Historik
Föregående · 12 · Nästa
Timrå IK > Sv: timrå-malmö
Jimmy: Nej, AIK verkar inte direkt starka.
Kommer nog få svårt att undvika kvalspel men vi behöver ett till lag efter oss.....Linköping?
Mvh
Kommer nog få svårt att undvika kvalspel men vi behöver ett till lag efter oss.....Linköping?
Mvh
Timrå IK > Sv: Välkommen Åhlund !
250Kg: Vart har du läst att MIF var ute efter Håkan....?
Swen: Min, då treårige son blev retad på dagis för sin Timråmössa av en pappa till ett av de andra barnen.....!?
Hur lågt kan man sjunka....?
Bra att din grabb stod på sig!
Mvh
Swen: Min, då treårige son blev retad på dagis för sin Timråmössa av en pappa till ett av de andra barnen.....!?
Hur lågt kan man sjunka....?
Bra att din grabb stod på sig!
Mvh
Timrå IK > Sv: Skrattar bäst som skrattar sist?
Sexsiffrigt belopp skrämmer inte mig nämnvärt.
Kan ju vara 100.000:- och det är han säker värd.... :-)
Mvh
Kan ju vara 100.000:- och det är han säker värd.... :-)
Mvh
Timrå IK > Sv: Skellefteå värvar Matuchkin
Att De Rouville är hemma pga skriverier på gästboken tycker jag är löjeväckande.
Dessutom är han inte svenskspråkig....
Han är proffs och liksom du, jag och alla andra så får man utstå vissa saker i sin yrkesroll.
Pallar han inte med det så skall han heller inte be någon översätta gästboken åt honom, vilket jag i övrigt tycker låter väldigt långsökt.
Som supporter förbehåller jag mig rätten att komma med kritik även mot egna spelare.
Enligt mig har De Rouville varit lite mindre dålig i de tidiga matcherna för att mot slutet varit usel och då skriver jag detta i detta forum som, om jag förstå rätt, är till som diskutionsforum.
Som proffs får man tåla detta liksom vilken artist som helst får finna sig i dåliga resentioner.
Jag vet att några håller med mig och några inte.....en målvakt, två åsikter, vem har RÄTT....?
Mvh
Dessutom är han inte svenskspråkig....
Han är proffs och liksom du, jag och alla andra så får man utstå vissa saker i sin yrkesroll.
Pallar han inte med det så skall han heller inte be någon översätta gästboken åt honom, vilket jag i övrigt tycker låter väldigt långsökt.
Som supporter förbehåller jag mig rätten att komma med kritik även mot egna spelare.
Enligt mig har De Rouville varit lite mindre dålig i de tidiga matcherna för att mot slutet varit usel och då skriver jag detta i detta forum som, om jag förstå rätt, är till som diskutionsforum.
Som proffs får man tåla detta liksom vilken artist som helst får finna sig i dåliga resentioner.
Jag vet att några håller med mig och några inte.....en målvakt, två åsikter, vem har RÄTT....?
Mvh
Timrå IK > Sv: TIK värvar målvakt!!!
Madde: Det var ju precis det jag sa.......
Kansliet KAN INTE bekräfta rykten.
Kansliet KAN INTE bekräfta rykten.
Timrå IK > Sv: TIK värvar målvakt!!!
Insiderbrott är när man handlar med värdepapper och gör affärer innan information blir offentlig...... ;-)
Håller däremot med om att kansliet inte kan bekräfta rykten......
Mvh
Håller däremot med om att kansliet inte kan bekräfta rykten......
Mvh
Timrå IK > Sv: De Rouvillde
Jimmy: I fallet med Svoboda är vi helt överens.... ;-)
Vilken målvakt!
I topp med sitt lag i ligan och högst räddningsprocent.
Mvh
Vilken målvakt!
I topp med sitt lag i ligan och högst räddningsprocent.
Mvh
Timrå IK > Sv: Philippe DeRouville
Frella: Om han är Malmös ANDRA målvakt kan han väl knappast kallas för "En av de bästa målvakterna i elitserien i fjol"......?
Timrå IK > Sv: Philippe DeRouville
Jimmy: Vem tusan är Ola Nilsson.....?
Borde jag skämmas......? ;-)
Mvh
Borde jag skämmas......? ;-)
Mvh
Timrå IK > Sv: Ny supportersida
Kanske en dum fråga.....?
