Historik
Föregående · 6 · Nästa
Timrå IK > Sv: Positivitet
Ann: Helt rätt.
Vi har snart klarat av alla skitmatcher o har bara dom bra kvar.
Vi har snart klarat av alla skitmatcher o har bara dom bra kvar.
Timrå IK > Sv: Gunno i NHL eller inte?
I Sunsvalls tidning i dag på deras poängsättning av spelare så står ett f efter Hansson. Spelade Hansson forward igår? De måste väl va ett tryckfel, eller...?
Timrå IK > Sv: T-shirt med tallogga
Strindlund: Vet jag inte men för mig är loggan stor o tröjan en vanlig t-shirt.
Timrå IK > Sv: T-shirt med tallogga
Bergius: Jag menar supporterklubbens tröja den röda med vita tallar, finns att köpa under stå.
Timrå IK > Sv: T-shirt med tallogga
Bergius: Såg den inte igår såg bara röda. Men ska kolla på lördag.
Timrå IK > Sv: T-shirt med tallogga
Hälge: Tycker tröjan är snygg den måste jag bara ha. Kommer den att säljas på hemmamatcherna?
Övrig hockey > Sv: Rönnmark avstängd!
Helg Ernest: Dollarn styr inga virkespriser i Sverige, men naturligtvis efterfrågan o tillgång plus Gudrun. Tror inte mycke på att en domare kan skapa en match, vi har ju videokameror t.ex.
Övrig hockey > Sv: Rönnmark avstängd!
Helg Ernest: Tycker det hela är blaj. om jag är VD för SCA o har egen skog så tror säkert nån dåre att jag kan påverka virkespriserna. Ungefär lika dumt som att uppdatera hockeysnacks servrar samma kväll som premiären.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2005-09-26
Dream Team: Håller med om att MoDoiterna o Danskarna gav valuta för pengarna tycker oxå att Laakkonen gjorde några fyndiga grejer. Tror att det här blir bra när spelarna får gnida in sig.
Matchtips > Sv: Elitserien 2005/2006 omg.1 :)
Timrå-Djurgården 3-0
Mora-Färjestad 4-2
HV 71-Södertälje 5-1
Brynäs-Leksand 2-1
MoDo-Frölunda 2-2
Luleå-Linköping 1-1
Mora-Färjestad 4-2
HV 71-Södertälje 5-1
Brynäs-Leksand 2-1
MoDo-Frölunda 2-2
Luleå-Linköping 1-1
Timrå IK > Sv: Giffarna, och sedan...
O hur fan kan vi blanda äpplen o päron nu då...
Hur kan en fotbollstråd få finnas i ett hockey snack...
Stort jävla moderat fel............
Hur kan en fotbollstråd få finnas i ett hockey snack...
Stort jävla moderat fel............
Timrå IK > Sv: SCA Cupen 2005
Knylan: Tycker bara att det är en dålig stil inom klubben.
Rötägg fins överallt.
Man ska inte behöva bitaihop för att gilla Timrå, afall inte bakifrån.
Rötägg fins överallt.
Man ska inte behöva bitaihop för att gilla Timrå, afall inte bakifrån.
Timrå IK > Sv: SCA Cupen 2005
Knylan: 250 Kg kärlek skriver ju saker som jag kan stå upp för.
Vad fan menar du, när jag går upp på apläktaren, är det dina eller apornas åsikt?
Vad fan menar du, när jag går upp på apläktaren, är det dina eller apornas åsikt?
Timrå IK > Sv: SCA Cupen 2005
Knylan: Du får tolka det hur du vill. Har betalt min medlemsavgift till er.
Jag tycker att ni ska ta det lite lungt innan ni spyr över folk.
Vadå har du nån övre gräns på ålder , eller?
Kanske jag ska riva min biljett till Stockholm..
Jag tycker att ni ska ta det lite lungt innan ni spyr över folk.
Vadå har du nån övre gräns på ålder , eller?
Kanske jag ska riva min biljett till Stockholm..
Timrå IK > Sv: SCA Cupen 2005
orion: Jag har varit med sen -58.
Mins uterinken o alltdedär.
För två år sen i slutspelet så gick jag upp på apläktaren.
o vad händer med aporna.
Jo dom säger att jag ej är en riktig suporter.
Vadå..... Har ju varit suporter sen 58... O nu när inte ryggen pallar o stå ca. 150 min, då blir man kallad sittplatsjävul..
Har fan varit med när ni låg i pungen.
Mins uterinken o alltdedär.
För två år sen i slutspelet så gick jag upp på apläktaren.
o vad händer med aporna.
Jo dom säger att jag ej är en riktig suporter.
Vadå..... Har ju varit suporter sen 58... O nu när inte ryggen pallar o stå ca. 150 min, då blir man kallad sittplatsjävul..
Har fan varit med när ni låg i pungen.
Café > Sv: Hitta bilden!
Myggan: Ja du har rätt.
Så är det..
Måste säga att ni är skickliga på att söka fram allt, har fått mig några goda skratt av era bilder. Jobba på..
Så är det..
Måste säga att ni är skickliga på att söka fram allt, har fått mig några goda skratt av era bilder. Jobba på..
