Inlägg: 1721306
Sv: A proposito de nada
{6984}: Hur länge till har Bulan tålamod med kedjan Westerholm - Westerholm - Mannberg? !?!? Ponta är ju fan kallare än isen!!! Och Mannberg är ruskigt ineffektiv och ojämn. Patrik behöver nya kedjekamrater tycker jag. Varför inte Olden och Lööke? Kan ju knappast bli sämre!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif:
Vilket jävla misstag av Sundqvist.. Nä, nu hör jag något annat..
Nollade eller icke nollade, det är frågan.
Vilket jävla misstag av Sundqvist.. Nä, nu hör jag något annat..
Nollade eller icke nollade, det är frågan.
+ 4