Historik
Föregående · 6 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Herregud , finns det ingen moderator som kan rensa bort dessa ordval ?
Håller med föregående skrivare , pinsamt !!
Håller med föregående skrivare , pinsamt !!
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
puffe4: Mitt eget svar varje gång jag ställer mig själv denna fråga : Kravbilden i föreningen är för dålig helt enkelt !!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
puffe4: Men vad är det som gör att allt blir bara fel i denna förening då ?
En fråga som jag själv har funderat på tusentals gånger
En fråga som jag själv har funderat på tusentals gånger
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: ordet INTE skulle ju stå med där också , men det fattade ni väl ha ha
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
puffe4: Blir det nu då istället för bussen " Vi har klivit av båten än ", klassiska MoDo citatet efter typ 5 min in på matchen mot Visby å när vi ligger under med 2-0
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Domsjö: Har sagt det förut och säger det igen , HOPPAS nu att Jocke Grundberg med fler i från föreningen åker upp till SAIK efter deras säsong är slut och kollar hur dom lägger upp allt som !!!
Framförallt hur dom tränar som
Framförallt hur dom tränar som
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Intervju med Måns Carlsson nu i ÖA där han säger att han trivs bra i Ö-vik
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
En som skrev på Twitter nyss om att han hade hört om att Jeppe O var klar för Finland !
Ta med nypa salt
Ta med nypa salt
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
M Horava: Å ändå klagar dom utomstående på att vi drar lite folk , ja jag säger då det !!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: och här i Ö-vik är vi värd ett bättre hockey lag om man tittar på det intresse som finns !
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Jan-Erik : Ang Alba så kanske morsan åt Alba kan övertala honom å komma till Ö-vik igen , tror hon har kvar sin massage studio här.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
KRB: Å vem skall vi ha istället för han då !
Hinken pratade ju om att det kan bli utlåning för Ebbe
Hinken pratade ju om att det kan bli utlåning för Ebbe
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Kulltorp: Tackar Tackar, vi vann ju ett nyligen på tjej sidan så !
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
hockey_21: Vad är en Allsvensk Final mot en trevlig Silley season ??😜😜😜
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kl 12.00 kör dom live med Widebro och även frågestund med han som vi tittare kan ställa !
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Vargen: Tydligen ! 😅😅😅
Trodde det var något nyligen eftersom jag fick bilden sent ikväll av en polare, har nog inte hängt med riktigt där ja 😅😜
Trodde det var något nyligen eftersom jag fick bilden sent ikväll av en polare, har nog inte hängt med riktigt där ja 😅😜
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Vargen: Publiksnittet i årets allsvenska var mer än imponerande med tanke på hur spelet såg ut som !!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Rykte på Instagram nu och det är från OP:s farsa som har skrivit: Mårten Madsen som en av ASS tränarna
Rykte bara
Rykte bara
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: En som t ex Kentää , åker han på sådana resor också tro ???
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Han , Jeppe och Sebbe har ju spelat i SAIK , blir man så bekväm när man kommer till MoDo för att det är så accepterat 🤔
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Ja inte känns det många matcher vi har vänt i tredje
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö: Tänk om MoDo kunde införa en jäkla träningsmentalitet i föreningen också !!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö: Någon fler som lyssnade på Pudas i pausen mellan SAIK - Luleå där han tog upp om tränings mentaliteten i föreningen ?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
NuMo: Nä nu är man så sjukligt less på allt negativt runt MoDo som man spyr , tänk å få uppleva som t ex en SAIK supporter får göra !!
Vilken lycka
Ja ja hoppas det nu kan komma nå bra ut av detta uttåg framledes 🤔🤔
Vilken lycka
Ja ja hoppas det nu kan komma nå bra ut av detta uttåg framledes 🤔🤔
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Skillnad hur man mår nu jämfört med 14 april -07 är ju lite annorlunda också
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
NuMo: Kom ihåg att jag slängde bort min lypsyl i ren ilska då utanför Kempis , nästan så att man grinade när Ove hade satt denna jäkla puck i tom bur !
Hemska tider , men det är hemskt nu också
Hemska tider , men det är hemskt nu också
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Samtidigt så är det nån spelare i detta lag som du inte velat sparka under säsongen ???
Frågar nu åt en kompis
Frågar nu åt en kompis
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: När det gäller stommen tycker då jag att det vore ett tjänstefel och byta ut nästan typ hela truppen bara för att !
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
NuMo: Är själv på väg att fundera hur man vill som nästa säsong , har gått gått matcherna i över 50 år men har nog aldrig varit så less och besviken när man har gått hem efter varje match även trots vinster (missade vinsterna mot Löven och AIK) som denna säsong.
Frågan hur länge man pallar med att hela tiden få vara besviken.
Vet att många i min generation har nästintill sluta att gå på matcherna !!
Frågan hur länge man pallar med att hela tiden få vara besviken.
Vet att många i min generation har nästintill sluta att gå på matcherna !!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Znark: Undra hur dom skall vinna tillbaka folkets/fansens förtroende igen då ?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hoppas verkligen att föreningen verkligen går ner på djupet på vad som blev så fel denna säsong !
Att vi inte ha lyckats sätta ett grundspel på hela säsongen är ju helt galet sjukt !
Att vi inte ha lyckats sätta ett grundspel på hela säsongen är ju helt galet sjukt !
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Frontschwein: Riktigt oroligt också att läsa det Expressen Mattias skriver om det kaos som har varit i föreningen denna säsong , tydligen hela föreningen enligt han !!
Vad är felet ???
Kräver ett studiebesök 23 mil norrut av nån/några i föreningen inom kort !!!!
Vad är felet ???
Kräver ett studiebesök 23 mil norrut av nån/några i föreningen inom kort !!!!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Emil Larsson har bett sin agent om att titta på något nytt tydligen
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Smurfen: BIK har nu 9-2 i mål i denna serie i andra perioden
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
KRB: Torskade vi inte nån match tidigare också i andra ?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Bad_Brett: På tal om statistik, jag tror inte jag såg många vunna Tekningar i andra ikväll
Tekningar under hela säsongen har ju också varit = inte så bra
Tekningar under hela säsongen har ju också varit = inte så bra
Föregående · 6 · Nästa

Vackert med en bra tekare !!!!
Nu kör vi !!!!