Historik
Föregående · 10 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Kulltorp: Du dök inte upp här inne igår va ??
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Undra om vi får några trevliga besök av Timriter ikväll här inne ?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Znark: Niklas Nordgren sitter i Timrås sportråd , lite ointressant info dock
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Som jag uppfattade via kollegan som spelar i ÖHF så ville Falkenhäll spela där för att dom ligger å spelar nog slutspel
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Vimmerby HC: 2026-01-30
Är jag helt ute å cykla nu , men visst har vi 0 insläppta mål på 2 matcher i Boxplay eller ?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Vimmerby HC: 2026-01-30
Berg klar , 2 raka segrar , helg å en blondin bredvid mig i sängen !!
Man är NÖJD !!!
Man är NÖJD !!!
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Vimmerby HC: 2026-01-30
19MoDo21: Alla står upp i Vimnerbys bås , alla sitter ner i MoDos bås !!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hockey_21: Bergs aura kommer att smittas av sig till ikväll !!!!!!
Säger som Svarten sa efter Guldet -07 : NU KÖR VI !
Säger som Svarten sa efter Guldet -07 : NU KÖR VI !
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Hägglundsmaffian: Man väljer Berg före Costanzas stor bröstade blondiner alla dar I veckan 😅😅
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC: 2026-01-28
Träffade han som står vid båset å där spelarna går in till omklädningsrumet nyss , så jag frågade hur dom var i båset spelarna / ledarna under matchen igår!
Han hade inte upplevt denna energi tidigare (förutom Löven matchen), snacket mellan varandra , hur dom pushade på varandra , stod upp å skrek å slog i sargen när nån täckte skott , jublet vid målen , dom var på varandra hela tiden, snacket mot ledarna !
Det var både kul å galet att se tyckte han , å då står han där varje match !!!
Hoppas det fortsätter !!!
Han hade inte upplevt denna energi tidigare (förutom Löven matchen), snacket mellan varandra , hur dom pushade på varandra , stod upp å skrek å slog i sargen när nån täckte skott , jublet vid målen , dom var på varandra hela tiden, snacket mot ledarna !
Det var både kul å galet att se tyckte han , å då står han där varje match !!!
Hoppas det fortsätter !!!
+ 25
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC: 2026-01-28
Smurfen: Tycker Granberg var riktigt bra ikväll!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC: 2026-01-28
Keriksson: Alla som INTE klagar här inne ikväll måste avgå också !
Alla Costanza brudar får vara kvar !!
Vi vann ikväll , man är glad !
Fler än jag ???
Alla Costanza brudar får vara kvar !!
Vi vann ikväll , man är glad !
Fler än jag ???
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC: 2026-01-28
grimiss: Frågar åt en kompis : Vilka skall avgå ikväll då ??
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC: 2026-01-28
JoJo2613: Såg att 10 st från MoDo syd skulle vara på plats ikväll !!
Dom bruka ju ha bra resultat med sig i Arenan ,
Lite optimist blev man ju nu
Dom bruka ju ha bra resultat med sig i Arenan ,
Lite optimist blev man ju nu
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: I dagens insändare i ÖA , inga ord å inga visor precis , jäklar vad insändaren satt hårt åt mot MoDo
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Kentää verka värva Brodin resten av säsongen , han vet vad han gör i alla fall !
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Stor Intervju med Vimmerbys Materialare inför deras Norrlands turné (Löven och MoDo) i Vimmerby Tidningen
Där snacket kom in på Emil Wahlberg också !
Man blir ju lite så där irriterad när man läser hur bra våra spelare har det jämför t ex dom och hur våra presterar :
" Han är suverän, säger Patrik Karlsson om den forne Vimmerbystjärnan. Han underlättar vårt jobb ganska mycket när vi är däruppe. Förra gången jag var där så visade han oss runt i arenan (Hägglunds) och det var nästan som vitt skilda världar från hur det är i Vimmerby. Det går inte att jämföra faciliteterna, med gym, egen restaurang, omklädningsrum och såna saker. Det märktes verkligen att de har en annan ekonomisk budget. "
Där snacket kom in på Emil Wahlberg också !
