Historik
Föregående · 5 · Nästa
Café > Sv: Hitta bilden!
Mats Edström:
Kanske som alla vi andra..
En hockeykväll med förlust och
en dynamisk kväll med bourbon i ådrorna... :-))
Kanske som alla vi andra..
En hockeykväll med förlust och
en dynamisk kväll med bourbon i ådrorna... :-))
Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla:
Vill inte de...
Svaret på din önskning, måste ju va att se dig själv i spegeln... :-)
Missförstå mig rätt...
M.V.H
Vill inte de...
Svaret på din önskning, måste ju va att se dig själv i spegeln... :-)
Missförstå mig rätt...
M.V.H
Café > Sv: Hitta bilden!
Poffa: Håller jag på fel lag eller?
Det är ju en F-16 som skjuter iväg en RB-24.. O de är ingen flare= folie..
Men nu dög Herculesen...
Bah, ha ert håll om ryggen...
Det är ju en F-16 som skjuter iväg en RB-24.. O de är ingen flare= folie..
Men nu dög Herculesen...
Bah, ha ert håll om ryggen...
Timrå IK > Sv: Pinsam rankning av Aftonbladet
geggelundin:
Ska vandra hem på min bak om TIK förlorar ikväll.
Ska vandra hem på min bak om TIK förlorar ikväll.
Timrå IK > Sv: Pinsam rankning av Aftonbladet
Dream Team:
Uttryckt i Db per kvadrat/ o volym per käft..
Uttryckt i Db per kvadrat/ o volym per käft..
Timrå IK > Sv: Pinsam rankning av Aftonbladet
Dream Team: Undra om 4 500 människor låter högre i Kovlandshallen än
12 000 i Scandinavium.
12 000 i Scandinavium.
Timrå IK > Sv: Pinsam rankning av Aftonbladet
Fanzin:
Pust... Oki..
Om vi ställer allt på sin spets, så kan en ljudsvag klack låta bra..
O en ljudstark klack låta svagt..
Men inge nego från min sida att TIKs klack är ljudsvag...
Inte med våran trumma o basar.. Vi hörs nog fan ur en grop oxå om vi vill...
Pust... Oki..
Om vi ställer allt på sin spets, så kan en ljudsvag klack låta bra..
O en ljudstark klack låta svagt..
Men inge nego från min sida att TIKs klack är ljudsvag...
Inte med våran trumma o basar.. Vi hörs nog fan ur en grop oxå om vi vill...
Timrå IK > Sv: Pinsam rankning av Aftonbladet
Fanzin: De är väl klart att akustiken betyder mycket...
Ställ dig i en grop o skrik "Timrå ik e dom bästa"
Ställ dig i en grop o skrik "Timrå ik e dom bästa"
Timrå IK > Sv: Pinsam rankning av Aftonbladet
pettsson: Så du menar att dom andra klackarna inte stod på en läktarna i deras hall,"arena". Ljudtryck..
Du har ju rätt angående innehållet det är ju en annan bedömnig..
Du har ju rätt angående innehållet det är ju en annan bedömnig..
Timrå IK > Sv: Pinsam rankning av Aftonbladet
pettsson: Det sämsta måste ju vara att stå i en grop...
Inget negativt till klacken eller nån person där... kom
Inget negativt till klacken eller nån person där... kom
Timrå IK > Sv: Pinsam rankning av Aftonbladet
SaraS: Jaha...
O så skriker klacken, nuu tar vii verrssen pååå siidan fyyra.
O så skriker klacken, nuu tar vii verrssen pååå siidan fyyra.
Timrå IK > Sv: Pinsam rankning av Aftonbladet
Stigsson:
Ja du ser vilka angenäma problem vi har..
För ett par veckor sen så såga vi spelare hit o dit..
O nu när laget spelar bra så måste vi strypa någon närstående..
Ja du ser vilka angenäma problem vi har..
För ett par veckor sen så såga vi spelare hit o dit..
O nu när laget spelar bra så måste vi strypa någon närstående..
Timrå IK > Sv: Pinsam rankning av Aftonbladet
pettsson:
"Vilket jävla hån! Och vad har de motivation då? "Den branta ståplatsen ger en perfekt miljö och en nära-till-isen-känsla för klacken." Jaha?! Vafan har det med klacken att göra?"
Det är därför att den hörs så bra, och att vi har en otroligt bra arena (akustikmässigt).
"Vilket jävla hån! Och vad har de motivation då? "Den branta ståplatsen ger en perfekt miljö och en nära-till-isen-känsla för klacken." Jaha?! Vafan har det med klacken att göra?"
Det är därför att den hörs så bra, och att vi har en otroligt bra arena (akustikmässigt).
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: LOL...
Jo ser ju att näbben är öppen...
Kanske den inte ville ha Ö-viks. korv.. :)
Jo ser ju att näbben är öppen...
Kanske den inte ville ha Ö-viks. korv.. :)
Timrå IK > Sv: Pinsam rankning av Aftonbladet
LingaN: Vi är först av dom högsta..
O bland de största av dom första..
Kom igen nu..!!
O bland de största av dom första..
Kom igen nu..!!
Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Kan jag få önska så där lite på sidan om?
Vill så gärna se en mås som stjäl en korv...
Vill så gärna se en mås som stjäl en korv...
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2005-10-29
Redax 2: Helt otroligt bra bilder, fick mig många LOL.
Såg min son oxå, Men han var normal..
Såg min son oxå, Men han var normal..
Timrå IK > Sv: Vår älskade
Talangscouten: Tja det är väl dit de går, snart inga svenskar kvar.
