Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
Peja: Och bäst av allt - jag tror Harju skulle bli 10 ggr bättre än vad han visade ifjol.
Brynäs IF > Sv: Lagbygget 2013/2014
HappyX3: Jag håller med Dig om att Enterfeldt ska ha C:t på tröjan - en otroligt lojal kille som jag tror är en bra ledare.
+ 1
Brynäs IF > Sv: ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
Patrik Östlund: Men puss på dig oxå ;)
Brynäs IF > Sv: Vilken av följande nyförvärv blir intressantast att se i vinter?
AD: Intressantast är dock inget ord - utan det bör stå "mest intressant" :)
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
KulaShaker: Att Ni bara orkar hålla på att diskutera Krokens vara eller icke vara filmare - brist på samtalsämnen?
Brynäs IF > Sv: Endast om klacken!!!
tjugo8: Jag har för dålig koll för att svara på den frågan - men Hammarbyfansen verkar vara tydliga med vad de tycker.
Brynäs IF > Sv: Endast om klacken!!!
tjugo8:
Eller bajen:
Fantasi, ni har ingen fantasi
Snor från Hammarby
Ja ni vill va som oss
Vad ni är pinsamma gnaget.
Brynäs IF > Sv: SLUTSPEL 2013!
Carl Lejonkräk: Allt under 7000 är fiasko i en kvartsfinal på en vardag.
Brynäs IF > Sv: SLUTSPEL 2013!
HappyX3: Mycket möjligt - nämnde bara att det verkar bli publikfiasko till torsdagens match.
Brynäs IF > Sv: SLUTSPEL 2013!
tjugo8: Enligt aftonbladet var det imorse ca 4500 biljetter sålda - två dagar innan match. Ingen vidare ljuv musik i mina öron.
Brynäs IF > Sv: SLUTSPEL 2013!
Verkar bli publikfiasko till matchen på torsdag! Måtte Brynäs vinna idag så det blir lite hockeyfeber i stan och som kan sätta fart på biljettförsäljningen.
Brynäs IF > Sv: SLUTSPEL 2013!
Jag trodde förköpet till hemmamatcherna började idag kl 11?!
Jag kunde köpa biljetter för 100 kr/st redan för en timme sedan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Kan det stämma att det endast var 5027 personer i Scandinavium idag??! :O
Brynäs IF > Sv: BIF-RBK 23/2-13
Kahn: Inte tusan lönar det sig att sänka biljettpriserna i detta skede. Även om det vore gratis så sviker större delen av publiken. Vem fan vill se ett sådant skitgäng?? Som match efter match pissar ner staden!
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
hedas: Placera hela laget på läktaren och låt damerna alt. J20 lira!
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
70 Rodrigues: Vi vill hà mål mål mål - mera mål - och mål, det kommer vi att se :D
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
Gurra88: Det resultatet borde inte finnas att spela på ens..
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
maddog1970: Faktum är att nu hoppas jag det blir tvåsiffrigt - en riktig dyngtorsk!!
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
Jajjen: Vi är ju chanslös även mot Rögle, Timrå och AIK också...
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
Davey_22: Vafan ska Brynäs i ett slutspel att göra - kommer bli så grymt stjärtknullade!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: Jag tror SAIK väljer oss före Frölunda alla dagar i veckan. Brynäs är betydligt sämre i skrivande stund och Gävle ligger betydligt närmare Skellefteå än vad Gbg gör :] Det är min tanke.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: spela roland om vi kommer 7a eller 8a - huvudsaken vi kommer till slutspel. Kommer iallafall få möta Skellefteå i kvarten :P
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
Skulle vara intressant att få veta vad Brynäs fick punga ut för Robin.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
sylf: Oskar Lindblom kommer bli riktigt vass - där har vi ett framtidsnamn.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
sylf: Gäller det ett lån säsongen ut eller sträcker kontraktet över någon säsong?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
Carl Lejonkräk: Om detta rykte stämmer så är iallafall jag nöjd. Tror Robin kan bli riktigt nyttig i defensiven. Ser fram emot att njuta av hans "proppar".
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 24/1-13
Slajsarn: Moget skrivet - snälla låt bli!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 24/1-13
Enaranger: Brynäs låtsas bara vara dåliga nu - så att laget som väljer dem i kvarten ska underskatta dem. Men då visar Brynäs vad de egentligen går för - 12 raka segrar och guldet är försvarat ;D Enkelt!
Föregående · 3 · Nästa