Man blir ju lite så där irriterad när man läser hur bra våra spelare har det jämför t ex dom och hur våra presterar :
" Han är suverän, säger Patrik Karlsson om den forne Vimmerbystjärnan. Han underlättar vårt jobb ganska mycket när vi är däruppe. Förra gången jag var där så visade han oss runt i arenan (Hägglunds) och det var nästan som vitt skilda världar från hur det är i Vimmerby. Det går inte att jämföra faciliteterna, med gym, egen restaurang, omklädningsrum och såna saker. Det märktes verkligen att de har en annan ekonomisk budget. "
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2026-01-25
Gavelo: O`Rourke tillbaka i Lavals uppställning igen
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2026-01-25
Bad_Brett: Förstår folket , känner samma sak och då bor jag i Ö-vik och har inför varje match tankar om att " är det ens lönt att gå huvudtaget på matchen ? " när det vankas hemma match .
Förr om åren fanns det inte på världskartan att man tänkte så !!
Jobbade sjukt mycket kvällar och helger å man blev ju galen om man missade en match på grund av jobb t ex !!
Nu önskar man nästan att missar matchen !
Förr om åren fanns det inte på världskartan att man tänkte så !!
Jobbade sjukt mycket kvällar och helger å man blev ju galen om man missade en match på grund av jobb t ex !!
Nu önskar man nästan att missar matchen !
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2026-01-25
Thors 22: Känns till och med att vi har börjat tappa folk på bortaplan , vi som har haft så grymt bortastöd match efter match.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2026-01-25
Zource: Januari och MoDo verka inte vara en bra combo ihop , har det varit så här förr om åren också !!
Jätte svacka i Januari månad ??
Jätte svacka i Januari månad ??
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2026-01-25
Granbergs match facit i MoDo = 4 förluster av 4 möjliga
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2026-01-25
Domsjö: Vi supportrar är INTE VÄRDA DETTA fiasko !!!!
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK: 2026-01-23
Gusse: Hörde av en kompis nu som satt med en kvinna igår , plötsligt när kompisen skulle prata med kvinnan så upptäckte hon att kvinnan satt å sov mitt under spelet 😅😅😅 så jävla dåligt var det
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK: 2026-01-23
Thors 22: Vi får väl vara glada om vi får se minst 2 mål gjorda på hemmaplan !!
Våran lilla julafton
Våran lilla julafton
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK: 2026-01-23
Gavelo: Just därför det känns som att det måste vara något som är fel i föreningen
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK: 2026-01-23
grimiss: Nä , vi skulle ha haft en Tore Erken typ nu , han bara gick ner i omkl å skällde ut dom efter noter när dom spelade som typ igår.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK: 2026-01-23
Nucky:
Undra vad spelarnas ansvar ligger i detta förfall ???
Undra vad spelarnas ansvar ligger i detta förfall ???
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK: 2026-01-23
MorganaLefaey: Vad tror vi om matchen i morgon då ?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Har ju själv en Umeå blondin , dom är bra !!
Fast jag tar gärna en tre poängare mot valfritt lag också ! , gärna mot alla lag !
Älskar blondiner och ÄLSKAR TRE POÄNG
Fast jag tar gärna en tre poängare mot valfritt lag också ! , gärna mot alla lag !
Älskar blondiner och ÄLSKAR TRE POÄNG
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Visst ger vi Costanza en chans till att fixa till en Matchtråd inför morgondagens match va ?
Tänkte att grabbarna svek han ju sist !!
Ja ja huvudsaken att inte blondinerna sviker han , det är det viktigaste !
Tänkte att grabbarna svek han ju sist !!
Ja ja huvudsaken att inte blondinerna sviker han , det är det viktigaste !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
Costanza: För klarar saken ! Ni hade inga mörkhåriga hos er ???
MoDo vinn och skjut i kryllan nu i morgon !!!