Vi är bara junisar kvar.
När vi blir 20 - 22 så drar vi till NHL o kommer tillbaka som 35.
Vi är bara junisar kvar.
När vi blir 20 - 22 så drar vi till NHL o kommer tillbaka som 35.
Café > Sv: Hitta bilden!
Ann: Kanske för gammal pojk eller?
Länkar:
http://www.ermesagricoltura.it/wcm/ermesagricoltura/rivista/2004/supp_24_2004/supp2422%20.pdf
http://www.ermesagricoltura.it/wcm/ermesagricoltura/rivista/2004/supp_24_2004/supp2422%20.pdf
Timrå IK > Sv: Vår älskade
Janken:
Är oxå för en öppen serie, men tycker synd om att en som Hansson alltid ska nöta bänk.
Som det är nu så måste ju han byta klubb för att få chansen, men han har ju fått mer tid dom senaste matcherna iofs.
Ska det här hålla på fyra fem år till så vet i fan vad vi har kvar i elitserien, kanske typer av 30 - 35 åringar som vi ska heja på, typ BIF dårå.
Är oxå för en öppen serie, men tycker synd om att en som Hansson alltid ska nöta bänk.
Som det är nu så måste ju han byta klubb för att få chansen, men han har ju fått mer tid dom senaste matcherna iofs.
Ska det här hålla på fyra fem år till så vet i fan vad vi har kvar i elitserien, kanske typer av 30 - 35 åringar som vi ska heja på, typ BIF dårå.
Timrå IK > Sv: Vår älskade
Laken:
Som standaren är iår, o vet inte varför..
Titta på MIF tror aldrig dom kommer upp på en lång tid.
Har det hänt något med det ekonomiska eller är det någon annan effekt som syns?
Kolla fotbollen på högsta nivå.. ett enda stort gäsp..
Som standaren är iår, o vet inte varför..
Titta på MIF tror aldrig dom kommer upp på en lång tid.
Har det hänt något med det ekonomiska eller är det någon annan effekt som syns?
Kolla fotbollen på högsta nivå.. ett enda stort gäsp..
Timrå IK > Vår älskade
Ja nu har han uttalat sig, vår allas älskade.
Det värsta är att jag tror han har rätt.
Titta på kissekatterna, hur ska dom kunna gå upp?
Där är ju bara ett stort mjau när TIK vill låna spelare...
Det värsta är att jag tror han har rätt.
Titta på kissekatterna, hur ska dom kunna gå upp?
Där är ju bara ett stort mjau när TIK vill låna spelare...
Matchtips > Sv: Omgång 13!
Modo - HV71 1-3
Färjestad - Timrå 1-3
Mora - Frölunda 1-3
Linköping - Brynäs 3-1
Djurgården - Luleå 3-1
Leksand - Södertälje 3-1
Färjestad - Timrå 1-3
Mora - Frölunda 1-3
Linköping - Brynäs 3-1
Djurgården - Luleå 3-1
Leksand - Södertälje 3-1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-10-20
Som Timrå-supporter upplevde jag kvällens match som en dj-ligt positiv upplevelse, speciellt som jag hade förmånen att få sitta på läktaren ovanför Timrå´s planhalva i två perioder, och i detalj få studera Oksa´s genomförande av första nollan.
Trots en något yvig spelstil, där hans ambitioner att spela back lyste igenom, och med hjälp av stolp-gudinnan, klarade han biffen.
Styf's axel? Tja, belastar man med 300kp finns det goda odds att ådra sig en axelledsfluxation.
Koskinen spelade filosofiskt ikväll, som alltid.
Trots en något yvig spelstil, där hans ambitioner att spela back lyste igenom, och med hjälp av stolp-gudinnan, klarade han biffen.
Styf's axel? Tja, belastar man med 300kp finns det goda odds att ådra sig en axelledsfluxation.
Koskinen spelade filosofiskt ikväll, som alltid.
Timrå IK > Sv: Sparka alla
Fet-Ecke: Kanske vore bättre med en "Maskerina", lite ovanligt kanske..
Men man vet aldrig, en överrasknings manöver som kan gå ända hem..
Men man vet aldrig, en överrasknings manöver som kan gå ända hem..
Matchtips > Sv: Sv. Omgång 11
Södertälje-Leksand...3-3
Frölunda-Linköping...3-3
HV 71-Brynäs.......... 5-1
Djurgården-Mora..... 4-2
Timrå-Luleå .......... 5-0
Modo-Färjestad...... 1-4
Frölunda-Linköping...3-3
HV 71-Brynäs.......... 5-1
Djurgården-Mora..... 4-2
Timrå-Luleå .......... 5-0
Modo-Färjestad...... 1-4
Timrå IK > Sv: Sparka alla
Fet-Ecke: Värva o värva, man höre inge annat o i desse dyre tider.
Vi har så bra lag nu att vi hur lätt som helst kan ta SM-GULD.
Vi har så bra lag nu att vi hur lätt som helst kan ta SM-GULD.
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MoDo 16/10 2005
Salle: De får man ju hoppas på, så man slipper skämmas för storasyster.
Tre snabba nu..
Tre snabba nu..
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MoDo 16/10 2005
3-0????
Verkar som att uppgraderingen av MoDo till människa inte funkar så bra...
Verkar som att uppgraderingen av MoDo till människa inte funkar så bra...
Föregående · 5 · Nästa

Modo-Djurgården 2-4
Mora-Brynäs 4-2
Linköping-Leksand 4-2
HV71-Timrå 2-4
Frölunda-Färjestad 4-2