Är det supporterklubben som får ny sida eller är det timraik.nu som får en ny sida för oss supportrar.....?
Mvh
Är det supporterklubben som får ny sida eller är det timraik.nu som får en ny sida för oss supportrar.....?
Mvh
Timrå IK > Sv: De Rouvillde
Sluta snacka......?
Nej jag har bara börjat.
Även med ett, som du skriver, "ryckigt och oorganiserat" spel är det inte för mycket begärt att målvakten skall kunna plocka OCH BEHÅLLA en puck från mittlinjen.....?
Nej jag har bara börjat.
Även med ett, som du skriver, "ryckigt och oorganiserat" spel är det inte för mycket begärt att målvakten skall kunna plocka OCH BEHÅLLA en puck från mittlinjen.....?
Timrå IK > Sv: De Rouvillde
Blir inte heller rädd när jag läser AIK´s laguppställning...... ;-)
Kan kanske ha att gör med på vilken läktare man bevittnar matchen?
Själv sitter jag på norra, han kanske är bättre från söder....?
Mvh
Kan kanske ha att gör med på vilken läktare man bevittnar matchen?
Själv sitter jag på norra, han kanske är bättre från söder....?
Mvh
Timrå IK > Sv: De Rouvillde
Ja du Laglös.....det verkar som om vi tittar på samma match åtminstone..... ;-)
Har inget att tillägga och skriver under på varje ord i ditt inlägg.
Mvh
Har inget att tillägga och skriver under på varje ord i ditt inlägg.
Mvh
Timrå IK > Sv: De Rouvillde
Jimmy: :-D
OK! du skall få mitt svar.....
Bosse för jul, Freddan var klart bästa målvakt på våren.
Minns bla hans enorma spel borta mot Färjestad som TIK vann på straffar.
Dyrken, solklart.....Manne var dålig.
Sohlin tycker jag var den bättre målvakten av dessa två även om jag tycker mycket om Toresson.
Klarade jag testen......? ;-)
Mvh
OK! du skall få mitt svar.....
Bosse för jul, Freddan var klart bästa målvakt på våren.
Minns bla hans enorma spel borta mot Färjestad som TIK vann på straffar.
Dyrken, solklart.....Manne var dålig.
Sohlin tycker jag var den bättre målvakten av dessa två även om jag tycker mycket om Toresson.
Klarade jag testen......? ;-)
Mvh
Timrå IK > Sv: De Rouvillde
Nej, det är inte i pengar jag räknar.....då hade jag inte satt en prislapp på 18 år utan jag avser vad det kan kosta att inte reagera.
Har dock fullt fortroende för TIK´s styrelse.
Har dock fullt fortroende för TIK´s styrelse.
Timrå IK > Sv: De Rouvillde
250Kg: Den frågan har jag ställt mig många gånger....
Kan inte förstå att någon kan titta på De Rouville och se en bra målvakt.
Själv har jag samma förtroende för honom som jag hade för Manne.
Som sagt, det är något som är underligt här.......
Kan inte förstå att någon kan titta på De Rouville och se en bra målvakt.
Själv har jag samma förtroende för honom som jag hade för Manne.
Som sagt, det är något som är underligt här.......
Timrå IK > Sv: De Rouvillde
dr-nix: Vad kostar det att åka ur......18 år är kanske en trolig prislapp.
Timrå IK > Sv: De Rouvillde
Jag ser inte Timrå IK som någon målvaktsskola.....
Han saknar enligt mig, talang och borde bytas ut omgående.
Mvh
Han saknar enligt mig, talang och borde bytas ut omgående.
Mvh
Timrå IK > Sv: Målvakter!
Jimmy: Kan du säga NÅGOT som han ÄR bra på......?
Om ja,....Kan du säga NÅGOT som han är BÄTTRE på än Fredrik Andersson......?
Försöker inte komma åt dig utan försök bara förstå hur vi kan se så olika på samma sak.... ;-)
Mvh
Om ja,....Kan du säga NÅGOT som han är BÄTTRE på än Fredrik Andersson......?
Försöker inte komma åt dig utan försök bara förstå hur vi kan se så olika på samma sak.... ;-)
Mvh
Timrå IK > Sv: Målvakter!
Nu förvånar du mig Jimmy.....
Säger ingenting om gårdagens match utan alla de andra som spelats hermma i isladan.
