Historik
Föregående · 7 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Dexter : Hemma i kvarten mot Timrå i sjunde match , Svartens 2-1 mål efter pass av Oscar Steen
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
puffe4: Har ju också blivit bevisat på hur stort MoDo intresse det finns utanför Ö-viks Kommun och över hela Sverige !!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
puffe4: Undra hur det har sett ut om vi hade varit ett stabilt lag i SHL som nosar på bra slutspel t ex ?
Tyvärr så vet jag också att många i min egen generation ( 60 - 70 talister) som alltid har gått på matcherna förr inte går längre , dom går match 2 -3 / säsong , det bjuds på för dålig hockey under lång tid som dom har tappat suget å intresset
Tyvärr så vet jag också att många i min egen generation ( 60 - 70 talister) som alltid har gått på matcherna förr inte går längre , dom går match 2 -3 / säsong , det bjuds på för dålig hockey under lång tid som dom har tappat suget å intresset
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
En tanke som slog mig nu ikväll är att hur sjukt mycket intresse det finns för MoDo ändå trots hur dåligt det ser ut på isen som.
Var på stan idag (här i Ö-vik alltså) och över allt såg man MoDos vackra märken , 70 -80 % av affärerna hade en MoDo flagga hängandes utanför entrén sin, krogarna nere vid gästhamn hade satt upp MoDo flaggor på varje flaggstång.
Kände som var och varannan människa , gammal som medelålders och som ung gick med MoDo halsduk / tröja mm på sig.
Och sen att det också är över 6500 på plats gör ju också att man blir bevisad på vilket intresse det finns för MoDo ändå !!
Var på stan idag (här i Ö-vik alltså) och över allt såg man MoDos vackra märken , 70 -80 % av affärerna hade en MoDo flagga hängandes utanför entrén sin, krogarna nere vid gästhamn hade satt upp MoDo flaggor på varje flaggstång.
Kände som var och varannan människa , gammal som medelålders och som ung gick med MoDo halsduk / tröja mm på sig.
Och sen att det också är över 6500 på plats gör ju också att man blir bevisad på vilket intresse det finns för MoDo ändå !!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Bad_Brett: Det har du rätt i
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Dexter : Ja helt galet hur vi år efter år bara faller ihop dessa matcher , ni vi gick upp -23 är väl typ enda undantaget
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Framnäs: Är det bara jag som fortfarande är förbannad över att man åter igen på hemmaplan vek ned sig och slarvade bort matchbollen ?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Gavelo: Sen lär ju NHL klubben säga sitt också , då lär det nog bli SHL
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Znark: Håller med , å finnns det nån typ av röd tråd mellan Junior och herr???
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Robin Ztorken L: Man kan ju tro att han har det inskrivet i kontraktet
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Znark: Tror också som du , kravbilden i föreningen och ödmjukheten som verka inte finnas är nog ett stort problem !
Såg nån intervju med Hinken nyligen där han tog upp om att vi måste ev höja kravbilden i föreningen men det får inte bli för mycket ändå tyckte han !!!
Såg nån intervju med Hinken nyligen där han tog upp om att vi måste ev höja kravbilden i föreningen men det får inte bli för mycket ändå tyckte han !!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Willow , du som forumets expert : Vad är det som är fel i denna jäkla förening ???
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Vargen: Underbart att man som förening satsar på psykolog för Dam , Damjun och herr Jun men inte för herr !!!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Karlskoga 2026-04-07
SPOODI: Tror halva gänget har fått barn denna säsong !!!
Dom måste haft en trevlig försäsong uppladdning då 😜😜
Dom måste haft en trevlig försäsong uppladdning då 😜😜
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: Det gör vi !!
Pricken över i:et hade ju varit om Costanza hade också dykt upp på ståplats med 2 snygga blondier !!!
Pricken över i:et hade ju varit om Costanza hade också dykt upp på ståplats med 2 snygga blondier !!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kul !!
Vi verka gå mot UTSÅLT på lördag !
På med rött alla och lev jävulen , Lär ju bli några ÖL som rinner ner för strupen hos många !!
Vi verka gå mot UTSÅLT på lördag !
På med rött alla och lev jävulen , Lär ju bli några ÖL som rinner ner för strupen hos många !!
