Historik
Föregående · 11 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
Något är stort jäkla fel i denna förening när det ser ut som det gör i nästan varje match efter match , men frågan är vad ?????
Det kan INTE bara vara att dom har dåligt självförtroende som nån skrev
Det kan INTE bara vara att dom har dåligt självförtroende som nån skrev
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
Helt sjukt , ett lag som Almtuna städar av Troja borta !!!
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
dempa: Nä du Dempa, Blanda inte in en gammal hedlig Linjebuss in i detta spektakel , MVH från en gammal Linjebuss chaufför !!!😅
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
Heyerdal: Har en kollega som spelar i ÖHF , ställde frågan hur det gick för Falken i helgen som var och då sa han att Falken hade lite jobbigt + att han hade känning av handskadan tydligen. Lät som att han inte kunna göra sig rättvis på plan !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
Gusse: Vad har spelarna för krav på sig ??
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
JoJo2613: Då passerar ni snart världens längsta ortsnamn : Å !!
Låt bussen vara extra tung på vägen hem , tänkte med 3 poäng i bagaget !!!
Låt bussen vara extra tung på vägen hem , tänkte med 3 poäng i bagaget !!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
NuMo: Nu vet jag inte om vi kommer nån mer vart denna diskussion !!!!
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
Gavelo: Tydligen så fick Granberg en klubba i ansiktet och klev av på slutet enligt Freddan
Freddan var inte heller nöjd med "energin" ute på isen idag , förutom box killarna
Freddan var inte heller nöjd med "energin" ute på isen idag , förutom box killarna
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
NuMo:
Nä men dom kanske borde titta över hur kraven ser ut som mot sina adepter som krigar ute på isen , som läget är och har varit i många så ser det ju inte bra ut.
Eller vad tycker du ?
Nä men dom kanske borde titta över hur kraven ser ut som mot sina adepter som krigar ute på isen , som läget är och har varit i många så ser det ju inte bra ut.
Eller vad tycker du ?
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
NuMo: Spelarnas arbetsgivare är väl för guds skull MoDo Hockey och dess Huvudstyrelse !!!
Å det är väl ändå Huvudstyrelsen tillsammans med övriga ledningen som i grund å botten har jobbat fram den kravbild som finns för sina anställda , eller har jag fel ?
Å det är väl ändå Huvudstyrelsen tillsammans med övriga ledningen som i grund å botten har jobbat fram den kravbild som finns för sina anställda , eller har jag fel ?
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
Gavelo: Ja det var ju inte så länge vi spelade i samma serie heller , förstår inte varför det skall skilja så kopiöst mycket mellan två Föreningar som är ganska så snarlika varandra ändå
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
NuMo: Krav från deras arbetsgivare som kräver att man som anställ= spelarna skall tävla i allt det man gör ute på isen !
Varför är en förening som t ex SAIK är där dom är år efter år för ?
Räckte att man läste intervjun i Norran med Aagaard så förstår man att vi har en kravbild i föreningen som inte är tillräckligt hög
Varför är en förening som t ex SAIK är där dom är år efter år för ?
Räckte att man läste intervjun i Norran med Aagaard så förstår man att vi har en kravbild i föreningen som inte är tillräckligt hög
+ 1
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
jonsson: Tror ni deras arbetsgivare = styrelsen vill ha samma förklaring som vi vill ha ??
Jag tror faktiskt inte det !!
Helt galet , VI HAR ALLTSÅ 1 TRE POÄNGARE AV 10 FÖRSÖK nere i Småland (kan det stämma , läste på ÖA) och har blivit nollat 4 gånger
Jag tror faktiskt inte det !!
Helt galet , VI HAR ALLTSÅ 1 TRE POÄNGARE AV 10 FÖRSÖK nere i Småland (kan det stämma , läste på ÖA) och har blivit nollat 4 gånger
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
Nieminen: Å det är där återigen jag tror att vår kravbild på vad som ställs på spelarna är skillnad mot andra föreningar , den är inte tillräckligt hög å krävande !!!
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
NuMo: Ställer åter igen frågan , vad i helvete har spelarna för krav på sig ????
Jag blir så förbannad så vet inte vad , stort jäkla hån mot oss supportrar !!!
Jag blir så förbannad så vet inte vad , stort jäkla hån mot oss supportrar !!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
NuMo: Vi ligger alltså 10 poäng efter lag 2 och då har vi 2 matcher mer spelade ! !!!!
Detta är så pinsamt så det finns inte
Detta är så pinsamt så det finns inte
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
Monno: Dom har väl inge krav på sig att behöva ta i eller leverera !!!
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
Smurfen: Vackert när man skulle kliva av tåget , en som satt med MoDo hodd tröja på sig !
Så åt han , gud vilken snygg tröja !!
Så åt han , gud vilken snygg tröja !!
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
JoJo2613: Så skrev Ludvig på ÖA nyss ,;liten skavank
+ 1
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
Saleva: Dom har ju ingen extraspelare som jag kan se
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza: Skulle sätta mig på tåget när det var nästintill fullt , hittade en ledig plats och var precis på å sätta ner arslet när jag upptäckte att killen som satt på sätet bredvid hade en Löven mössa 🤮 liggandes där , jag gick vidare 😅
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 1
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
Costanza: Hur mycket luktar Dyngdiket idag då ?
Har en Umeå helg i helgen hos särbon !
Behöver man ha munskyddet på ?
