Historik
Föregående · 13 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2025-12-17
Helt allvarligt talat , jag kan inte komma på när jag gick hem senast å var så där sprudlande glad över en seger.
Kan ha varit när vi slog Timrå med 7-1 för två år sen.
Har man för stora krav eller vad är det frågan om ??
Herregud man vill gå på hockey å bara känna glädje men nääää
Kan ha varit när vi slog Timrå med 7-1 för två år sen.
Har man för stora krav eller vad är det frågan om ??
Herregud man vill gå på hockey å bara känna glädje men nääää
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Vad finns bättre är frågan och som vill hit ?
MoDo Hockey > Sv: Kalmar HC - MoDo Hockey 2025-12-12
Greenwolper: Nu är vi MoDoiter snälla mot varandra och pratar hellre om hur vi skall börja vinna Tekningar istället !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Kalmar HC - MoDo Hockey 2025-12-12
jonsson: AVGÅ den som tränar lagets Tekningar
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Kalmar HC - MoDo Hockey 2025-12-12
Sigge: Helvete vad vi är dåliga på Tekningar
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Kalmar HC - MoDo Hockey 2025-12-12
NuMo: Skillnad är ju att vi vinner ju inte teckningen när vi har 5-4 å sen förlorar vi den i 4-5
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Robin Ztorken L: Nu vill vi få läsa något positivt på nån spelare från din sida !!!
Låt oss få glädja över dina positiva vibbar 🤪🤪🤪
Låt oss få glädja över dina positiva vibbar 🤪🤪🤪
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
En polare berättade nyss att han har arbetskollega som hade ätit nere på Arenan idag samtidigt som träningen var , han var sjukt imponerad över vilket jäkla tempo dom hade i allt det dom gjorde ute på isen och det var tävling i allt !!!
Han berättade också att det hade varit slagsmål mellan två spelare också , men han kunde inte se vilka det var.
Å då är denna arbetskollega en Frölundait ut i fingerspetsarna !
Låter kanon om det stämmer !!!
Han berättade också att det hade varit slagsmål mellan två spelare också , men han kunde inte se vilka det var.
Å då är denna arbetskollega en Frölundait ut i fingerspetsarna !
Låter kanon om det stämmer !!!
+ 12
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har nu sett intervjun med Rhodin , får en smygande känsla i kroppen över att detta kan bli riktigt bra med honom !!!
Hoppas man har rätt
Hoppas man har rätt
+ 20
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Willow: Träffar Grunbergs son varje dag på jobbet och vi pratar mest bara hockey och han säger precis det du skriver Willows , han tackade NEJ till fortsatt styrelse uppdrag på grund av tidsbrist !!!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Intervjuer både med Freddan och Rundblad ligger ute nu på Youtube !
Även Allehanda har nu en intervju ute med Freddan
Även Allehanda har nu en intervju ute med Freddan
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tuppen: Jag är dum nog och tror att detta kan bli BRA !!!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nordamerikans back kan presenteras till veckan enligt Hinken själv i intervjun med Jon !
Bra intervju förövrigt
Bra intervju förövrigt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: BIK Karlskoga - MoDo Hockey 6 Dec 2025
Älskar Werners kommentar om bortastödet !!
+ 9
MoDo Hockey > Sv: BIK Karlskoga - MoDo Hockey 6 Dec 2025
Tuppen: Underbar intervju med dessa två legender !!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: BIK Karlskoga - MoDo Hockey 6 Dec 2025
alfredshem1921: Undra hur många spelare vi skulle ha haft kvar i truppen om Hockeysnack har fått bestämma??
+ 2
MoDo Hockey > Sv: BIK Karlskoga - MoDo Hockey 6 Dec 2025
Smurfen: Däremot var det underbart å SE Freddan i båset på slutet , framförallt nästan höll han på å göra en Bäckis å kliva ut på isen såg det ut som , sen när han tjafsade med BIK ledaren så en av MoDo spelare drog han i tröjan 😅😅😅
Mer sånt å man blir glad
Mer sånt å man blir glad
+ 12
MoDo Hockey > Sv: BIK Karlskoga - MoDo Hockey 6 Dec 2025
Måste få lyfta upp lite positivt : Brorsan som bor i Kramfors skulle tillsammans med några polare se matchen på Biosalongen som dom visar matchen på , 200 st platser fanns men var fullbokad, fanns några få platser kvar i lilla biosalongen så dom fick typ dom sista där !
Så jäkla kul att intresset finns trots resultaten !!
MODO BERÖR ÖVERALLT !!!!!
Så jäkla kul att intresset finns trots resultaten !!
MODO BERÖR ÖVERALLT !!!!!
+ 10
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Znark: Freddan , ring din gamle vapendragare Harald Luckner och sen kör ni två tillsammans !!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
HalvHund: I morgon kan vi vara 10 poäng efter BIK alltså , helt sjukt !!
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Vargen: Ingen som vill hit för alla pengar i Världen
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Costanza: Vinner vi ikväll så är det " Bengt-Ivans" förtjänst !
😅😅
kung han är
Kolla på filmen han har lagt ut 😅😅😅👏👏
Tyvärr så är jag ju sämst att kopiera dessa filmer
😅😅
kung han är
Kolla på filmen han har lagt ut 😅😅😅👏👏
Tyvärr så är jag ju sämst att kopiera dessa filmer
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Gavelo: Fick ett gäng sms om att Rönningen har åkt hem till Norge , kan det stämma ???
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Saleva: Såg intervjun med Benny , håller verkligen med !!
Ge han tid så blir nog detta bra med han också !!
Ge han tid så blir nog detta bra med han också !!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Hägglundsmaffian: Pelle Hägglund på Allehanda har också gjort en intervju med Strinnholm , ligger ute på Allehanda nu
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Smurfen: Har nu sett intervjun med Strinnholm och ja jag är nog ensammen här inne om att jag tycker det var en bra intervju !
Vet att jag blir nog dumförklarad och överkörd här inne men vad f*n skall han säga då , tycker han svarar bra på frågorna !
Vet att jag blir nog dumförklarad och överkörd här inne men vad f*n skall han säga då , tycker han svarar bra på frågorna !
+ 10
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Hägglundsmaffian: Intervju på MoDos Youtube kanal med Strinnholm nyss
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Lyft era tankar om MoDos läge i Allehanda just nu !!
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Monno: Hur kan det vara möjligt som att en tränare av Karlins kaliber inte har ett grundspel som är satt ???
Man häpnar
Man häpnar
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Krm2: En sak är då säker , vi fans är mer värd än detta fiasko !!!!
+ 10
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Micke Hjälm: Jag har sett en bortamatch i år , den mot Östersund borta , blev ju seger !!!
Tänkte se ikväll igen eftersom den går på Sportkanalen
Tänkte se ikväll igen eftersom den går på Sportkanalen
+ 4
Föregående · 13 · Nästa






Matt Andersson Klar !!