Historik
Föregående · 141 · Nästa
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
klart att de inte är kört
..men nästan alla underpresterar..
riktigt illa..
mest orolig över..VI har inget eget spel
IKO överlägset oss
..måste va mentalt de sitter...hybris
..men nästan alla underpresterar..
riktigt illa..
mest orolig över..VI har inget eget spel
IKO överlägset oss
..måste va mentalt de sitter...hybris
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
COLLBERG
med den lönen
ha han gjort nåt bra denna säsong
stjärnvärvning?...årets flopp
blir bara irriterad när han e inne
med den lönen
ha han gjort nåt bra denna säsong
stjärnvärvning?...årets flopp
blir bara irriterad när han e inne
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
vi har inget EGET spel
skrämmande
ska man skratta el gråta
skrämmande
ska man skratta el gråta
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
VI DANSAR PÅ EN
SKÖR TRÅD NU
ILLA..ILLA..ILLA...
SKÄMS
SKÖR TRÅD NU
ILLA..ILLA..ILLA...
SKÄMS
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
med tanke på spelet sett ut i SHL
+ mot IKO så är vi ej värda o spela i SHL
så ere
+ mot IKO så är vi ej värda o spela i SHL
så ere
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
stenhårt jobb nu
...inge söl med pucken...
pucken ska ner djuuupt...
...inge söl med pucken...
pucken ska ner djuuupt...
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
ser bättre ut än förra bortamatchen
dock lägre tempo
tryck dit en puck..då tror ja iko..blir stressade
dock lägre tempo
tryck dit en puck..då tror ja iko..blir stressade
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
vi känns stressiga
tror att de sitter MENTALT
så dåliga är inte våra spelare.
borde vara en rejäl moral Booost!
att återigen vinna..fast man spelar dåligt
tror att de sitter MENTALT
så dåliga är inte våra spelare.
borde vara en rejäl moral Booost!
att återigen vinna..fast man spelar dåligt
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
ny match..släpp tjaffset
modo..gå till ert egna forum
modo..gå till ert egna forum
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
lif-mora 2-0 i matcher...ej klart på långa vågar
känslan..mora kommer höja sig...
i morgon tar vi tag i takt pinnen
känslan..mora kommer höja sig...
i morgon tar vi tag i takt pinnen
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
svedberg va bra
resten va usla
töm o glöm
upp en nivå som gäller nu
resten va usla
töm o glöm
upp en nivå som gäller nu
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
kan ej kräva att ...vinna på bortaplan
o fixa de på 4 raka matcher...
..men på hemmaplan där ska
man ge allt!...o visa att vi e bättre
=summa.. 4-3 i matcher
o fixa de på 4 raka matcher...
..men på hemmaplan där ska
man ge allt!...o visa att vi e bättre
=summa.. 4-3 i matcher
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
ska ej kritisera enskilda spelare MEN:
sebastian collberg
va har han gjort i år?
sebastian collberg
va har han gjort i år?
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
ärligt...iko förtjänar vinsten
timrå spelar som ett div1 lag
svedberg är bäst idag
...räkna att denna serie går till 7 matcher
skärpning annars= HOCKEYALLSVENSKAN
i mååååååånga år
timrå spelar som ett div1 lag
svedberg är bäst idag
...räkna att denna serie går till 7 matcher
skärpning annars= HOCKEYALLSVENSKAN
i mååååååånga år
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
tur med bara 1-0
men men...slumppuck o de är 1-1
allt kan hända
trots att vi lirar USELT
tummen upp på svedberg
men men...slumppuck o de är 1-1
allt kan hända
trots att vi lirar USELT
tummen upp på svedberg
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
första o andra va inge höjdare
tyckte..ju längre matchen led
ju bättre blev vi...
finns en del o förbättra i försvaret
vinsten är en MORAL booost!
tyckte..ju längre matchen led
ju bättre blev vi...
finns en del o förbättra i försvaret
vinsten är en MORAL booost!
+ 1
Föregående · 141 · Nästa

gärna tors+lörd