Bland de fem bästa målvalterna.....? Den sämsta skulle jag tro.
På vilket sätt har han varit bra....? Pojken släpper returer på 98% av de puckar som träffar honom.
Han är dessutom bedrövlig i spelet kring egen kasse.
Ja, ja.... du tycker som du vill och det känns som om vi inte ens skulle kunna komma överens om vilken färg det är på kol.....
Mvh
Säger ingenting om gårdagens match utan alla de andra som spelats hermma i isladan.
Bland de fem bästa målvalterna.....? Den sämsta skulle jag tro.
På vilket sätt har han varit bra....? Pojken släpper returer på 98% av de puckar som träffar honom.
Han är dessutom bedrövlig i spelet kring egen kasse.
Ja, ja.... du tycker som du vill och det känns som om vi inte ens skulle kunna komma överens om vilken färg det är på kol.....
Mvh
Timrå IK > Sv: Målvakter!
Han kan mycket väl ha varit en lovande målvaktsämne men nu, år 2001, i dagens Timrå IK har han INTE varit bra.
Timrå IK > Sv: Målvakter!
Fid cox: Håller med dig till 100%.
Tycker inte de Rouville är en bra målvakt.
Kan faktiskt inte förstå vad någon ser hos denne målvakt, han är osäker och kan knappt hålla en puck i plockhandsken.
Varför inte använda den bästa målvakt vi har, Fredrik Andersson....?
Mvh
Tycker inte de Rouville är en bra målvakt.
Kan faktiskt inte förstå vad någon ser hos denne målvakt, han är osäker och kan knappt hålla en puck i plockhandsken.
Varför inte använda den bästa målvakt vi har, Fredrik Andersson....?
Mvh
Timrå IK > Sv: Den bistra sanningen...
Norma Jean Bell: ......och hur uppträder ett "äkta fans" enligt dig.....?
Timrå IK > Sv: Den bistra sanningen...
Ja, slutspel har jag redan glömt.... :-(
Det gäller nu att klara sig från de två sista platserna och det tror jag att vi klarar.
Känner en stor frustration i kroppen.
Färjestad hemma blir mycket svår men jag tror att vi kan göra en bra match i Globen mot DIF.
Det gäller nu att klara sig från de två sista platserna och det tror jag att vi klarar.
Känner en stor frustration i kroppen.
Färjestad hemma blir mycket svår men jag tror att vi kan göra en bra match i Globen mot DIF.
Timrå IK > Sv: Resultattavlan
....och sopporterklubben hade ett skraltigt stånd ute där "Lillstrimmahallen" står idag.
Dragigt kring benen var det alltid och det var lätt att tappa ner saket under läktaren.
Dragigt kring benen var det alltid och det var lätt att tappa ner saket under läktaren.
Timrå IK > Sv: Resultattavlan
F: Visst kommer jag ihåg det... :-)
Mycket spännande om man såg någon komma bärande på en 3:a under armen och spekulerade i var de skulle sätta upp den..... :-)
Mycket spännande om man såg någon komma bärande på en 3:a under armen och spekulerade i var de skulle sätta upp den..... :-)
Timrå IK > Sv: Kris
Heja HH. Du har en drös poäng i ditt inlägg.
Vad är det igentligen som har hänt....? Vi har än så länge två plumpar i protokollet som jag ser det.
6-1 borta mot Linköping och gårdagens 6-0....tungt javisst, men inte hela världen.
De andra förlusterna har laget varit med och varit det bättre laget i många fall, dock utan att göra mål.
Att inte sätta chanserna är inte det dåligt....? Jo men sådant är inte en kronisk åkomma.
Själv är jag mer förbannad än orolig. Tror faktiskt att det kan vara bättre med en rejäl utskåpning av den typ det blev i går än samma matchbild som tidigare där punkdjäveln inte vill in.....
Sådant kan, åtminstone i mitt fall, få det att kännas tröstlöst.
Gårdagens match kan i bästa fall framkalla ilska.
Vill se ett djävlaranamma hos spelarna i morgon och en publik som inte spyr sin galla över isen.
Nu ger vi järnet i morgon och ger grabbarna det stöd de behöver.
Mvh
Vad är det igentligen som har hänt....? Vi har än så länge två plumpar i protokollet som jag ser det.
6-1 borta mot Linköping och gårdagens 6-0....tungt javisst, men inte hela världen.
