Mullback: Håller fullständigt med dig, de e så dåligt så man rodnar. Men så är det att inkompetenta ska ha hand om nåt.. Varför kan man inte testa prylarna före, o är det så att de e problem me sladdlöst så kan man ju testa med skärmad kabel...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men så är det att inkompetenta ska ha hand om nåt..
Varför kan man inte testa prylarna före, o är det så att de e problem me sladdlöst så kan man ju testa med skärmad kabel...