MoDo vinn och skjut i kryllan nu i morgon !!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
Costanza: Jobbade många år ute i Självad på glada 90 talet , kan inte komma ihåg att det fanns några storbystade blondiner där ute !
Men många mörk håriga å vackra damer var det gott om !!
Men många mörk håriga å vackra damer var det gott om !!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Znark:Ang ekonomi så såg jag att det var över 4000 sålda biljetter till i morgon
Otroligt bra med tanke på vad grabbarna bjuder oss på för underhållning !!!
Nu är vi publiken VÄRDA en bra och underhållande match i morgon med ett grymt hungrigt och revansch suget gäng , som bara lyser REVANSCH i sina svarta å arga ögon !!
Ps: man kan ju få drömma lite i alla fall, lär nog bara stanna vid en dröm också !
Otroligt bra med tanke på vad grabbarna bjuder oss på för underhållning !!!
Nu är vi publiken VÄRDA en bra och underhållande match i morgon med ett grymt hungrigt och revansch suget gäng , som bara lyser REVANSCH i sina svarta å arga ögon !!
Ps: man kan ju få drömma lite i alla fall, lär nog bara stanna vid en dröm också !
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
Lyssnade lite på Pelle och Ludvig ÖA podd nyss där dom tog upp om gårdagens match.
Blir så förbannad när jag lyssnar så jag var tvungen att stänga av (absolut INTE på dom) ,utan det dom pratar om !!!
Å det dom pratade om var hur matchen var som = orkeslös, energifattigt , oinspirerad , viljelöst, noll kamp spel mm
Pelle hade intervjuat Freddan och han pratade själv om dessa saker !
Alltså detta får en å känna en stor ilska mot killar som lever på sin idrott och får göra det dom absolut älskar att göra + att man vet att dom tjänar storkovan å dom knappt bryr sig .
Blir så förbannad när jag lyssnar så jag var tvungen att stänga av (absolut INTE på dom) ,utan det dom pratar om !!!
Å det dom pratade om var hur matchen var som = orkeslös, energifattigt , oinspirerad , viljelöst, noll kamp spel mm
Pelle hade intervjuat Freddan och han pratade själv om dessa saker !
Alltså detta får en å känna en stor ilska mot killar som lever på sin idrott och får göra det dom absolut älskar att göra + att man vet att dom tjänar storkovan å dom knappt bryr sig .
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
En allmän fråga till expertpanelen här inne :
Vad är det som gör att det förloras så mycket tekningar som det görs ?
Ikväll blev det 33-24 i Östersunds favör
* Är det inställnings fråga från den som tekar ?
* Har andra lag tränat mer på Tekningar ?
* Har vi fel tekare på isen vid tillfället ?
Frågorna finns det säkert fler av
Men oj vad man skulle vilja ha ett svar
Vad är det som gör att det förloras så mycket tekningar som det görs ?
Ikväll blev det 33-24 i Östersunds favör
* Är det inställnings fråga från den som tekar ?
* Har andra lag tränat mer på Tekningar ?
* Har vi fel tekare på isen vid tillfället ?
Frågorna finns det säkert fler av
Men oj vad man skulle vilja ha ett svar
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
NuMo: Själv är jag så förbannad att jag skulle vilja slå på han en smäll , de ä sant dä !!
Å just "han" är nu MoDo Hockey och dess spelare (Ironi så klart)
😛😛😛
Å just "han" är nu MoDo Hockey och dess spelare (Ironi så klart)
😛😛😛
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
Smurfen: Vill man inte själv som spelare vinna matcher ???
Herregud själv blir man ju tokig om man förlorar i Yatzy mot sin andra hälft , eller man har lust å slå sönder klubban när man förlorar en match i gubb innebandyn.
Herregud själv blir man ju tokig om man förlorar i Yatzy mot sin andra hälft , eller man har lust å slå sönder klubban när man förlorar en match i gubb innebandyn.
+ 2
Föregående · 10 · Nästa