De andra förlusterna har laget varit med och varit det bättre laget i många fall, dock utan att göra mål.
Att inte sätta chanserna är inte det dåligt....? Jo men sådant är inte en kronisk åkomma.
Själv är jag mer förbannad än orolig. Tror faktiskt att det kan vara bättre med en rejäl utskåpning av den typ det blev i går än samma matchbild som tidigare där punkdjäveln inte vill in.....
Sådant kan, åtminstone i mitt fall, få det att kännas tröstlöst.
Gårdagens match kan i bästa fall framkalla ilska.
Vill se ett djävlaranamma hos spelarna i morgon och en publik som inte spyr sin galla över isen.
Nu ger vi järnet i morgon och ger grabbarna det stöd de behöver.
Mvh
Timrå IK > Sv: HH s serie syn
Jimmy: Du har helt rätt i ditt antagande, kom på det efter mitt förra inlägg....
Under Weinstocks tid spelade de ishockey, som den är tänkt att spela, men efter att han fick gå ändrade de taktik och vad den gick ut på vet vi..... :-)
Mvh
Under Weinstocks tid spelade de ishockey, som den är tänkt att spela, men efter att han fick gå ändrade de taktik och vad den gick ut på vet vi..... :-)
Mvh
Timrå IK > Sv: HH s serie syn
Snälla Jimmy....spelade INTE Linköping grishockey när de åkte ur....?
De spelade den värsta grishockey i mannaminne....
Sportradion och tidningar dömnde ut laget så till den milda grad.
Minns du inte......?
De spelade den värsta grishockey i mannaminne....
Sportradion och tidningar dömnde ut laget så till den milda grad.
Minns du inte......?
Timrå IK > Sv: Supporter sidan
Förstår dig friskan.
Vet de som inte fått något efter två månader.
Nu när biljettpriserna är vid smärtpunkten (Årskort på sittpålats i alla fall) skulle detta med Timråprylak kunna bli en bra inkomstkälla bara det sköttes bättre.
Mvh
Vet de som inte fått något efter två månader.
Nu när biljettpriserna är vid smärtpunkten (Årskort på sittpålats i alla fall) skulle detta med Timråprylak kunna bli en bra inkomstkälla bara det sköttes bättre.
Mvh
Timrå IK > Sv: Cola och surströmming
Jimmy: Vettigt.......?
Då är du nog fast i TIK träsket själv......;-)
Mvh
Då är du nog fast i TIK träsket själv......;-)
Mvh
Timrå IK > Cola och surströmming
Har en stilla fundering på om mitt betende är normalt....
Kan nämligen inte motstå någonting som har med TIK att göra.
Sitter här med kurrande mage och har inte käkat lunch, tänker ta ett par/tre korvar i hallen i kväll i stället för att göda stadens pizzerier.
Dricker givetvis Red eagles cola till dem.
Köpet alltid en TIK chippspåse i de få affärer som för dessa.
Käkar suring en gång i veckan under sommarhalvåret.
Bredvid mig på skrivbordet ligger en ifylld blankett om att börja spara i Roburs Hockeyfond.
Är givetvis medlem i såväl Timrå IK som Supporterklubben.
Mina barn har separata medlemskort..... :-)
Använde inte de fribiljetter man fick genom medlemslap.
Att inhandal ny keps i årets färger är lika självklart som amen i kyrkan.
Visst är det något som inte stämmer i mitt huvud, men va fan man får väl ta till det gamla ordspråket...."Kär och galen".....;-)
Mvh
Kan nämligen inte motstå någonting som har med TIK att göra.
Sitter här med kurrande mage och har inte käkat lunch, tänker ta ett par/tre korvar i hallen i kväll i stället för att göda stadens pizzerier.
Dricker givetvis Red eagles cola till dem.
Köpet alltid en TIK chippspåse i de få affärer som för dessa.
Käkar suring en gång i veckan under sommarhalvåret.
Bredvid mig på skrivbordet ligger en ifylld blankett om att börja spara i Roburs Hockeyfond.
Är givetvis medlem i såväl Timrå IK som Supporterklubben.
Mina barn har separata medlemskort..... :-)
Använde inte de fribiljetter man fick genom medlemslap.
Att inhandal ny keps i årets färger är lika självklart som amen i kyrkan.
