Historik
Föregående · 18 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10737}: Ditt inlägg faller oavsett på sin egna rimlighet. Varför skulle man som sponsor som är missnöjd med en sportchef gå till sportchefen och säga detta? Man går isåfall till sin säljare/VD/Ordförande om man vill att hen ska avgå.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10737}: hahaha det är jag som känner en av de större sponserna du har fått hela historian om bakfoten. Sitt inte och låssas att du har sanningen när du egentligen har helt fel
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bollan123: Lämnar för du inte har grund förnedrande du säger. Både Berg, Wiken och Hinken har kommenterat om hur Berg lämna MoDo. Varför skulle de tala osanning?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Berg har varit riktigt dålig på försäsongen. Berg eller Pulli lämnar nog då båda varit sjukt svaga
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Willow: precis flyttat till en ny kontinent och gjort slut med tjejen. Skulle vem som helst tycka är jobbigt. Han kommer in i det!
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DIFFEN: Delar inte alls den uppfattningen, tog inte alls särskilt många utvisningar och tog flera ?bra? utvisningar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Berg var dock riktigt jävla bra för Djurgården skämtar du eller? Bara Sissons som var stabilare över hela banan
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Att Gavleo skulle göra liknelser med sig själv och Rödluvan stog inte med i min bingo för 2025...
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21: Vi tackar nej till VM, ger plats åt mindre nationer!
Ishockey är nationalsporten!
Ishockey är nationalsporten!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21: Jag kommer vara där! Säljs ingen alkohol i Gränbyhallen FYI så man får hålla igång innan!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68: Du tillför fan mindre än mig, och då är det jävligt illa.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Hade fan tappat det fullständigt om vi värvar Hammarlund. Sett väldigt mycket Djurgården senaste två säsongerna han är verkligen inte bra.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
eltifoso: Vi är inte intresserade av ett lån som kan återkallas dock ock kanske inte helt vad vi söker
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Hammarlund kan inte få sitt skott förbi närmsta täck. Är som skapt att få kontringar emot sig. Han är långsam på rören med.
TACKA NEJ!!!
TACKA NEJ!!!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: gnugga igång med några bärka och slagskott i sargen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Ser ut som en vanlig försäsongsmatch, båda lagen gör några bra saker och några lite sämre. Generellt en jämn och tråkig match
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Det har nubben också hur tycker du det ser ut?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Vi möter ett bottenlag fan rör på fötterna
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Jag är ingen astronaut men jag tror människan har varit på månen.
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Silly: Constanza kör en Doro har hört att brudarna uppe i Umeå gillar det. Riktig daddyphone
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
JoJo2613: Så du är okej med att komma 14 i serien Sålänge vi vinner sista matchen i kvalet?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Willow: helt ärligt inte ens då. Haft säsongskort på djurgården senaste två säsongerna och Hammarlund är verkligen inte bra. Knappt en uppgradering från Norén.
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
{9742}: läkerol är ju no go. Kör en Coop bojkott med när man är påt
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
snowden: Mannen du har för mycket fritid! Skaffa en hobby! Typ bowling med Törna
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Gavelo: Med all rätt! Utan SCA cupen skulle Timrå aldrig ens fått känna vittring på ett guld
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Smurfen: Jag känner tvärtom känns inte alls bra, Låter mer som en supporter som talar en en VD.
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Sigge: Hade ju några riktiga kompispass i egen zon mot Brynäs dock i övrigt fläckfri
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Willow: Ser att en Styf spelar? Jag som trodde man blivit av med den familjen? Deprimerande att se
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
JoJo2613: Hoppas man ger Sundström chansen även fast han inte får spela J20 först i vår
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
{10837}: Målvakter ska vara konstiga. Har du någonsin träffat en normal målvakt? Ju knäppare de är desto bättre.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Från Hörnefors: Låter som en spelare klipp och skuren för Brynäs! Har så bra värdegrund att UNICEF inte vill sponsra mer.
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Heyerdal: kanske det men man kan inte vara legend i en klubb utan historia.
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Willow: Helt ärligt vem har inte? Hade han varit 10cm längre hade alla pratat om honom!
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Peja: Sett till att vi har 14 senior forwards på kontrakt med främst offensiv spets? Nej finns ingen anledning att ta in Omark just nu.
+ 1
Föregående · 18 · Nästa
