Historik
Föregående · 9 · Nästa
Timrå IK > Sv: Schlagerfestivalen?
mike66: Vad är ett kontrakt på två år värt om man förhandlar med nya lag efter det första....?
Timrå IK > Sv: Martin Lindman till FBK
Personligen tror jag att det är Luleåfolk som lmycket lägligt spridit ut detta i förhoppning att sätta in en kil i TIK.... :-(
Måtte de inte ha lyckats.
Mvh
Måtte de inte ha lyckats.
Mvh
Timrå IK > Sv: TV-sändning på lördag?
Helg Ernest: SKELLEFTEÅ......?
Finns det inget på närmare håll......?
Mvh
Finns det inget på närmare håll......?
Mvh
Timrå IK > TV-sändning på lördag?
Är det någon som har varit förutseende och sänder lördagens match på storbilsTV....?
Olearys eller liknande....?
Mvh Shadar Logoth
Olearys eller liknande....?
Mvh Shadar Logoth
Timrå IK > Sv: Så kan det gå
timb: Visst kan det vara så.....säkert är att de är svenska i alla fall.
Cantona nämner något om att "sola sig i glansen vid framgång" men nu är det minsann inte å roligt.....
Svenskt så det förslår, ingen skall tro att de är något, och då tillfällr ges att fälla någon som vacklar slår de till med full kraft.....de avundsjuka.
Underligt är dock att vi inte har haft nöjet att ha Cantona hos oss på vår hemsida förut i vinter.....?
Cantona nämner något om att "sola sig i glansen vid framgång" men nu är det minsann inte å roligt.....
Svenskt så det förslår, ingen skall tro att de är något, och då tillfällr ges att fälla någon som vacklar slår de till med full kraft.....de avundsjuka.
Underligt är dock att vi inte har haft nöjet att ha Cantona hos oss på vår hemsida förut i vinter.....?
Timrå IK > Sv: Så kan det gå
Cantona: Vem tycker du att vi skall sparka efter 0-7 förlusten mot Mif....?
Sportchefen har smittat av sig bra på laget denna säsong då vi som bekant ligger på andra plats....
Sportchefen har smittat av sig bra på laget denna säsong då vi som bekant ligger på andra plats....
Timrå IK > Sv: Så kan det gå
Cantona: Kan du Cantona förklara för mig varför Kent Norberg inte skulle kunna sitta kvar.....?
Norberg är en bra sportchef och inte blir han sämre efter detta även om det var klantigt.
Norberg är en bra sportchef och inte blir han sämre efter detta även om det var klantigt.
Timrå IK > Sv: En Timråhatare har talat...
Mr Magoo: :-D
Du är mycket bättre på att sammanfatta än vad jag är.... :-)
Det var egentligen ett inlägg som ditt jag ville skriva men så blev det alltså inte av någon anledning.
Mvh Shadar Logoth
Du är mycket bättre på att sammanfatta än vad jag är.... :-)
Det var egentligen ett inlägg som ditt jag ville skriva men så blev det alltså inte av någon anledning.
Mvh Shadar Logoth
Timrå IK > Sv: En Timråhatare har talat...
ernie eagle: Tycker att du blandar och ger på ett lite konstigt sätt....
En regelrätt tackling är en relelrätt tackling oavsett vem som utdelar den och på vem.
En regelrätt tackling är en relelrätt tackling oavsett vem som utdelar den och på vem.
Timrå IK > Sv: En Timråhatare har talat...
ernie eagle: Varför skall inte källarsson kunna tackla Anders Söderberg.....?
Skall han alltså avstå för att Söderberg är liten till växten...?
Nu får du väl skärpa dig.
Pallar de inte trycket kan de små alltid välja någon annan sport.
Detta inlägg har ingenting med Sjögren och bulan att göra utan principen att en tillåten tackling inte skall avgöras av personernas längd och vikt.
Mvh
Skall han alltså avstå för att Söderberg är liten till växten...?
Nu får du väl skärpa dig.
Pallar de inte trycket kan de små alltid välja någon annan sport.
Detta inlägg har ingenting med Sjögren och bulan att göra utan principen att en tillåten tackling inte skall avgöras av personernas längd och vikt.
Mvh
Timrå IK > Sv: Varför bara 10 kr för parkering?
Frasse: Det gällde de bilar som INTE stod parkerade på den stora parkeringen utan vid sidan av....
Blev själv av med hjulsidorna då jag stod i Tallnäs.
Mvh
Blev själv av med hjulsidorna då jag stod i Tallnäs.