Visst är det något som inte stämmer i mitt huvud, men va fan man får väl ta till det gamla ordspråket...."Kär och galen".....;-)
Mvh
Timrå IK > Sv: Klagomål på hallen
Visst är priserna på gränsen nu.....
Dessutom skall biljetterna betalas i Maj om jag inte minns fel.
Det innebär att man går lite på "dekis" under hela sommaren.
Jag tycker att det är värt dessa 6000:- men tror att det vore ett misstag av klubben med ytterligare en prishöjning.
Dessutom skall biljetterna betalas i Maj om jag inte minns fel.
Det innebär att man går lite på "dekis" under hela sommaren.
Jag tycker att det är värt dessa 6000:- men tror att det vore ett misstag av klubben med ytterligare en prishöjning.
Timrå IK > Sv: Hallin ha
Sigurd: Tycker du är orättvis mot Hallin.
Han har förtjänat sin plats i årets TIK trupp, med eller utan sin farsa.
Att du insinuerar att Peo skulle ha med honom för att han känner Mats Hallin privat tycker jag vittnar om dåligt omdömme.
Peo Larsson är mer profitionell än så........
Han har förtjänat sin plats i årets TIK trupp, med eller utan sin farsa.
Att du insinuerar att Peo skulle ha med honom för att han känner Mats Hallin privat tycker jag vittnar om dåligt omdömme.
Peo Larsson är mer profitionell än så........
Timrå IK > Sv: Igor Matushkin
HH: Du behöver inte berätta vad du valde för allternativ i......
Det räcker med att det är 100% som röstat FÖR att han skall få stanna säsongen ut..... ;-)
Det räcker med att det är 100% som röstat FÖR att han skall få stanna säsongen ut..... ;-)
Timrå IK > Sv: Sjöberg
Tjenare Trogen.
Sjöberg är mycket snabb och bra på skridskorna.
Vidare är han lite avig och hal och kan göra oväntade saker.
Han användes i Timrå mycket till att stressa motståndarbackarna till misstag och det är många indianare han forecheckat fram.
Ni kommer att få mycket glädje av honom i vinter, själv saknar jag hans frejdiga spel.
Mvh
Sjöberg är mycket snabb och bra på skridskorna.
Vidare är han lite avig och hal och kan göra oväntade saker.
Han användes i Timrå mycket till att stressa motståndarbackarna till misstag och det är många indianare han forecheckat fram.
Ni kommer att få mycket glädje av honom i vinter, själv saknar jag hans frejdiga spel.
Mvh
Timrå IK > Sv: TIK Bergslagen is on the road
Smokey: Härligt målande beskrivning..... :-)
Blir inte så lite ressugen.
Daniel Kungsör: Jag har ibland själv med min fyraårige son på matcherna, senast mot Brynäs i Lördags. Även om han visar mer intresse för sina ostkrokar än själva matchen är förhoppningen att han en dag skall bli som din pojke eller som mig själv för den delen.
Såg själv de första matcherna vid 3-4 års åldern och de rödvita ränderna är som tatuerad i själen.....
Det var länge sedan det var så roligt att vara TIK:are.... :-)
Mvh
Blir inte så lite ressugen.
Daniel Kungsör: Jag har ibland själv med min fyraårige son på matcherna, senast mot Brynäs i Lördags. Även om han visar mer intresse för sina ostkrokar än själva matchen är förhoppningen att han en dag skall bli som din pojke eller som mig själv för den delen.
Såg själv de första matcherna vid 3-4 års åldern och de rödvita ränderna är som tatuerad i själen.....
Det var länge sedan det var så roligt att vara TIK:are.... :-)
Mvh
Timrå IK > Sv: Njurunda Comments
Löven är det tråkigaste lag jag någonsit tittat på....
De skall INTE spela i elitserien.
Mvh
De skall INTE spela i elitserien.
Mvh
Timrå IK > Sv: Njurunda Comments
Har ni inte råd att surfa hemma grabbar, byt till Utfors......
Med Utfors kostar det mindre än halva priset mot andra leverantörer dvs 5 öre/minut helger och röda dagar...
Mvh
Med Utfors kostar det mindre än halva priset mot andra leverantörer dvs 5 öre/minut helger och röda dagar...
Mvh
Föregående · 12 · Nästa
Krosskador blir det inte av sig själv.
Bra att idioten får förlängt matchstraff..... :-)