Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Agera Nubben?
Talangscouten: Hybris = storhetsvansinne
"The great one" skull ha passat dig alldeles utmärkt....
"The great one" skull ha passat dig alldeles utmärkt....
Timrå IK > Sv: Agera Nubben?
Janken: Jag gillade också Rosa men han är en legoknekt och han kommer aldrig att få guldklocka i någon förening....
Timrå IK > Sv: Agera Nubben?
Shadar Logoth: Nu har jag skrivit 300 inlägg.....
När fan slipper man vara Hansonbroder....? ;-)
När fan slipper man vara Hansonbroder....? ;-)
Timrå IK > Sv: Agera Nubben?
Janken: Japp.....precis min åsikt.
Rosa var en nödlösning och jag tror inte att Nubben såg honom som något annat än just det.
Långsiktighet är ledordet.
Rosa var en nödlösning och jag tror inte att Nubben såg honom som något annat än just det.
Långsiktighet är ledordet.
Timrå IK > Sv: Agera Nubben?
Talangscouten: Om jag inte minns fel var det jag själv som bestämde nickname....
Tycker att ditt inlägg luktar hybris.
Tycker att ditt inlägg luktar hybris.
Timrå IK > Sv: Agera Nubben?
Talangscouten: Hur gammal är Österholm.....?
Är det inte lite väl tidigt att uttala sig om hans framtid redan nu...?
Är det inte lite väl tidigt att uttala sig om hans framtid redan nu...?
Timrå IK > Sv: Timrå faller i publikligan
Hassan: Det var vär PerHapps som hade ritningar på en arena insprängt i något berg i birsta....
Inget att bry sig om....han är som han är... ;-)
Inget att bry sig om....han är som han är... ;-)
Timrå IK > Sv: Timrå faller i publikligan
Fet-Ecke: Timrå skall väl för fan inte spela i Sundsvall....
Det hörs väl på namnet?
Det hörs väl på namnet?
Timrå IK > Sv: Behåll Lill-Kenta
Varför skulle TIK och Kent skiljas när det går historiskt bra.....?
Ger man VD:n sparken när resultatet slår ATH?
Skjuter man hunden när den jagar som bäst?
Nepp....resultatet skall få avgöra, inte antal år i föreningen.
Jag har talat!
Ger man VD:n sparken när resultatet slår ATH?
Skjuter man hunden när den jagar som bäst?
Nepp....resultatet skall få avgöra, inte antal år i föreningen.
Jag har talat!
Timrå IK > Sv: Återbud till Karjala Cup
Sune: Tycker det visat sig tydligt tidare att lag med många spelare i landslaget spelat segt när elitserien startat igen....
Mvh Shadar Logoth
Mvh Shadar Logoth
Timrå IK > Sv: Ett brev till Peter den store
El Maco: Mot en sådan kunskapsbank lägger jag mig platt....
Manne var säkert inte dålig....
Mvh
Manne var säkert inte dålig....
Mvh
Timrå IK > Sv: Ett brev till Peter den store
El Maco: Imponerad.... :-)
Cederström....har aldrig hört talas om honom.
Brukar annars ha ett alldeles för bra minne.
Cederström....har aldrig hört talas om honom.
Brukar annars ha ett alldeles för bra minne.
Timrå IK > Sv: Ett brev till Peter den store
El Maco: Vem var den andra målvakten under den tid när Peter Toresson var aktiv...?
Minnet sviker mig där.
Minnet sviker mig där.
Timrå IK > Sv: Ett brev till Peter den store
Janken: De Rouville....?
Hoppas att du skojar...är väl den sämsta vålvakt vi haft sedan Manne.
Jäger en klassback.....?
Vi ser på ishockey på olika sätt den saken är klar.
Tror och hoppas att du är ironisk.
Hoppas att du skojar...är väl den sämsta vålvakt vi haft sedan Manne.
Jäger en klassback.....?
Vi ser på ishockey på olika sätt den saken är klar.
Tror och hoppas att du är ironisk.
Timrå IK > Sv: Ett brev till Peter den store
Janken: Jäger var skitdålig året han var i TIK....
Dålig och rädd.
Dålig och rädd.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Helg Ernest: Varför skall vi ha hit ett fyllesvin....?
Timrå IK > Sv: Skadorna oroar
Ambroo: Att köra för hårt med spelarna så att de går sönder är också ett misslyckande i mina ögon.....
