Historik
Föregående · 8 · Nästa
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Jan-Erik : Jag har inga särskilda skäl att hålla på Montreal, förutom att Mats Näslund och Kjell Dahlin (båda moderklubb Timrå IK) vann SC med klubben 1986. Men även jag har den vad det verkar fullständigt naiva föreställningen att få se ett kanadensiskt lag kunna vinna tävlingen.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
BlackBay: "Näslundarna" har dock genom generationer tillbaka betytt enormt mycket för vår klubbs historia.
Torsten Näslund (pappa till Mats) - aktiv mellan 1937-55. Spel i SM under 40- och 50-talen.
Ingvar "Lillen" Näslund - farbror till Mats och på sin tid en "storspelare". Aktiv mellan 1947-1960. SM-spel 1951.
Torsten Näslund (pappa till Mats) - aktiv mellan 1937-55. Spel i SM under 40- och 50-talen.
Ingvar "Lillen" Näslund - farbror till Mats och på sin tid en "storspelare". Aktiv mellan 1947-1960. SM-spel 1951.
+ 5
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Carolina sveper såväl Ottawa som Philly i den här säsongens Stanley Cup och har således inte förlorat någon match under slutspelet hittills. Man är andra lag efter Oilers 1985 som gör 8-0 de två första rundorna. Helt galet starkt.
Fram till 1986 spelade man bäst av fem i divisions semifinalerna, varför Edmonton "bara" hade 7-0 just här.
Fram till 1986 spelade man bäst av fem i divisions semifinalerna, varför Edmonton "bara" hade 7-0 just här.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
+ 13
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
När man förväntansfull sätter sig för att titta på den hypade serien "Down-town Abbey" ;)
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Gathlopp: Freij tillbaka i Sverige och Timrå IK "för att ta en plats".
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Det är väl två läger här - antingen så gillar man det, eller så gillar man det lite mer ;)
80-tal, MTV och Headbangers Ball. Här bjuds vi på en duktig käftsmäll med ett fyra timmars "best-of". För er som är intresserade, håll tillgodo!
80-tal, MTV och Headbangers Ball. Här bjuds vi på en duktig käftsmäll med ett fyra timmars "best-of". För er som är intresserade, håll tillgodo!
Länkar:
- YouTube
- YouTube
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Jag såg två perioder och där såg Philly aldrig farliga ut. Man kunde inte hota Carolina på något vis. Man hamnade alltid på utsidan och hade inte förmågan, kraften eller energin att ta sig in och vara ett hot på riktigt.
+ 1
Fotboll > Sv: The Championship
mattias - 74: Framförallt har man ju rutin av spel i PL. Dock så brukar dessa vara kortvariga när det händer.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: Åja, nog ser det ut att kunna vara några fler än 79 pers. i publiken? Men alldeles oavsett, folket ska väl ha nåt som känns trovärdigt att vallfärda till. Där har GIF Sundsvall inte varit på oerhört länge.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla:
2004-05: Frölunda - Färjestad 4-1
2013-14: Skellefteå - Luleå 4-0
2014-15: Skellefteå - Färjestad 4-0
2017-18: Växjö - Skellefteå 4-0 (en viss EP40 gjorde ett märkbart avtryck)
2004-05: Frölunda - Färjestad 4-1
2013-14: Skellefteå - Luleå 4-0
2014-15: Skellefteå - Färjestad 4-0
2017-18: Växjö - Skellefteå 4-0 (en viss EP40 gjorde ett märkbart avtryck)
Länkar:
Svenska Ishockeyförbundet
Svenska Ishockeyförbundet
+ 1
Föregående · 8 · Nästa