Historik
Föregående · 19 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
hanzon: Finns säkert mer än en anledning till att Omark inte väljer MoDo.
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
hanzon: Hjärndöd logik. Mitt ex är från Jönköping varför flyttar inte jag dit?
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Gavelo: Kan vara så att Hinken inte är intresserad? Vi har redan 14 forwards på kontrakt + flera lovande juniorer. Vi kan inte ta in någon bara för förstöra för ett annat lag. Den ekonomin har vi inte.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Greg P: Tror mer på Kalmar än SSK oavsett. Lite för många som passerat bäst föredatum.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Gynnar sig mot lite sämre lag med dåligt pucktempo och dåliga mottagningar. Men livsfarligt mot Bäckström och Silferberg
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bengt88: Hallin har dock haft det tufft idag men ja han var riktigt bra de tidigare matcherna!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Nä men jag förstår dig man önskar ju att vissa saker ser bättre ut än vad de gör.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Så illa ser det inte ut vi möter ett mycket bättre lag och ett samsplet lag.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Treklövern1912: Kolla via ÖA/GD istället för expressen så ska de fungera!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
modomille: Nä LP är inte välkommen tillbaka. Som man bäddar får man ligga. Norlinder och Niederbacher dock!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Silly: Lite burop kan LP allt få. Tycker inte Norlinder per se har gjort något fel. Inte hans beslut att det blev en swishkampanj.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
MorganaLefaey: Bra podd med Peter!
Tar inte många sekunder innan sågar domarna!
Tar inte många sekunder innan sågar domarna!
Länkar:
Spotify
Spotify
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lena Drake: Tycker det är märkligt att du hänger här och inte på Djurgårdens forum.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Lena Drake: Fredrik Forsberg är överskattad. Visar varje säsong att han inte har något mer än sitt skott.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Peja: Eller så spelade de i bättre lag. Jättesvårt att jämföra spelare som inte spelade samtidigt. Spelet har utvecklats sjukt mycket.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
DIFFEN: Ullmark såklart. Ullmark har även gjort mål så med din logik är Ullmark bättre än vas Schampokillen var, vilket Ullmark såklart inte är.
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Tarasov: Tror det är bra med en förlust ikväll. 2-1 till Löven. Jeppe hänger.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Tikare är väl vana? Ni är bäst när det gäller som mest, när SCA cupen ska avgöras.
Vem bryr sig om försäsong ens helt ärligt?
Vem bryr sig om försäsong ens helt ärligt?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Ejjjjj återställ svenska våtmarker osv.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Kaptener lär presenteras iom att de är lagfoto
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Hedman har redan sagt i intervju att han vill avsluta karriären i Tampa, va för någon dag sedan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Kan vi snälla sluta cirkelrunka Brynäs här inne det räcker
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: tror inte det, då borde man inte gått ut med tröjan officiellt
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
Janne G: Gammal och omodern arena, får två lag med ganska dåliga fans att låta bra pga. bra akustik. I övrigt finns det inget bra med Hovet.
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
Willow: Ruggit lik Jacob Bengtsson både i storlek, spelsätt och siffror. Kan verkligen bli hit or miss.
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
JoJo2613: Det tror jag ej, Karlin sa nedan i ÖA för en vecka sen:
Det är inte hugget i sten att trion som är kvar blir kaptener?
- Absolut inte, men de är självklart med i bilden. Augusti är lite till för att se hur alla är i grupp och hur mycket de tar ton. För vår del gäller det att lyssna av och se.
Låter som man tar beslut när man känner sig säker på sitt beslut och inte vill stressa det.
Det är inte hugget i sten att trion som är kvar blir kaptener?
- Absolut inte, men de är självklart med i bilden. Augusti är lite till för att se hur alla är i grupp och hur mycket de tar ton. För vår del gäller det att lyssna av och se.
Låter som man tar beslut när man känner sig säker på sitt beslut och inte vill stressa det.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Men snälla en Ideell förening har ingen revisor vad tror du själv?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Att man inte har dispens på detta är ett skämt. Ligaorganisationen vill alltså att alla klubbar under hockeyettan ska vara semiprofessionella när flera klubbar i Hockeyettan inte ens har råd med detta. Ge 1års dispens har man inte en OK redovisning efter det så skicka ur dem. Man går inte från en liten förening till semiproffs på en natt. Går inte bara att lösa en årsredovisning sådär.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
Greenwolper: En 7-1 vinst en onsdag i Västerås har man ju faktiskt saknat lite
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lena Drake: Vadå häftigt? Döds cringe jävla amerikanskt jippo. Huvva.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
Tarasov: Sebbr har ju dadbod och han har inte direkt längden till sin fördel
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Svensson_62: Man kan säga att man är glad att vara här och att man vill ta steget upp till SHL utan att säga att man alltid drömt om att spela för klubben?
+ 3
Föregående · 19 · Nästa