Frågar även hockeyexperten som du ändå är : Vinner vi ikväll och kommer pucken att sitta i kryllan ?
Har en Umeå helg i helgen hos särbon !
Behöver man ha munskyddet på ?
Frågar även hockeyexperten som du ändå är : Vinner vi ikväll och kommer pucken att sitta i kryllan ?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trevligt att det verkar som att Granberg gör MoDo debut ikväll !!
Vinn nu gubbar !!
Såg nu först att det fanns en Troja matchtråd , sorry
Vinn nu gubbar !!
Såg nu först att det fanns en Troja matchtråd , sorry
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK 2026-01-14
Tuppen: En publiksiffra som är 4224 denna vidriga vinter kväll är helt klart imponerande !!!!
👏👏👏
Hatten av för oss alla som var där ikväll, var inte ens kul å köra från Arenan å upp till överstan å då har man ändå varit yrkesförare i tio år.
🌨🌨🌨🌨🌬🌬
Heder åt dom som körde/ åkte från Umeå , Sollefteå , Kramfors , Härnösand och från alla andra ställen !!!
Vilka hjältar !
👏👏👏
Hatten av för oss alla som var där ikväll, var inte ens kul å köra från Arenan å upp till överstan å då har man ändå varit yrkesförare i tio år.
🌨🌨🌨🌨🌬🌬
Heder åt dom som körde/ åkte från Umeå , Sollefteå , Kramfors , Härnösand och från alla andra ställen !!!
Vilka hjältar !
+ 21
MoDo Hockey > Sv: IK Oskarshamn - MoDo Hockey 2026-01-09 19:00
Costanza: Var på väg å göra en "Costanza" idag på soptippen på klockarbäcken.
Hade en bil med reg plåt : "Possler" som stod framför mig , var nästan lust å tackla ner ägaren av bilen ner i metall återvinning container !!
Hade en bil med reg plåt : "Possler" som stod framför mig , var nästan lust å tackla ner ägaren av bilen ner i metall återvinning container !!
MoDo Hockey > Sv: IK Oskarshamn - MoDo Hockey 2026-01-09 19:00
k1m: Om det var mig du menade som hade behov å samla likes så måste jag få TACKA dig ödmjukt och få känna en stolthet över att få bli kallad "pojke"
Tusen tack att få känna sig ung igen , sen att det var över 50 år sen man gick på sin första Hockey match gör grejen ännu bättre !!!
Åter igen TACK !!!
Tusen tack att få känna sig ung igen , sen att det var över 50 år sen man gick på sin första Hockey match gör grejen ännu bättre !!!
Åter igen TACK !!!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: IK Oskarshamn - MoDo Hockey 2026-01-09 19:00
k1m: Många olika kommentarer har man läst om spelare genom åren på denna sida , men att få läsa nån som kallar våra egna spelare för idioter är för mig smaklöst å vidrigt !!!!
+ 14
MoDo Hockey > Sv: IK Oskarshamn - MoDo Hockey 2026-01-09 19:00
Bad_Brett: Han har väl kommit in i den berömda MoDo syndromen !!
MoDo Hockey > Sv: IK Oskarshamn - MoDo Hockey 2026-01-09 19:00
Micke Hjälm: Vi har alltså 0-11 borta mot ett mediokert Oskarshamn på knappt 2 matcher !!
Hur fan är det möjligt som ????
Vad fan är problemet ?
Hur fan är det möjligt som ????
Vad fan är problemet ?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: IK Oskarshamn - MoDo Hockey 2026-01-09 19:00
SPOODI: Tänk om Hinken har lyssnat på vissa här inne och skeppat iväg ett gäng spelare , fan då har vi ju fått lämna WO 😅😅
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Intervju i Vimmerby tidningen med personen som föll ihop på läktaren i gårdagens match och efter omständigheterna så mår han bra !! 👏👏👏
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Robin Ztorken L: Nä men det väl inte bara dom du har tyckt som skall bytas ut, måste ju snart vara hela truppen
Du får tycka precis vad du vill men det börja bli lite tjatigt om att den sparkas, den skall bytas ut , den måste dom hä bort mm
Kommer nog inte bli så mycket förändringar i truppen än hur mycket du vill , bara att gilla läget helt enkelt !!
Att dom se till å få bort misstagen i egen zon + att vinna dom viktiga Tekningar sp blir mycket vunnet
Du får tycka precis vad du vill men det börja bli lite tjatigt om att den sparkas, den skall bytas ut , den måste dom hä bort mm
Kommer nog inte bli så mycket förändringar i truppen än hur mycket du vill , bara att gilla läget helt enkelt !!
Att dom se till å få bort misstagen i egen zon + att vinna dom viktiga Tekningar sp blir mycket vunnet
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Robin Ztorken L: Är nån spelare som du inte har bytt ut snart ???
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Framnäs: Efter första per i intervjun med Mattsson , han såg ju knappt svettig ut då !!
Olofsson var ju hur svettig som helst nu i denna intervjun 🤪🤪
Olofsson var ju hur svettig som helst nu i denna intervjun 🤪🤪
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
dempa: Tänk tanken om vi kunde vara på kopplad varje match och i nästan i 60 min / match
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Skadad va ? Han fick väl en smäll mot Löven tror jag det var
Föregående · 11 · Nästa

Pelle på ÖA : Sett till hela matchen saknas den där elden i Modospelarna. Det känns som att ingen vill ta tag i det hela, varför är det ingen som går i bräschen?