Historik
Föregående · 142 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bra...ju mer matcher..ju tröttare
IKO kan vinna igen på hovet
inget e klart
IKO kan vinna igen på hovet
inget e klart
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
så klart respekt för IKO
kommet vi upp i nivå
är jag ej orolig
där kom 2-2
kommet vi upp i nivå
är jag ej orolig
där kom 2-2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ja verkligen
IKO krigar bra
dom e inte ofarliga
ska ej underskattas
tror IKO vinner nästa oxå
IKO krigar bra
dom e inte ofarliga
ska ej underskattas
tror IKO vinner nästa oxå
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
...är svedberg på top i kvalet
dåå är han förlåten....
men törs man chansa med han?
dåå är han förlåten....
men törs man chansa med han?
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
bedrövlig säsong av svedberg
törs man låta han stå i kvalet???
törs man låta han stå i kvalet???
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
pricka formtopp till kval..
få tbax skadade spelare=
inte de minsta orolig....
få tbax skadade spelare=
inte de minsta orolig....
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
vad ska vi göra då?
måste ju ha fullt lag..
in med juniorer
måste ju ha fullt lag..
in med juniorer
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
eehh skit i Saik..el va dom nu heter
vi lägger energin på vårat LAG
vi lägger energin på vårat LAG
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
in med Juniorerna
vissa av dom är bätre
än vissa sk.rutinerade spelare
7-0.....4-0....who cares
vissa av dom är bätre
än vissa sk.rutinerade spelare
7-0.....4-0....who cares
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
tycker Synd om målvakten
är ju en människa
ingen robot
idioter!!!
är ju en människa
ingen robot
idioter!!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
härlig räddning
faaaan stötta våran målvakt
för helvete
faaaan stötta våran målvakt
för helvete
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
inget personligt mot drugge
men han+fler håller ej shl klass
men han+fler håller ej shl klass
+ 3
Föregående · 142 · Nästa

håller timrå det tempot..så blir de bra 👍