Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi kommer igen men till och med jag börjar förstå att vi kommer att tillhöra de nedre regionerna denna säsong.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Vi vänder detta, sanna mina ord. Nu kommer 2a perioden och då är vi av hävd starka.
Vi vänder detta, sanna mina ord. Nu kommer 2a perioden och då är vi av hävd starka.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Samma sak här, på väg mot Globen för lite uppvärming på O'Learys inför kommande storseger.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som har koll på Bertilssons status? Han skulle troligtvis höja nivån på Brynäs försvarsspel med ett par snäpp.
Tänker att han måste vara nära återkomst med tanke på Alcén motvilja att förstärka baksidan.
Tänker att han måste vara nära återkomst med tanke på Alcén motvilja att förstärka baksidan.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Clara räddar oss denna period som blev spelmässigt värre än väntat men jämn resultatmässigt.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det gäller att överleva 2a perioden då Brynäs sällan levererar i mellanakten.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blir så trött när Brynäs åker på utvisning sedan friar domarna två förseelser för Saik som är likvärdiga eller värre.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad fan är felet? Gå in med kroppen i stället för att låta Örebro få åka i cirklar runt oss.. Jävla koner.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Färjestad har ju en äcklig jävla tur. Precis det Brynäs inte har.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dags för att ta in en junis mellan stolparna? Ja, om vi nu har någon lovade då förstås.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det hade nog varit bättre att köra 6 utespelare denna match.
Alcén har troligtvis stämplat ut för säsongen så att där har vi nog inget att hoppas på.
Agera eller avgå..
Alcén har troligtvis stämplat ut för säsongen så att där har vi nog inget att hoppas på.
Agera eller avgå..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Herre gud min skapare, vi har fan de 2 sämsta målvakterna i serien. I bästa fall så gör de inga tavlor men mycket sällan de gör någon tiktig räddning.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan vad illa, skärpning. Som det ser ut nu så förtjänar dom epitetet "djävla sopor" med råge.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon info ang Rödin eller släpps ingen sådan info till oss vanliga dödliga?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Varför spelar Brynäs "18" hela tiden?vdenntiden suger för mig.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har försökt att kontakta Brynäs supporterklubb Sthlm 2 ggr men mailen studsar.
Vart maila man? Adresserna på "hemsidan" verkar vara irelevanta och felaktiga.
Allt gott. Knäck ägg i dag.
Vart maila man? Adresserna på "hemsidan" verkar vara irelevanta och felaktiga.
Allt gott. Knäck ägg i dag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hyfsat orättvist, trist på tavlan och Brynäs impotens gällande målskyttet.
Mycket märkligt att Brynäs bara fick två PP vilket är att liknas vid ett justitsiemord.
Mycket märkligt att Brynäs bara fick två PP vilket är att liknas vid ett justitsiemord.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Brynäs har alltså haft ett PP mer i matchen, det är fan kafkaartat.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om det funnits någon rättvisa så hade Brynäs haft ledningen med minst ett mål.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Tydligen får Brynäsarna tåla om de blir tacklade i huvudet bara lite. Detta enligt generna på TV4a
+ 3
Föregående · 4 · Nästa
