Salle

14252 inlägg · 75280 besäkare

Historik

· 217 ·
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: En miss med några 1000 meters höjd. Annars var det ett bra försök.

Kamilla: Leker mamma, pappa & barn som vanligt... Dock godkänt. Önska!

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Då vill jag se en fästing så man påminns om hur dom ser ut när det snart dags att återuppta bekantskapen. Och inte nån bild med blodblåsa för det ser man bara på djur som inte kan få bort dom själv.


Café > Sv: Hitta bilden!
AD: Nice! Önska.

Inte är Charlize speciellt äcklig men hon är inte nån Aeon Flux som jag ser det. En ung Famke Jensen hade varit bättre med sitt lite "kantiga" utseende.


Café > Sv: Hitta bilden!
mangan: Visst är det en massa bilder från filmen. Men jag ville se EN bild på huvudrollsinnehavaren från denna film. Välj och gör om.

MoDo Hockey > Sv: Timander klar för modo
NuMo: Nä, är dom sämre än Jansson så...

MoDo Hockey > Sv: Timander klar för modo
Modoante: Goda nyheter. Må resten av semestern fyllas av fina nyförvärv.

Då är backbesättningen klar väl. Det är väl bara Jansson som kan ställa till det OM han tar en av ungdomarnas plats, men jag är inte orolig.

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Då vill jag se en bild på huvudrollsinnehavaren i kommande Aeon Flux-filmen. Och bilden skall självklart vara från denna filmproduktion.


Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Björnen & lejonet var det va...

[bild]www.serum.nu/text_mapp/stora_bilder/lejonet_stor.jpg[/bild]

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:

Johooo?! :-)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim: Ett frog-pris lär ha nåt med Frankrike att göra. Flest antal grodätare i laget tror jag.

Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Den är godkänd. Mariachi-kläderna hade gett guldstjärna.

Önska!

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Jag har du sett STORA gitarrer i band som har såna kläder som din storhattade mexican har. Inte godkänt.

Café > Sv: Hitta bilden!
mangan: Vi har rett ut det och jag vill se en sån där jättestor mexikansk gitarr.

Café > Sv: Hitta bilden!
mangan: Hmm! Nu var det väl jag som tävlade med Paddans bild...

MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Det håller jag med om och har sagt i flera sammanhang också.

Pengar är ju inte vad Foppa behöver precis.

MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Ja se Aftonbladet... Dom hade ju stora rubriker om Torontos löneproblem för några veckor sedan. Att dom skulle "ha råd" med Foppa verkar tufft. Foppa kan säkert tänkas flytta dit för en "billig peng" om dom kan visa på ett Stanley Cup-koncept som funkar. Foppa vill nog hellre vinna igen än att få en fet lönecheck.

Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Då "tävlar" jag med ditt inlägg från och med nu.

Café > Sv: Hitta bilden!
mangan: Är det Elitserien i Ishockey, Innebandy eller rent utav Ridning (dressyr) du menar. Och var det nån "åfficiell" omröstning eller nåt forum som röstade.

Jag vill lägga in en bild på Sven-Erik Sold men hittar ingen.

Café > Sv: Hitta bilden!
Trots att 87bth01 varit inne så fick vi ingen ny önskning.
(Senaste inloggad: Idag kl. 18:26) Jag tycker vi pruttat vidare i den eviga söktråden. Den som först visar en "kvåddrejser" får önskan.

Motor > Sv: Sicken motorhelg...
Poffa: Håller med om att Reine-passningen var lite stygg. Så här i efterhand så tar jag tillbaka den. ALLA var hjältar då det var snorhalt och jobbigt på Änget efter veckans regn. Dock så sken solen på oss från träning till solnedgång och sedan lite mer på oss innan vi hade nedgång. Mitt tips gick dock hem till 100% fast det såg lite mörkt ut när Martins hoj bara hade 2 växlar men efter ett telefonsamtal så fick han låna en hoj.

Efter några få timmars "sömn" i kåtan och hopplockning av ALLT och lite till så käkade vi frukost (grillade hamburgare) vid 15-tiden under en störtskur som hette Duga. Vi kunde tyvärr inte se det blöta 250-racet pga denna skur. 125 han vi inte tillbaka till civilisationen igen men nu så är man hemma och redo för MotoGP.

Barros vinner sitt 250gp-jubileum.



Nu kom Duga på besök till Gullänget.  

Motor > Sicken motorhelg...
Inte nog med att F1 (Hockenheim) och MotoGP (Donington) kör i helgen så är det ju även BGP. För ni som inte vet så är det Bäckjard GP på 'ängets motorstadion i Överhörnäs. Som tur är har F1 & MotoGP valt att lägga sina race på söndagen för att inte kollidera med detta Event.

Träning, Super Pole, Race och sedan Bankett. Hela balunsen alltså. Hoppas man hinner hem till Race imorrn.

Tippning (Herrar) Emma vinner damklassen tät för Reine.
1:a H Lundström
2:a S Näsholm
3:a M Öberg

NHL > Sv: Nya reglerna för NHL!!
WarhawK: Skall du ge disciplinnämnden ännu mer att göra. Dom kommer ju att få en svarstid på 3-6 månader i såna fall.

Café > Sv: Hitta bilden!
AD: Japp det var en [url=www.samlaren.org/corvette/co16.jpg]sån här[/url] jag menade.

Önska!

Café > Sv: Hitta bilden!
AD: Blev inspirerad av alla Vettar tidigare så  jag se vill se en sådan lackad som amerikanska flaggan. Årsmodell är valfri.