Mvh
Timrå IK > Sv: "THE BIG RED MACHINE"
Frisco: Vad är det för motsägelse i det....?
Mesar äter inte surströmming.... ;-)
Mesar äter inte surströmming.... ;-)
Timrå IK > Sv: Hemvändarafton....
Redax 2: Ohh fan... :-)
Alltid kul att få ett ansikte på signaturerna på nätet.
Mvh
Alltid kul att få ett ansikte på signaturerna på nätet.
Mvh
Timrå IK > Sv: Hemvändarafton....
Hejsan.
Någon som vet som hade hand om betalningen i èntren presenterade talarna....?
Han hade även en T-skirt med texten "Big red machine".
Djävligt kul och trevlig kille..... :-)
Mvh
Någon som vet som hade hand om betalningen i èntren presenterade talarna....?
Han hade även en T-skirt med texten "Big red machine".
Djävligt kul och trevlig kille..... :-)
Mvh
Timrå IK > Sv: Hemvändarafton....
Det låter mycket bra med så pass bra uppslutning..... :-)
Vi kommer fyra stycken även om två av dem bara är fem och sex år.. ;-)
Får säker anledning att hylla dig med en skål på födelsedagen RoW.
Mvh
Vi kommer fyra stycken även om två av dem bara är fem och sex år.. ;-)
Får säker anledning att hylla dig med en skål på födelsedagen RoW.
Mvh
Timrå IK > Hemvändarafton....
Hej alla glada...
Finns det någon på detta forum som har en aning om intresset kring hemvändaraftonen den 26:e....?
Blir jag ensam där eller....?
Mvh
Finns det någon på detta forum som har en aning om intresset kring hemvändaraftonen den 26:e....?
Blir jag ensam där eller....?
Mvh
Timrå IK > Sv: Vad gör du nuförtiden, "Pekka&quo
ernie eagle: I kategorin vändningar måste väl ändå fjorårets match mot Leksand ta priset...?
Jag har då aldrig upplevt något likande....
Då hade väl halva sittplats lämnat arenan och min granne kom tillbaka i sudden sedan han hört på radion om kviteringen vid 19.59... :-)
Själv har jag gjort EN sådan tabbe, mot Boden för många är sedan, då TIK vände ett 1-3 underläge till 3-3 som jag sedan fick höra först på sportradion.
Första och sista gången.
Vet någon hur uppslutningen är kring Hemvändaraftonen den 26:e....?
Jag skall då gå....
Mvh
Jag har då aldrig upplevt något likande....
Då hade väl halva sittplats lämnat arenan och min granne kom tillbaka i sudden sedan han hört på radion om kviteringen vid 19.59... :-)
Själv har jag gjort EN sådan tabbe, mot Boden för många är sedan, då TIK vände ett 1-3 underläge till 3-3 som jag sedan fick höra först på sportradion.
Första och sista gången.
Vet någon hur uppslutningen är kring Hemvändaraftonen den 26:e....?
Jag skall då gå....
Mvh
Timrå IK > Sv: Vad gör du nuförtiden, "Pekka&quo
ernie eagle: Visst var Jocke en fröjd att skåda även om han gott kunde har varit mer självisk.....
Han sökte passningsläge även på straffar.... ;-)
Du glömde storheten Bergnäset..... ;-)
Undrar vika köpet sittplats under denna tid då jag hade liggplats på Norra stå.....?
Mvh Shadar Logoth
Han sökte passningsläge även på straffar.... ;-)
Du glömde storheten Bergnäset..... ;-)
Undrar vika köpet sittplats under denna tid då jag hade liggplats på Norra stå.....?
Mvh Shadar Logoth
Timrå IK > Sv: Lindman Rookie-kandidat!
Jishua: :-D Ja, tillochmed det........
En bra hockeyspelare är han men något Rookie blir han aldrig....
Mvh
En bra hockeyspelare är han men något Rookie blir han aldrig....
Mvh
Timrå IK > Sv: Lindman Rookie-kandidat!
heart: Nordgren har tidigare spelat elitseriehockey med MoDo....
Mvh
Mvh
Timrå IK > Sv: Skönt att man inte håller på Linköping!
bobbe: Då återstår bara det andra alternativet.....lär dig leve med det.
Mvh Shadar Logoth
Mvh Shadar Logoth
Timrå IK > Sv: Skönt att man inte håller på Linköping!
bobbe: Har du fått nog av att läsa åsikter om LHC i denna gästbok föreslår jag att du inte besöker den alt. lär dig leva med det.....
Mvh Shadar Logoth
Mvh Shadar Logoth
Timrå IK > Sv: Fagermoney...
