Historik
Föregående · 9 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 2026-02-21
Bad_Brett: 3-1 blev den matchen har jag för mig
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Vem har äran att starta en matchtråd idag ?????
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Oj vad man önskar att det fanns ett svar på det hela och sen därefter bara kunna vända på steken !!!!
Eftersom vi är så många hockey EXPERTER här inne på detta forum så kanske vi har lösningen
🤪🤪🤔🤔
Nä jag är inte bitter !!!
Bara lite avis på alla lag och dess fans som t ex SAIK , Brynäs , Luleå och lite Löven å Timrå ( ps bara jätte lite) .
Tänkte dessa Föreningar är ju ganska lik våran i storlek
Eftersom vi är så många hockey EXPERTER här inne på detta forum så kanske vi har lösningen
🤪🤪🤔🤔
Nä jag är inte bitter !!!
Bara lite avis på alla lag och dess fans som t ex SAIK , Brynäs , Luleå och lite Löven å Timrå ( ps bara jätte lite) .
Tänkte dessa Föreningar är ju ganska lik våran i storlek
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Vi är så omsprungen av alla lag så det finns inte , tyvärr så är man rädd att resan neråt bara fortsätter !
Hur f*n kan det ha blivit så här som ???
För två år sen så hade man en stark framtidstro över laget och föreningen men ack så man bedrog sig 🤥🤥
Hur f*n kan det ha blivit så här som ???
För två år sen så hade man en stark framtidstro över laget och föreningen men ack så man bedrog sig 🤥🤥
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vad tror ni , kan vi bryta trenden " att förlora stort vid hyllning av spelare" nu på lördag ???
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Zource: Klart imponerande att det är över 5000 sålda inför lördagens match trots gårdagens dyng match !!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Gavelo: Men hur kan ni vara så säker på hur det funkar som just i MoDo då under matcherna ? Om ni inte som sagt själva står där i båset och just ser å hör hur det funkar som 🤔🤔
Med tanke på att ni är så säkra på hur fel Willow verka ha det
Jag har själv noll koll på hur det funkar som eftersom jag står på ståplats , lite långt till båset för att höra hur det funkar som
Med tanke på att ni är så säkra på hur fel Willow verka ha det
Jag har själv noll koll på hur det funkar som eftersom jag står på ståplats , lite långt till båset för att höra hur det funkar som
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Vargen: Nu ställer jag bara en ren nyfiken fråga till er ALLA som diskuterar detta med Rhodin å coachningen av backarna, är det någon av er som sitter precis bakom spelar båset så ni både hör och ser hur det funkar som ?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Själv är jag så förvånad över att en förening som MoDo ändå är och lär ha många duktiga hockey kunnigt folk inom föreningen å inte kan få till något bättre än vad det är 🤔🤔
Vad är grund problemet i föreningen ???
Vad är grund problemet i föreningen ???
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Gavelo: Hur många gjorda mål snittar vi per match på hemma plan tro ?
Man är typ glad om man får se ett mål
Man är typ glad om man får se ett mål
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Herregud vad är det för fel på en , man är inte ens förbannad längre !!!!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Willow: Jag såg Berglund träffade ett skott på mål !!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
k1m: Absolut skall vi inte kalla varandra idioter här inne men att håna , spy galla och allt jäkla negativt som skrivs om vår sportchef bara vissa här enbart verka syssla med är ganska så tröttsamt kan då jag tycka !!!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett: Har sagt detta förr å säger det nu också:
MoDo styrelse + sportslig ledning , släpp prestigen och gör ett studiebesök hos Skellefteå AIK å se hur dom jobbar som !!!
MoDo styrelse + sportslig ledning , släpp prestigen och gör ett studiebesök hos Skellefteå AIK å se hur dom jobbar som !!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
mattias - 74: Hoppas verkligen att Ebba får kärlek istället för hat !!!!
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Björk så gott som klar för Löven ! Bara små detaljer återstår enligt MRMADHAWK
Hyfsad förstärkning , Grattis Löven !
Hyfsad förstärkning , Grattis Löven !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 12
MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Blake: Ingen som har krävt Hinkens avgång än ang värvningen av Hellsten och att han skämtade 🤔🤔🤔
Ur värld är tiden
Ur värld är tiden
+ 1
MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Gavelo: Tydligen så har MoDo gjort klart med Hellsten enligt MRMADHAWK
+ 5
MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Gavelo: Vilka jäkla målskyttar Västerbotten/Lappland inland producerar : Åsele ,Arvidsjaur , Lycksele
+ 2
MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
NuMo: läckert å höra " Hela Hovet håller på MoDo "
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy : Å Grattis till MoDoiten landslagschefen Anders Byström
+ 1
MoDo Hockey > Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
NuMo: Måste vara bättre att herrlaget har psykologen än Damlaget /juniorlaget som finns i föreningen
Föregående · 9 · Nästa




