Mora byter namn på sin arena. Inget mer smidjegrav arena. Hoppas MoDo får en bra Wibe i den arenan denna säsong.
Inlägg: 2904165
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 25-26
Kom ihåg marchen ner till Arenan i morgon , 18.00 avgång från Torget.
Klädkod: RÖTT !!
Klädkod: RÖTT !!
+ 1