Salle

14252 inlägg · 75280 besäkare

Historik

· 218 ·
Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: 1:a träffen på GIS för "snygg kille". Du dömmer.

[bild]home.swipnet.se/~w-42544/ny/images/mitt%20ansikte.JPG[/bild]

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Vadå. Kommer du inte ihåg den killen i 10000kr-frågan som kunde "läsa" LP-räfflorna på klassiska verk och säga vilken kompositör/låt/mm. Detta är bara den nya generationen av detta.

Support > Sv: Skickade brev?
Salle: Bra funktion glömde jag säga.

Support > Sv: Skickade brev?
Marcus: Innebär de gröna rutorna att den man skickat brevet till inte har läst brevet?

Kul att se vilka som bryr sig om det man skriver. :-/

Café > Sv: Roliga länkar
Metal Guru: Dom lirade i Kempis nån gång tidigt 80-tal. Kan det vara samma turne månne.

Café > Sv: Roliga länkar
Paddan: Nej, den kan man bara släcka genom att hacka sig in via din stereoapparat. Eller via lite DOS:ing från en annan dator. Men det kan ta flera timmar.

Café > Sv: Roliga länkar
Poffa: ROFLMAO!!!

OM denna artikel är sann så är det otroligt. Man undrar vart han har tillskaffat sig denna ENORMA kunskap om hacker- och datavärlden han vill sprida till de som inte vet bättre. 

[Med användning av mp3-program kan de också användas för att bryta sig in i andras stereoapparater för att stjäla deras musik.] Undra om denna förälder kan programera sin video utan manual. Om dom törs ha en video vill säga.

[AMD-processorer säljs aldrig i butiker...] Hallå!

[Om din son dagligen sitter mer än trettio minuter framför datorn så kan han använda den för att DOS:a andra personers webbplatser. DOS:ing inbegriper att man skaffar sig tillträde till "kommandotolkar" på andra
människors datorer, och att man binder viktiga internettjänster. Detta kan ta upp emot åtta timmar. Om din son gör detta bryter han mot lagen och du måste stoppa honom omedelbart. Den säkraste linjen att gå på är
att begränsa dina barns tillträde till datorn till högst fyrtiofem minuter dagligen.] LOL


Café > Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: 12m(eters) Ford är la inget. Vi (familjen) hade en 20m (V6) ett tag. [url=www.taunus-zodiac.ch/images/ford/ford185.jpg]En sån här[/url] fast den var i färg (ljusblåmetallic).

Café > Sv: Musik
Helg Ernest: [url=www.rockklassiker.se/]Rockklassiker[/url] rockar så enkelt är det. Ibland kan man tro att det är en själv som gjort iordning spellistan. Dubbeltisdag idag dessutom. Hela tiden 2 låtar i rad av varje artist/grupp. Den går ALLLTID på när man är i fjollträsk och även rätt ofta så här via webben.

Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: En orange Dodge Charger -69 som lattjar med Harry Haffa.
Godkänt. Önska!


Här är en scen från nya [url=www.seriouswheels.com/1960-1969/1969-Dodge-Charger-General-Lee-Dukes-Hazzard-Jump-Police-Cars-1024x768.htm]Dukes of Hazzard-filmen[/url] Dom skall tydligen inte ändra så mycket.

Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Då vill jag se "General Lee" under en ordentlig lufttur över några förvånade Harry Haffa.


Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: [url=www.subwaywebnews.com/Railroad/3longesttunnel.jpg]Moffat-tunneln[/url] Colorado USA är världens 3:e längsta järnvägstunnel.

Café > Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Den godkänner vi. Önska.

[url=www.planete-biker.com/images/vip/01-09.jpg]Fast denna är snäppet bättre[/url]

Café > Sv: Bloggande hit och dit
Frisco: Jo man har hyffsad koll på dom små liven.

Café > Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: 8-track är ute... Inte godkänt trots att Lita Ford tillkommit på den bilden. Rock-brudar är ballt.

Café > Sv: Bloggande hit och dit
Frisco: Jag är lite mer inne på Hanna. Om vi nu skall lista söta daglivaruhandelsanställda.

Café > Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Då vill jag se Joan Jett och hennes 1:a band i sköna 70-tals fuskläder-kläder och platåpjuck dessutom.


Café > Sv: Hitta bilden!
NR_9: Snabbt jobbat. Önska.

Café > Sv: Hitta bilden!
muzze: Då vill jag se en ridande hund.

MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Skambudstaktiken kan dessutom få effekten att vissa spelare som tror dom är oumbärliga klubbikoner lämnar klubben för att flytta ca 25mil norrut.

Café > Sv: Hitta bilden!
muzze: Det skulle finnas flygbilder över Byholma på Smålandsnytts Hemsida men jag hittade dom inte så du får håla till godo med denna.