Djävligt rolig idé med banderollen... :-)
Tjuvnyp och samtidigt glimten i ögat.
Det får han tåla.
Den som kläckte idén borde jobba på reklambyra.....
Mvh
Tjuvnyp och samtidigt glimten i ögat.
Det får han tåla.
Den som kläckte idén borde jobba på reklambyra.....
Mvh
Timrå IK > Sv: Fagermoney...
orion: Har varit supporter under för lång tid för att INTE se det som ett troligt scenario...... ;-)
Timrå IK > Sv: Bröstvärmare !
Hen-rink: Målkameran får bara användas för att avgöra om pucken var inne eller inte...
Offside i målgården eller blockering är inte skäl till att ta till videogranskning.
Mvh
Offside i målgården eller blockering är inte skäl till att ta till videogranskning.
Mvh
Timrå IK > Sv: Legendens nuna i rutan
El Maco: Är av någon anledning väldigt lässugen på vinstkvällar....
Längtar till man i morgon bitti viker upp en hårdpackad ST och bläddrar fram sporten... :-)
Mvh
Längtar till man i morgon bitti viker upp en hårdpackad ST och bläddrar fram sporten... :-)
Mvh
Timrå IK > Sv: Legendens nuna i rutan
Nylin: Varför tar det så lång tid för Aftonbladet att få ut en matchrapport...?
Expressen har en sedan snart en timme...?
Mvh Shadar Logoth
Expressen har en sedan snart en timme...?
Mvh Shadar Logoth
Timrå IK > Sv: Leksands andra mål
Helg Ernest: Ja Kapanen är inte i samma goda slag som i början av säsongen....
Egentliga är det inte speciellt konstigt då det inte går att ligga på "idiotnivå" hela säsongen.
Tidigare räckde det dock att göra tre mål så var segern ett faktum.
Håller också med om att svackan kom i samband med finska lagpresentationen i Karjala cup.Mvh
Egentliga är det inte speciellt konstigt då det inte går att ligga på "idiotnivå" hela säsongen.
Tidigare räckde det dock att göra tre mål så var segern ett faktum.
Håller också med om att svackan kom i samband med finska lagpresentationen i Karjala cup.Mvh
Timrå IK > Sv: Leksands andra mål
RoW: Man "blir" inte Timrå supporter för att det är "roligt", det är en förbannelse eller sjukdom som inte går att bli fri från.
Har haft detta gift i kroppen sedan barnsben och tar nu med mina egna barn när tillfälle ges.
Frugan kollar textTV speciellt om det är lördagsmatch för att se om den kvällen är förstörd eller inte.
Hon är nästan gladare vid vinst än jag om än av annan anledning.
Ha det gott med tre nya poäng, kul att läsa tidningen i morgon igen... :-)
Mvh Shadar Logoth
Har haft detta gift i kroppen sedan barnsben och tar nu med mina egna barn när tillfälle ges.
Frugan kollar textTV speciellt om det är lördagsmatch för att se om den kvällen är förstörd eller inte.
Hon är nästan gladare vid vinst än jag om än av annan anledning.
Ha det gott med tre nya poäng, kul att läsa tidningen i morgon igen... :-)
Mvh Shadar Logoth
Timrå IK > Sv: Leksands andra mål
RoW: Fungerar också bra för TIK om jag inte är FÖR engagerad och spelar lite loj.......
Kikar lite då och då....
Vi är nog många som har lite konstigheter för oss.... :-)
Mvh
Kikar lite då och då....
Vi är nog många som har lite konstigheter för oss.... :-)
Mvh
Timrå IK > Sv: Leksands andra mål
RoW: Videogranskning gäller väl bara om pucken är inne eller inte, ingenting annat.......?
Håller förövrigt med om att det var offside i målgården.....
Mvh
Håller förövrigt med om att det var offside i målgården.....
Mvh
Timrå IK > Sv: Nya tag!
Dream Team: Jag var med största säkerhet där.
Under dessa "svarta år" hade jag ibland min hund med mig....
Vi låg på ståplats och framför mig stod två aldre, för att inte säga skitgamla gubbar och höll sig i ett räcke.
Hade de satt sig hade de aldrig kommit upp igen.....
Det var tider det...
Mvh Shadar Logoth
Under dessa "svarta år" hade jag ibland min hund med mig....
Vi låg på ståplats och framför mig stod två aldre, för att inte säga skitgamla gubbar och höll sig i ett räcke.
Hade de satt sig hade de aldrig kommit upp igen.....
Det var tider det...
Mvh Shadar Logoth
Föregående · 9 · Nästa