Historik
Föregående · 36 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Forsberg 1978:
Amen på det. Inte en passning som sitter där dom ska och vi är inte ens 2a på puckarna för tillfället
Amen på det. Inte en passning som sitter där dom ska och vi är inte ens 2a på puckarna för tillfället
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Yes, i bland är det jävligt skönt att ha fel.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Det känns som detta är ännu en match där vi blir nollade. Jag hoppas att jag har fel.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Discolight1994:
Jahapp.. Ännu ett misstag i egen zon som leder till ett mål i arslet.
Jahapp.. Ännu ett misstag i egen zon som leder till ett mål i arslet.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Helvete, 3e skottet i virket på två matcher mot Luleå. Surt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
{7225}:
Jag önskar jag kunde vara lika naivt positiv som dig inför varenda match oavsett skadebekymmer och annan skit. 👍
Jag hoppas så klart på 2 segrar men jag tror på 0 poäng.
Jag hoppas så klart att jag har fel ☺
Jag önskar jag kunde vara lika naivt positiv som dig inför varenda match oavsett skadebekymmer och annan skit. 👍
Jag hoppas så klart på 2 segrar men jag tror på 0 poäng.
Jag hoppas så klart att jag har fel ☺
+ 1
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Skrubben:
Jag har inget att anmärka på Bengtzén jag heller.
Det gäller att tänka mer långsiktigt och även om det för närvarande är ett totalt mörker utan skönjbar ljusning i sikte så vore det oansvarigt att riskera ekonomin på panikvärvningar.
Det kommer en säsong efter denna med och Bengtzén ska tänka långsiktigt. Om det nu värvas så hoppas jag att det blir en genomtänkt värvning både kortsiktigt och långsiktigt.
För att citera Triad "... det är mörkt nu med det blir ljusare igen"
Jag har inget att anmärka på Bengtzén jag heller.
Det gäller att tänka mer långsiktigt och även om det för närvarande är ett totalt mörker utan skönjbar ljusning i sikte så vore det oansvarigt att riskera ekonomin på panikvärvningar.
Det kommer en säsong efter denna med och Bengtzén ska tänka långsiktigt. Om det nu värvas så hoppas jag att det blir en genomtänkt värvning både kortsiktigt och långsiktigt.
För att citera Triad "... det är mörkt nu med det blir ljusare igen"
+ 1
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
70 Rodrigues:
Gissar att det är samma förening som en gång i tiden spelade oavgjort mot "Vilda Väsby".
Väsby tog 3 poäng den säsongen och gårdagens förlust ligger i paritet med den insatsen.
Skam..
Gissar att det är samma förening som en gång i tiden spelade oavgjort mot "Vilda Väsby".
Väsby tog 3 poäng den säsongen och gårdagens förlust ligger i paritet med den insatsen.
Skam..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Äh, denna säsong är så körd tack vare alla jävla skador. Tack och lov så har vi nog med poäng för att förhoppningsvis slippa ett kval.
God natt och tack för kaffet..
God natt och tack för kaffet..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Måste fan stänga av ljudet på TV. Jag står fan inte ut med hennes jälla röst.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Lysande PP
Det märks inte att vi har några skador överhuvudtaget.
Det märks inte att vi har några skador överhuvudtaget.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Men hur fan kunde den värdelösa jävla straffen gå in?
Torskar vi denna så är det bara att inse att Brynäs är det klart sämsta laget i SHL för närvarande.
Torskar vi denna så är det bara att inse att Brynäs är det klart sämsta laget i SHL för närvarande.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
kexxet:
Med Brynäs flyt gällande skador så kommer Porseland vara den enda back som inte är skadad.
Ännu en jobbig period för oss Brynäsare..
Inefktivetet, indianare och onödiga utvisningar.
Jag antar att det bara att vänja sig 😠
Med Brynäs flyt gällande skador så kommer Porseland vara den enda back som inte är skadad.
Ännu en jobbig period för oss Brynäsare..
Inefktivetet, indianare och onödiga utvisningar.
Jag antar att det bara att vänja sig 😠
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men vad trött jag blir. Hur är det möjligt att få en skada på en bärande spelare och det på träning.
Lägg dessutom till de helt sanslösa domslut som straffat oss hårt så är det ju osannolikt mycket oflyt.
Modo snackar om att de har oflyt men detta är fan det värsta jag bevittnat.
Så jävla trist för Brynäs, fansen och för Rödin 😭
Lägg dessutom till de helt sanslösa domslut som straffat oss hårt så är det ju osannolikt mycket oflyt.
Modo snackar om att de har oflyt men detta är fan det värsta jag bevittnat.