[bild]www.hallandsposten.se/res/pub/64044/VIRKE_norm_SE.jpg[/bild]

Större variant och fler bilder kan du se på länken.

MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Är det Knaska eller Roger millar???


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
AD: Jag hittar ingenting på [url=www.courierpostonline.com/news/sports/index.html]www.courierpostonline.com[/url] så jag tar det med en nypa salt så länge. Men det låter ju bra.


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Jag bugar ödmjuk inför denna vänlighet. :-)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
AD: Ge oss en länk som visar detta är du hygglo.

MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Paddan: Jag såg han ju med flicksällskap i progress nån gång i vintras/våras så det låter väl plausibelt.

MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Nä nu skall jag följa trådens syfte och horisontella mig innan jag gäspar käken ur led. Att lite, iofs gott, rödvin kan ha den effekten.

ZZZ zzz ZZZ

[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=sleeper.gif&user_id=19][bild]http://www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=sleeperthumb.gif&user_id=19[/bild][/url]

MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Semester? Hette det inte ledighet enligt aktivitetsgarantin eller nåt sånt.

Café > Sv: Hitta bilden!
Salle: Önska skall det stå förstås.

Café > Sv: Hitta bilden!
AD: Den var bättre. Ömska.

MoDo Hockey > Sv: NHL eller Inte?
Paddan: Jo men det är ju bara för rookie-kontrakt. Säger ju inget om etablerade spelare som skall byta klubb.

MoDo Hockey > Sv: NHL eller Inte?
Paddan: Det är väl ett bevis på hur liten hockey är i USA jämfört med Baseball, Basket och (riktig) fotboll.

MoDo Hockey > Sv: NHL eller Inte?
Paddan: Det är ju självklart att vissa stjärnor kommer att avlönas på ett annorlunda sätt, åtminstone i en övergångsperiod nu i början.

Dock så kommer ju lönerna att stabiliseras på den lägre nivån om bara några år såsom det skett i NBA, NFL & MLB.

Även signingbonusen kan komma att kunna användas på samma sätt (som ex DIF gjort med Mattias Jonsson) då jag inte läst nåt restriktioner på den fronten.

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Ja den var läbbig.

Café > Sv: Hitta bilden!
AD: Ta bort kartongen bara så är jag nöjd. Man ser ju knappt vad det är.

Café > Sv: Hitta bilden!
AD: Då vill jag se en blodig och Texas-skräckig-anknyten handkontroll till Sony Playstation2.

MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Jag och sittplats... Nu har du fått nåt om bockfoten.

MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Då lär det ju vara slut med hjärnskakningarna på spelarna? Numer är det åskådarna som kommer skadas pga alla huvudskakningar.

MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Är det nya matchstället eller är det den officiella bortapyjamasen?

Sen tycker jag att Domi ser lite "tjejig" i sin nya frilla men säg det inte till honom.

MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Du verkar upprepa dig lite mycket. Gaggighet som kommer tidigt eller är det dags för Oldboysserien redan?


Café > Sv: Hitta bilden!
mok: Jada Jada Jada...


Kan inte nån godkänna en bild och fortsätta tråden.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: När vi lämnade Ft Lauderdale Florida på kvällen så var det åsksäsong. Det hade åskat var och varannan kväll/natt. När planet lättade så sa kaptenen att vi skulle kika ut och beundra skådespelet. Både till havs och i inlandet så blixtrade det mycket i molnen. Det var som fotoblixtar på en filmpremiär när kändisarna kliver ur limon.

Mycket ballt.

Minns även ett sommaroväder i Stockholms skärgård när jag var 10 typ. Det blixtrade så ofta att man kunde läsa (Kalle Anka) i ett övrigt nedslävkt rum. Då var jag faktiskt lite rädd när det var som värst.

MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Hoppas att det inte skall fotas på din hemfärd...
[url=edition.cnn.com/2005/WORLD/europe/07/12/germany.plane/index.html]En spricka i molnen... Det verkar ganska likt[/url]

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: It aint over 'til the...

Det blixtrar och mullrar sporadiskt fortfarande men regnet är bara ett lugnt strilande och vinden har mojnat. Gick ut och gick i bara shorts och GUD VAD SKÖNT DET VAR!!! Jag frös nästan lite på slutet och det var ett tag sen man gjorde det.

"Bara" 25 grader inne nu så man kanske kan få en dräglig nattsömn iallafall. Om man haft lite vind/en fläkt så att den svala luften hittat in genom balkongdörren bara.

ZZZ zzz ZZZ

Café > Sv: Hitta bilden!
AD: Fult godkänt. Whats next?

Café > Sv: Hitta bilden!
AD: Jag vill se ett Shell-ostron för att få lite tur i mitt sökande efter det sista ostronet i GTA-SA.

· 218 ·
Om Salle
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Örnsköldsvik