Historik
Föregående · 12 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Skadad va ? Han fick väl en smäll mot Löven tror jag det var
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Costanza: Å då spelades Kornsjös nationalsång Live is Life överallt på parkeringen va ?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Lite ointresse info :
Mikkel Aagaard var å hälsade på gänget i MoDo klacken ikväll i Mora
Mikkel Aagaard var å hälsade på gänget i MoDo klacken ikväll i Mora
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
{9742}: Man får rysningar och gamla leende när man lyssnar på denna gamla dänga !!!
Kärlek till denna låt !
Vilka minnen som väcks
Kärlek till denna låt !
Vilka minnen som väcks
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Costanza: Får du ärva några av hans brudar ??
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Costanza: Löven fansen har döpt Olle EK till Olle badboll tydligen, fick nå sms på det
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Costanza: 😅😅
Ut å ragga nå Löven brudar nu , jag tror att dom är villig som bara den när dom får se din MoDo röv och MoDo halsduk runt halsen !
Du kan inte misslyckas !!!
Ut å ragga nå Löven brudar nu , jag tror att dom är villig som bara den när dom får se din MoDo röv och MoDo halsduk runt halsen !
Du kan inte misslyckas !!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
k1m: Ni får tacka mig , såg inte Löven matchen och stängde av när Mora gjorde 3-3 !!!!!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Sigge: Det är ju så accepterat från föreningens håll att det får se ut så här!!
Därför vi är där vi är !
Nä föreningen måste börja ändra på din kravbild för att detta skall bli nån ändring
Därför vi är där vi är !
Nä föreningen måste börja ändra på din kravbild för att detta skall bli nån ändring
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Gusse: Att få se en vunnen tekning är väl för mycket begärt va ?
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
SPOODI: Hur många passningar har Mora fått från MoDo spelare ?????
MoDo Hockey > Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Silly: En tanke jag fick nu när jag såg Grossman stod å kollade på en platta i högsta hugg , inte använder Freddan/Rohdin nån platta nu i båset va ?
MoDo Hockey > Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Tyckte jag läste någonstans om att Wernblom var ute till försäljning , kan det stämma ???
MoDo Hockey > Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Från Hörnefors: Denna satt mitt bland Modo sittplats läktaren ,snett bakom borta utvisning båset
MoDo Hockey > Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Frontschwein: Såg jag rätt på videon med Sebbe framför klacken, en som stod i en SAIK tröja och höll upp en MoDo halsduk å stod hoppade på sittplats 🤔😅
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ser på Aftonbladet att Linus Ullmark tar paus från hockeyn på grund av privata skäl !
All kärlek till Ullmark !!!!
All kärlek till Ullmark !!!!
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS 2025-12-27
k1m: Kul å se att även du är positiv 😀 , i Timrå boken 🤪
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS 2025-12-27
Smurfen: När man har sett intervjun med Matt och ser bilden i ÖA på han å hans fru så kan man ju ställa frågan: Undra vem av Kehller eller Matt som kommer att vinna skratt😅😀 ligan i laget 🤔🤔
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS 2025-12-27
JoJo2613: Det finns ju vissa här inne som har bestämt sig redan att Hinker sover , Hinken är sämst , Hinken är den sämsta sportchefen genom tiderna , Hinken måste avgå , Hinken använder fel skor , Hinken som missar att lyset inne på herr Toan inte är bytt !!
ALLT ÄR HINKENS FEL !!
ALLT ÄR HINKENS FEL !!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS 2025-12-27
Tarasov: På tal om domare .
Ni som har Twitter sök upp " Per Lundgren" och kolla på videon han har lagt upp om händelsen när Topping fick 5 +2 min på !
Videon är filmat från rakt uppifrån , typ målkamera
Ni som har Twitter sök upp " Per Lundgren" och kolla på videon han har lagt upp om händelsen när Topping fick 5 +2 min på !
Videon är filmat från rakt uppifrån , typ målkamera
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS 2025-12-27
Costanza: Såg intervjun nyss med Matt Andersson , är han lika bra på å spela som han verka vara en grym å trevlig person kan det bara sluta med succé !!
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Skulle vara lite roligt om det blir Luleå - Brynäs i kval ! 🤪
Från final till Kval för bägge lagen
Från final till Kval för bägge lagen
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
grimiss: Ingen Matt Andersson med på isen imorgon , landar i Övik ikväll men spelar inte.
Lite tråkigt
Enligt ÖA idag
OP tillbaka i fjärde
Swetlikof inte med på dagens träning , sjuk tydligen
Lite tråkigt
Enligt ÖA idag
OP tillbaka i fjärde
Swetlikof inte med på dagens träning , sjuk tydligen
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ni som inte har biljetter till matchen mot Almtuna
Skynda å fynda !!
Skynda å fynda !!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Smurfen: Oj såg nu först att jag hade lagt denna i juniortråden , sorry !
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Costanza: För femte året i rad har Lumberjacks och MoDo Hockey samlat in 100 000:- till Barnavdelningen på Örnsköldsviks Sjukhus
Så jäkla grymt ! 👏👏👏👏
Det har även samlats in julklappar till Barnavdelningen och till behövande vua Svenska Kyrkan !
Man blir stolt å glad !!
Så jäkla grymt ! 👏👏👏👏
Det har även samlats in julklappar till Barnavdelningen och till behövande vua Svenska Kyrkan !
Man blir stolt å glad !!
+ 16
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vackert å läsa när 13 årige Jayden fick träffa grabbarna i MoDo !!
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dom vill att Nubben skall avgå också inne på Timrås sida , likt överallt 🤪
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
: Ni som såg matchen eller till och med var på plats , var det mycket MoDo iter på plats eller ?
Tycktes som så på High lihgts i alla fall
Tycktes som så på High lihgts i alla fall
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
1921ofHockey: Över 5200 sålda mot Almtuna redan , nu ser vi till å fyller Arenan till slutsåld va ?
Nu kör vi !!!!!
Nu kör vi !!!!!
+ 5
Föregående · 12 · Nästa







