65selander: Jag bor i Bollnäs nu. hHär har vi inte Internet, eller tidningar. :)
Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Mora
Hur dåligt än brynäs spelar så brukar jag alltid tillförlita mig på ölen i periodpaus, den finns där för mig vad som än händer på planen! :-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Mora
Detta var bland det värsta jag sätt, vilket jävla jo-jo lag dom är! Förstår inte hur dom kan spela så ojämt... Bedrövligt!
Mora IK > Sv: brynääääääääääääs- MORA
AD: Det var konstigt?! Enligt dom rykten jag hört så blir det en utspelning utan dess like från Brynäs sida, 7-2 tyckte jag fågeln viska i mitt öra. :)
Bandy > Sv: Bandy på TV
Klinth: Brukar du inte kolla på SM-finalen i Bandy? Sänds så vitt jag vet alltid på tv.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Mora
Falken: Hm okej, hörde att alla skolor i Gävle hade lov denna veckan. Antagligen felaktig information då :-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Mora
Lunkan: Ja, 4500 borde kunna pallra sig till gavlerinken.. Med tanke på att det är det närmsta "derby" vi kommer :-) Ska blir kul det här! Alla skol-ungdomar har lov denna vecka också, så det kan mycket väl bli 4500.
Matchtips > Sv: Omgång 14
MIF Redhawks - Färjestads BK...........1 - 3
Södertälje SK - Luleå HF....................2 - 2
Brynäs IF - Mora Hockey..................4 - 2
Frölunda HC - Djurgårdens IF...........5 - 2
Linköping HC - HV71.......................2 - 1
MODO Hockey - Timrå IK.................4 - 3
Södertälje SK - Luleå HF....................2 - 2
Brynäs IF - Mora Hockey..................4 - 2
Frölunda HC - Djurgårdens IF...........5 - 2
Linköping HC - HV71.......................2 - 1
MODO Hockey - Timrå IK.................4 - 3
Bandy > Sv: Attans försäsong!!!
T.o.m. Bollnäs spelade ju 4-4 mot Vodnik.. Så antar att dom ej kör för fullt :)
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Mora
Bissett19: Va? Så lät det inte på kommentatorn på webbradion igår iallafall..
Bandy > Sv: Attans försäsong!!!
BolticGöta(?) har dom någonsin vunnit en match? :) Bollnäs GIF tar SM-guld iår! Till helgen är det World Cup, då vinner Bollnäs och alla bandy supportrar får höra och se att Bollnäs blir med i toppen iår!
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF
MIF menade jag såklart, dessa jävla tangenter man ska hålla reda på..
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Är det bara jag som har funderingar över den dåliga musiken i webbradion?
1 · Nästa