Historik
1 · Nästa
Mora IK > Sv: Malmö-Mora
Ja radiosporten har inte många rätt dom eller.
0-2 gjordes av Pierre Johnsson enligt dom.
0-2 gjordes av Pierre Johnsson enligt dom.
Mora IK > Sv: År(hundrad)ets skämt?
Knogen:
Jo men de är en riktig höjdar match dom bjuder på: botten mot toppen.
Fixa bättre klack på hemmamatcherna istället för att jolla runt på daminnebandy.
65selander:
"Hammar är väl inte möjligtvis en Leksing? Han lär nog då få besöka AS finaste arena nästa säsong ;-)"
Du behöver inte oroadig Leksand spelar i elitserien nästa säsong.Peter Gudmundsson och dom andra grabbarna i hockeyligan fixar de där.
Följ länk.
Jo men de är en riktig höjdar match dom bjuder på: botten mot toppen.
Fixa bättre klack på hemmamatcherna istället för att jolla runt på daminnebandy.
65selander:
"Hammar är väl inte möjligtvis en Leksing? Han lär nog då få besöka AS finaste arena nästa säsong ;-)"
Du behöver inte oroadig Leksand spelar i elitserien nästa säsong.Peter Gudmundsson och dom andra grabbarna i hockeyligan fixar de där.
Följ länk.
Mora IK > Sv: År(hundrad)ets skämt?
Peo Mattsson
Varför detta påhitt?
Man är väl medlem i drakarna för att stödja mora inte KAIS?
Varför detta påhitt?
Man är väl medlem i drakarna för att stödja mora inte KAIS?
Mora IK > Sv: År(hundrad)ets skämt?
DomarenOne:
Ja detta måste vara århundradets skämt.
Varför inte sätta ut alla medlemmar i drakarna ut vid spåret när vasaloppet drar i gång och ge Staffan Larsson och dom andra IFK Mora åkarna lite blåbärssoppa.När ni ändå är i farten.Då kan ju dom som vart ute få en gratis korv på hockeyn senare.
Ja detta måste vara århundradets skämt.
Varför inte sätta ut alla medlemmar i drakarna ut vid spåret när vasaloppet drar i gång och ge Staffan Larsson och dom andra IFK Mora åkarna lite blåbärssoppa.När ni ändå är i farten.Då kan ju dom som vart ute få en gratis korv på hockeyn senare.
Mora IK > Sv: Match-chat, Mora-Frölunda 26/10
J0cke:
håller med dig till punkt och prickar.....
poliseskort från hallen skulle han haft....
håller med dig till punkt och prickar.....
poliseskort från hallen skulle han haft....
Mora IK > Innebandy på is?
Hur kan/vill dommarna i sverige förstöra så jävla mycket i hockeyn?
Rena innebandyn på plan ibland får dom inte röra varandra sen när det blir en "solklar" grej då blundar dom....Eriksson var dock inte den sämsta dommaren vi haft men det är under all kretik....förra säsongen var dom dåliga men i år är dom ännu sämre..
Rena innebandyn på plan ibland får dom inte röra varandra sen när det blir en "solklar" grej då blundar dom....Eriksson var dock inte den sämsta dommaren vi haft men det är under all kretik....förra säsongen var dom dåliga men i år är dom ännu sämre..
Mora IK > Sv: Västerås IK - Mora IK
rcw:
ja det var ju inte så mycket att hänga i julgranen...men dom laddar väl till SA;)
ja det var ju inte så mycket att hänga i julgranen...men dom laddar väl till SA;)
1 · Nästa
ja Pierre är på gång i dag:)