Timrå IK > Sv: Skadorna oroar
Uddan: Visst göt de det.. :-(
Man får hoppas att de kliver av för att vara på den säkra sidan...
Man får hoppas att de kliver av för att vara på den säkra sidan...
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
mattias - 74: Rolle Westin är en av de mest talangfulla spelare jag sett i Timrå.
Nu hade han oturen att vara aktiv under en period då Timrå spelade mot lag som Lejonström, Teg och Bergnäset för att inte tala om Sollefteå som var bra som satan... ;-)
Jag var där då också....
Nu hade han oturen att vara aktiv under en period då Timrå spelade mot lag som Lejonström, Teg och Bergnäset för att inte tala om Sollefteå som var bra som satan... ;-)
Jag var där då också....
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
eloff: Vafan....inte kan väl Oscars hoppa av...?
De kommer nog med vad det lider......
De kommer nog med vad det lider......
Timrå IK > Sv: Kimmo Lotvonen till Timrå
LingaN: Det blir åtminstone EN bra spelare till på forwardssidan... ;-)
Vänta och se.....
Vänta och se.....
Timrå IK > Sv: Crippe lämnar TIK
Laken: Ja hur djävla kul är basketligan...?
A1, A2 vem bryr sig...?
Kan man inte gå upp eller åka ur försvinner spänningen och därigenom intresset...
A1, A2 vem bryr sig...?
Kan man inte gå upp eller åka ur försvinner spänningen och därigenom intresset...
Timrå IK > Sv: Pavel Rosa
Kerstin_k: Ja det är fan i mig svagt att inte kunna klara ut det här på så pass många dagar....
Fan vad förbannad jag blir!
Fan vad förbannad jag blir!
Timrå IK > Sv: Crippe lämnar TIK
Laken: Fan vad alla är stingsliga idag.....
Ser du inte ;-) tecknet.....?
Är jag på forumer "Känslig poeter" eller Timrå IK´s stolta gästbok....?
Mvh
Ser du inte ;-) tecknet.....?
Är jag på forumer "Känslig poeter" eller Timrå IK´s stolta gästbok....?
Mvh
Timrå IK > Sv: Crippe lämnar TIK
Stenkarn: Efterkonstruktion.... ;-)
Då kan alla framstå som stjärnor....
Då kan alla framstå som stjärnor....
Timrå IK > Crippe - något känns fel
Får en känsla att det ligger en hund begraven i den här historien.
Sååå lite istid har han väl inte fått...?
Tycker även att det finns kyla i presmeddelande från TIK som inte borde finnas för att beskriva en trotjänare som Crippe.
Sååå lite istid har han väl inte fått...?
Tycker även att det finns kyla i presmeddelande från TIK som inte borde finnas för att beskriva en trotjänare som Crippe.
Timrå IK > Sv: Kval vs slutspel
FM: Oreda i laget inför FBK skulle bli följden om nyheten kom ut....
Har jobbat på ett företag som började gå dåligt.
Då ryktet började gå om uppsägning slutade alla att arbeta och spekuleradede vilka som skulle få sparken
Kan inte vara bra inför matchen mot Färjestad.
Spännande som fan är det ia alla fall... .-)
Har jobbat på ett företag som började gå dåligt.
Då ryktet började gå om uppsägning slutade alla att arbeta och spekuleradede vilka som skulle få sparken
Kan inte vara bra inför matchen mot Färjestad.
Spännande som fan är det ia alla fall... .-)
Timrå IK > Sv: Norrgängen
mike66: varför sätter du in Halvardsson i den annars utsökta femma.....?
Mvh Shadar Logoth
Mvh Shadar Logoth
Timrå IK > Sv: Andrekeeper
Bergius: Fredrik har fått en civilt arbete på heltid.
Målvaktsträningen är bara en bisyssla....
Mvh
Målvaktsträningen är bara en bisyssla....
Mvh
Timrå IK > Sv: Apropå Sverige-Finland
DJ Hemp: Zäta överskattad......?
Nominerad till bästa rookie i NHL.
Zäta dålig i finalen.....?
Du är hockeykunnig du..... :-D
Nominerad till bästa rookie i NHL.
Zäta dålig i finalen.....?
Du är hockeykunnig du..... :-D
Föregående · 8 · Nästa