Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Brutal misshandel...
Maggan: Fattar...slår lite på en Malmö supporter med en zingo burk *tom*
Timrå IK > Sv: Dagens fråga
Per HApps: Tycker att det är hyreshusen i Tallnäs som skymtar i bakgrunden
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2004-12-06
Dream Team: Med en klack me tryck....Kanske tre points...
De luktar medgångsklack här.
De luktar medgångsklack här.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2004-12-06
Granis:
Vadå trycket i klacken...???????
Värdelöst,,,,,Klackens sämsta match!!
Vadå trycket i klacken...???????
Värdelöst,,,,,Klackens sämsta match!!
Timrå IK > Sv: Foppa i kjol?
70 Rodrigues:
Nu ska vi va snälla mot Foppa...
Tänk på att han e en världsartist....o e känslig som en sån ;-)
Nu ska vi va snälla mot Foppa...
Tänk på att han e en världsartist....o e känslig som en sån ;-)
Timrå IK > Sv: Foppa i kjol?
claesw:
oki, ser nu att ja halkade in.....
Men du, Djurgården???? Va e de?
oki, ser nu att ja halkade in.....
Men du, Djurgården???? Va e de?
Timrå IK > Sv: Det är mitt fel
Herminator: Håller med.
Att bua åt sitt eget lag är som att skita på sig.
Att bua åt sitt eget lag är som att skita på sig.
Timrå IK > Sv: Oroväckande rykte
tjobba: Meeen...kola ner nu, de ordnar sig,Nubben e kvar.
Va gör de om vi tappar Berg o Kippro?
Va gör de om vi tappar Berg o Kippro?
Timrå IK > Sv: Hur såg det ut?
ernie eagle: Blir inge torsk imorrn...Kan jag lova dig...håll i hatten
Timrå IK > Sv: Lill-Kenta till Modo?
mika: Kanske de.. Måste kännas bra o dra sig tillbaks efter ett SM-Guld
Timrå IK > Sv: Vi lyssnar på våra medlemmar!
stefan jalonen: De va då ett jäkla gnek,,,De måste va jobbigt att vara i dina kläder..Ja säger bara KÖP jackan o ta bort örnstackan dom som vill de o sätt dit en mås eller nåt annat....
Timrå IK > Sv: Vi lyssnar på våra medlemmar!
berra: Bra då får man smälta maten till tre nya poins o den nionde:))
Timrå IK > Sv: Vi lyssnar på våra medlemmar!
Någon som vet om matchen går på tv..Ska nämligen på O´larys o käka?
Timrå IK > Sv: Ljudansvarige har gjort bort sig igen
JimmyH: Kanske dom ska sätta in ungdommar me lite datavana o som gillar o knappa....Kan de va en lösning?
Timrå IK > Sv: Ljudansvarige har gjort bort sig igen
JimmyH: Ja oki vi ger oss nu o hoppas att de funkar till Mora matchen
= 11 raka ;)
= 11 raka ;)
Timrå IK > Sv: Ljudansvarige har gjort bort sig igen
JimmyH: Nää...Så va va felet ikväll då????
SBS = skit bakom spakarna
SBS = skit bakom spakarna
Timrå IK > Sv: Ljudansvarige har gjort bort sig igen
JimmyH: Problemet är nog som Helg Ernest säger,, o som sagt vill man inte bli utstörd så finns de ju kabel..
Timrå IK > Sv: Ljudansvarige har gjort bort sig igen
JimmyH: Du ska inte inbilla mig att kanal+ stör ut mitt på isen o inte i båset.. eller värre dom stör bara när dom ska sjunga
Timrå IK > Sv: Ljudansvarige har gjort bort sig igen
Mullback: Håller fullständigt med dig, de e så dåligt så man rodnar.
Men så är det att inkompetenta ska ha hand om nåt..
Varför kan man inte testa prylarna före, o är det så att de e problem me sladdlöst så kan man ju testa med skärmad kabel...
Men så är det att inkompetenta ska ha hand om nåt..
Varför kan man inte testa prylarna före, o är det så att de e problem me sladdlöst så kan man ju testa med skärmad kabel...
Timrå IK > Sv: Inför Timrå-Malmö
oraklet: Jo så är de nog....om man ska va noga....men lite humor skadar ju inte ;)
Föregående · 8 · Nästa
