Inlägg: 1961799
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
första o andra va inge höjdare
tyckte..ju längre matchen led
ju bättre blev vi...
finns en del o förbättra i försvaret
vinsten är en MORAL booost!
tyckte..ju längre matchen led
ju bättre blev vi...
finns en del o förbättra i försvaret
vinsten är en MORAL booost!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
The great one: dom släpper fem puckar, lyckas inte skära av skottlinjerna särskilt ofta (hur många mål gör vi från blå?) och tar massor av utvisningar.
Sluta höja Oskarshamn till skyarna för något dom inte är. Dom har en vass offensiv men en usel defensiv.
Sluta höja Oskarshamn till skyarna för något dom inte är. Dom har en vass offensiv men en usel defensiv.
+ 2
Man vill ge dig cred men det håller inte, kan du inte se Oskarshamn är bra i egen zon då tycker jag du ska byta nick...