tänkte jag när jag bokade en resa till Kambodja 21 mars? Jag hinner se 2 matcher innan jag åker.
Jävla dåre😬
Jävla dåre😬
+ 4
Föregående · 30 · Nästa