mattias - 74: Rolle Westin är en av de mest talangfulla spelare jag sett i Timrå.
Nu hade han oturen att vara aktiv under en period då Timrå spelade mot lag som Lejonström, Teg och Bergnäset för att inte tala om Sollefteå som var bra som satan... ;-)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu hade han oturen att vara aktiv under en period då Timrå spelade mot lag som Lejonström, Teg och Bergnäset för att inte tala om Sollefteå som var bra som satan... ;-)
Jag var där då också....