Café > Sv: Hitta bilden!
AD: Detta är iofs en pärlpatte figur men det var ju så här han såg ut vår Zelda-hjälte.

[bild]www.cs.bris.ac.uk/home/veronica/Pictures/STILL_2D/zelda.jpg[/bild]

Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Om mangan är borta ett tag så tycker jag att vi kör vidare då din bild är gammal och visar Lindomme Station.

Önska!

MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla: Jag vann en nu men det var knappt. Dags att sova ut så man orkar vara ledig sista dagen innan semestern.

[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=sleeper.gif&user_id=19][bild]http://www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=sleeperthumb.gif&user_id=19[/bild][/url]

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Kungen har en blå slängkappa på ryggen, inga siffror. :-)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Du fanns ju inte tillgänglig då. Sen var det ingen skylt som visade vems tur det var. Men dansades gjorde det. Fast inte med några herrar i ledningen. Men en av kvinnorna i densamma klev jag på tårna och vice versa. Mycket dans den kvällen förresten.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Jag pratade med en i Karamellkungens ledning om detta när vi snackade lite hockey på Herrarnas under vårkonferensens middag/fest.
Han tyckte det skulle vara "ballt" men han trodde inte att finska Fazer som äger Karamellkungen var intresserade av ett svenskt lag.

Så ditt rykte tror då inte jag på.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Rykten är ju väl bara rykten. Dock så har "mitt" rykte källa inom Stadiums ledning. Dock via nåt släktskap och ett kundskap men ändå.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Japp, man undrar ju mest vilket stadium i förhandlingarna dom är i nuläget.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Var det nåt han tvunget måste viska om. Arenan skall ju inte vara klar på ett bra tag.

Däremot viskades det i mitt öra om att Stadium är på tapeten (igen) om huvudsponseriet.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Hoppas att han inte ifrågasätter varför du slår åt "fel" håll bara. Så att du måste börja om från scratch (OBS lägg märke till golfskämtet jag smög in där.)


Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Visst var det en sån.

Wish Away!

Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Bandnamnet fick mig att tänka på en moped. En sån vill jag se.

Café > Sv: Hitta bilden!

Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Rachel Hunter. Mmmm.  Kan få jaga mig när hon vill.

Önska

Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Nej det är fel.

Café > Sv: Hitta bilden!
250kg kärlek: Då vill jag se en bild på kvinnan som spelar Stacy's Mom i Fountains of Wayne video med samma namn.

Café > Sv: Hitta bilden!
250kg kärlek: Man hoppas ju det.


Vem "vann" då...

Café > Sv: Hitta bilden!
Hittade denna på samma sidan som indanenstoryn nedan.



En kvinna kom in hos doktorn och berättade att hennes sexliv var dåligt eftersom hennes make inte verkade intresserad av att ha sex längre.
Doktorn undrade om hon testat viagra, och hon svarade att hennes make inte ville veta av några piller 
- han tog inte ens alvedon mot huvudvärk.
Doktorn sade att hon kunde smyga ner pillret i hans kaffe eftersom det inte lämnar någon eftersmak. Kvinnan lovade att hon skulle prova detta.
Två veckor senare var hon tillbaka på läkarmottagningen och doktorn frågade hur det hade gått. Hon svarade att det hade varit en hemsk upplevelse.
"På vilket sätt", undrade doktorn.
"Jo, jag gjorde som du sa, stoppade pillret i hans kaffe", sa kvinnan och det gav omedelbar effekt. Han slet undan allting på bordet, slängde upp mig på det och älskade passionerat med mig. Det var fruktansvärt..."
"Var sexet så dåligt?" undrade doktorn.
"Nej, nej", svarade kvinnan. "Sexet var det bästa jag haft på 25 år, men jag kan aldrig mer visa mig på McDonalds igen..."


Café > Sv: Hitta bilden!
250kg kärlek: Ingen bild men. Google kan...

En vacker kvinna får bensinstopp
  
- En vacker kvinna körde sin bil genom en öde del av Texas när plötsligt bensinen tog slut och det blev tvärstopp.
En indian kom ridande och erbjöd kvinnan att sitta upp bakom för en ritt till närmaste stad.
Det blev en lugn färd bortsett från att var femte minut så skrek indianen "Yahoo!" så det ekade mellan bergen. Väl inne i staden så lämnade indianen kvinnan vid bensinstationen med ett sista "Yahoo!"

Servicemannen undrade vad kvinnan gjort för att få indianen så uppspelt...

- Ingenting, svarade kvinnan. - Jag bara satt bakom med armarna runt midjan och höll i sadelhornet för att inte ramla av.

- Damen lilla....... Indianer använder inte sadel!


Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Det var då ett j-a jobb att få dig nöjd då. Då tar vi väl fram det tunga artilleriet. Flirt och skäggstubb.

[bild]www.qx.se/nyheter/bilder/200502/20050227022630.jpg[/bild]

Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Glömde att du vill ha dom avklädda. no 17.

[bild]www.filmsnack.se/uploads/post-2385-1107959420.jpg[/bild]

Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: 20:e träffen på GIS för "snygg kille". Du dömmer.

[bild]www.sylvester.se/images/dynamic/userpictures/3/4/876/6d59656.jpg[/bild]

Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: 2:a träffen på GIS för "snygg kille". Du dömmer.

[bild]www.barkman.se/images/ugly.jpg[/bild]

· 217 ·
Om Salle
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Örnsköldsvik