Så jävla trist för Brynäs, fansen och för Rödin 😭
+ 2
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Jahapp.. Bara att konstatera att Sandström och domarna är orsaken till dagens förlustförlust.
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Forsberg 1978:
Hur kan det inte vara utvisning när de slår klubban ur händerna på Sundqvist? Så jävla dåligt.
Hur kan det inte vara utvisning när de slår klubban ur händerna på Sundqvist? Så jävla dåligt.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Skönt med 3 poäng och tack Starkbaum för räddningar efter härdsmälta i PP.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Brynäsgubbe:
En seger skulle onekligen sitta fint i morgonmorgon. Jag skulle behöva en seger för att stabilisera mitt mentala tillstånd och framförallt Brynäs behöver hitta vinnarspåret igen.
Malmö hemma ska inte vara någon omöjlig uppgift tycker jag.
En seger skulle onekligen sitta fint i morgonmorgon. Jag skulle behöva en seger för att stabilisera mitt mentala tillstånd och framförallt Brynäs behöver hitta vinnarspåret igen.
Malmö hemma ska inte vara någon omöjlig uppgift tycker jag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/12-15
Forsberg 1978:
I kväll är det på riktigt.. Som boende i hufvudstaden så vill jag inte ha annat än seger mot Skansens apor denna afton.
I kväll är det på riktigt.. Som boende i hufvudstaden så vill jag inte ha annat än seger mot Skansens apor denna afton.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
God jul kära Brynäs bröder,
I morgon bär det av till Ukraina så även detta år blir det till att avnjuta annandagen match på paddan.
I morgon bär det av till Ukraina så även detta år blir det till att avnjuta annandagen match på paddan.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
Detta är nog första gången jag upplevt att Brynäs plockar ut målvakten för att jaga kvittering och sedan tar de alla 3 pinnar när matchen är slut.
Kul 😆
Kul 😆
+ 15
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
70 Rodrigues:
Det blir onekligen svårt att forsera denna köttmur med det stillastående spel Brynäs presterar för tillfället.
Pinsamt Brynäs..
Det blir onekligen svårt att forsera denna köttmur med det stillastående spel Brynäs presterar för tillfället.
Pinsamt Brynäs..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
Härligt med seger igen, riktigt skönt.
Härligt Brynäs.
Härligt Brynäs.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
Jahapp, där bjöd Starkbaum in Örebro i matchen. Fan vad onödigt😨
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
Domarna borde fan ge en motivering var gång de begär videogranskning.
Vad var giltig anledningen till begärd videogranskning denna gång?
Vad var giltig anledningen till begärd videogranskning denna gång?
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 3/12-15
{5915}:
Om han nu finns så verkar han inte vara Brynäsare i alla fall.
Om han nu finns så verkar han inte vara Brynäsare i alla fall.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 14/11-15
Brynäs ser ju sanslöst loja ut.. Vakna för i helvete..
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 14/11-15
Riktigt svag period av Brynäs där Malmö ser bra mycket hungrigare ut än Brynäs.
Tacksamt med tvåmålsledning och Starkbaum ser stabil ut ännu så länge.
Tacksamt med tvåmålsledning och Starkbaum ser stabil ut ännu så länge.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 14/11-15
70 Rodrigues:
Allt annat än 3 pinnar är ett middlycksnde😎
Allt annat än 3 pinnar är ett middlycksnde😎
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
En dag på jobbet, efter Frölunda accent så var detta ett riktigt sömnpiller.
Kul att se gamla Starkbaum i kväll, det var länge sedan.
Kul att se gamla Starkbaum i kväll, det var länge sedan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har inte landslagen någon försäkring som går in och täcker om en spelare blir långtidsskadad under en landskamp?
Det skulle ju vara i det närmaste barockt om så inte var fallet.
Om en spelare blir uttagen i landslaget så är förmodligen en av de bärande spelarna för klubben och således säkert en av de med högst lön. Det vore väldigt märkligt om klubben som spelaren tillhör ska förlora både sportsligt och ekonomiskt när en spelare blir skadad under ett landslagsuppdrag.
Det skulle ju vara i det närmaste barockt om så inte var fallet.
Om en spelare blir uttagen i landslaget så är förmodligen en av de bärande spelarna för klubben och således säkert en av de med högst lön. Det vore väldigt märkligt om klubben som spelaren tillhör ska förlora både sportsligt och ekonomiskt när en spelare blir skadad under ett landslagsuppdrag.
+ 3
Föregående · 36 · Nästa


Minst en pinne i alla fall och det är en poäng mer än vad jag trodde på. I 3e perioden tycker jag att Brynäs ger Luleå initiativet helt i onödan genom ideliga felpassningar och duttande med pucken.