+ 13
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Chamez: Slutspelsmatch och man har NOLL sug på att gå på matchen ikväll !!
Vad är det för fel på en ??
Vad är det för fel på en ??
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Eftersom denna säsong har bara varit ett stort misslyckandes så borde nästa säsong bara bli bättre eller törs man tro å hoppas på det ???
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Ja spelarna själva är verkligen bäst på att döda en bra å given fest själva , inte första gången det har sett ut så här !!
Tyvärr så blir det ju att festen/stämningen på läktarna försvinner också ganska snabbt !
Tyvärr så blir det ju att festen/stämningen på läktarna försvinner också ganska snabbt !
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hoppas verkligen att nu Grundberg tar sig en studieresa upp till Skellefteå och kollar på den resa och grund dom har jobbat fram under alla dessa år !!!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paninaro: missade AIK matchen 5-1 och segern mot Löven
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har missat typ 4 hemma på hela säsongen och inte fått sett en bra match på hela säsongen !!!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
puffe4: Tackar , såg bara den sista längst upp !!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
ASSAR: Visst ändrar någon texten på matchtråden va ??
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Åter igen ett VM Guld till Sidensjö !!!!
Guld 8 , imponerande !
Guld 8 , imponerande !
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sundstrom: Grattis till SHL platsen , ni är klara redan !
Så nu kan du visa detta på er sida istället !!
Så nu kan du visa detta på er sida istället !!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Zource: Är det inte Tisdag som han är tillbaka 🤔
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Vargen: Frågan man alltid har ställt sig , vilken hockey vill MoDo som förening spela ???
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
SPOODI: Sista April är ett trevligare Datum !!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Underbart !!!!!!!!!!!!!
🇸🇪🇸🇪
🇸🇪🇸🇪
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Robin Ztorken L: MoDo har en direkt livesändning på Youtube idag kl 10.30 där dom kommer med ett par nyheter + lite annat snack
Widebro , Strinnholm och Hinken är med !!
Ryktet som ÖA har lagt ut nyss är att Widebro fortsätter som VD !!
Låter kanon ju !!!👏👏👏
Såg nu att någon annan hade lagt ut om Widebro 😜😜
Widebro , Strinnholm och Hinken är med !!
Ryktet som ÖA har lagt ut nyss är att Widebro fortsätter som VD !!
Låter kanon ju !!!👏👏👏
Såg nu att någon annan hade lagt ut om Widebro 😜😜
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
SpecterV2: Stackars dom 😂😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Costanza: Tänk att det finns bra å fint folk i Dyngdikets stad !!!!
Man kliver in på Kvantum på Ersboda när en äldre dam med vacker MoDo mössa på sig halv skriker åt mig : " vilken vacker mössa du har på dig !! " ! (Hade ju min MoDomössa på mig)
Man blev glad och lycklig !!!
Tron på mänskligheten finns där trots allt !!
Man kliver in på Kvantum på Ersboda när en äldre dam med vacker MoDo mössa på sig halv skriker åt mig : " vilken vacker mössa du har på dig !! " ! (Hade ju min MoDomössa på mig)
Man blev glad och lycklig !!!
Tron på mänskligheten finns där trots allt !!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
jonsson: Är det inte en ledig måndag dagen efter
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Thors 22: Fredag morgon och sol här i Sebbe Ohlssons land (Inte Åsele😂) , undra varför man ler och är glad ????
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
BlackPearl: Åsele Kingen nyss på Twitter 😂
+ 16
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Blev ju en hyfsad fin kväll detta:
* MoDo seger och semi plats
* MoDoiten Herman på plan ikväll
* Svensk seger
Trevligt med Torsdagar ibland
* MoDo seger och semi plats
* MoDoiten Herman på plan ikväll
* Svensk seger
Trevligt med Torsdagar ibland
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Hägglundsmaffian: Ä det några Timråiter här inne nu ??
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Bad_Brett:Hela jäkla säsongen är ju bara helt FEL , 2 säsonger i rad nu som MoDo själva har lyckats med konst stycket å göra precis ALLT FEL som man kan göra !
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Innan deras 1-0 mål
+ 8
Föregående · 7 · Nästa