Café > Sv: Hitta bilden!
Tycker den här tävlingen är lite tramsig.
Nån annan ska leta en bild som jag har hittat!?
Man kan inte önska en bild som gäst, eller?
Önskan: Visa mig en bild på två uppkvarkar o en nerkvark som bildar en proton....
Nån annan ska leta en bild som jag har hittat!?
Man kan inte önska en bild som gäst, eller?
Önskan: Visa mig en bild på två uppkvarkar o en nerkvark som bildar en proton....
Café > Sv: Avdelning Hmmm.
O va ska man säga om detta då?
Dags att ta på sig kopplet krafsa på dörren o gny "jag vill gå på hockey".
Dags att ta på sig kopplet krafsa på dörren o gny "jag vill gå på hockey".
Brynäs IF > Sv: Nu är det dags igen *grrr*
Vart kommer allt ifrån? Puck över sarg, utbytesdommare!
Någonstans i denna världen måste det sitta en dummerjöns högt upp på en pinne med en dumstrut på sitt huvud o värpa ägg innehållande dumheter. Dom äggen går sedan till en styrelse som givetvis har en annan färg på sina strutar som sedan ska avgöra vilken dumhet som är bäst. När dom funnit den dummaste dumheten så uppstår ett stort jubel ”jippi den ska vi ha”.
Någonstans i denna världen måste det sitta en dummerjöns högt upp på en pinne med en dumstrut på sitt huvud o värpa ägg innehållande dumheter. Dom äggen går sedan till en styrelse som givetvis har en annan färg på sina strutar som sedan ska avgöra vilken dumhet som är bäst. När dom funnit den dummaste dumheten så uppstår ett stort jubel ”jippi den ska vi ha”.
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
orion: Lite kul grej de där.
Förvänta sig att farsan är tomte men hoppas att tomten är tomte..
Förvänta sig att farsan är tomte men hoppas att tomten är tomte..
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
orion: Vet inte om jag reagerar på den formuleringen...
Förhoppning o förväntan går ju ganska hand i hand..
Om man inte heter Kajsa Bergquist dårå..:-)
Förhoppning o förväntan går ju ganska hand i hand..
Om man inte heter Kajsa Bergquist dårå..:-)
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Vill se en bild på Manderville när han dricker cola..Är armlös så jag förväntar mig ett annat straff..:)
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
ernie eagle: Hmmm....Undrar jag, om vi inte ser ett nytt ämne till sportchef här. Du får min röst!
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
ernie eagle: Håller med dig i sak..
Men vadå skiljas från nära o kära o va på en båt o skita i familjen?
Typ en Boork grej de, eller?
Men vadå skiljas från nära o kära o va på en båt o skita i familjen?
Typ en Boork grej de, eller?
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
Kevin O Shea: Min dimma är tät, radarn trasig..Kan du skönja ett namn
Timrå IK > Sv: Festen är slut!
Vilken skitmatch.. Med det spel jag såg ikväll så blir de inge slutspel..
Värdelös målvakt, passningar lika med noll..
O vem f-n har hittat på den här nya regeln, måste vara den som gjorde nya turlistan till Timråbussarna.. Hur kan man få utvisning när man skjuter över motståndarnas mål "Nordgren"?????
Värdelös målvakt, passningar lika med noll..
O vem f-n har hittat på den här nya regeln, måste vara den som gjorde nya turlistan till Timråbussarna.. Hur kan man få utvisning när man skjuter över motståndarnas mål "Nordgren"?????
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan:
Har en bild som ni aldrig kan gissa...
Men hur får jag in bilden på HS????
Har en bild som ni aldrig kan gissa...
Men hur får jag in bilden på HS????
Brynäs IF > Sv: Så här har Huss, det.
GävleLasse:
Ingen fara med BIF.
En liten svacka nu bara...
Iår blir de kvartten.....
Ingen fara med BIF.
En liten svacka nu bara...
Iår blir de kvartten.....
Timrå IK > Sv: Har inte spelarna för bra betalt?
Dream Team:
Oki ger mig för facit.
Modde är bättre än vad ögat ser...
Oki ger mig för facit.
Modde är bättre än vad ögat ser...
Timrå IK > Sv: Har inte spelarna för bra betalt?
Styr-Björn:
Gjorde Modde 36?
Han gjorde bara 1 på dom matcher jag såg...
Ska kolla.
Gjorde Modde 36?
Han gjorde bara 1 på dom matcher jag såg...
Ska kolla.
Timrå IK > Sv: Har inte spelarna för bra betalt?
Kronblom:
Jag kan pröjsa Modins lön, Typ 1000 :- i månan....
Men problemet är ju varför gav han upp typ, fick han för lite av Timrå som bara hans psyke sa" gör bara halva jobbet"....eller??
Jag kan pröjsa Modins lön, Typ 1000 :- i månan....
Men problemet är ju varför gav han upp typ, fick han för lite av Timrå som bara hans psyke sa" gör bara halva jobbet"....eller??
Föregående · 6 · Nästa

Frölunda - Timrå 2-4
Linköping - Mora 4-2
Leksand - Färjestad 2-4
Modo - Södertälje 4-2
Djurgården - HV71 2-4