SPOODI

5981 inlägg · 857 besäkare

Historik

· 4 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
snowden: Berg har filmat förut de e därför

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
{10282}: sjukt. Borde vara två

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Janne G: Janne tagga ner nu. Alla vet att tacklingen var ful

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Saleva: den tar axeln å sen huvudet men solklart matchstraff för charging och avstängning. Inte värre än den tacklingen Leksandsspelare gav på Ang. Skulle gissa 2 matcher. Boije har också ett ansvar han ser ju Larsson komma flera gånger

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
TickledDonkey: vi gör verkligen allt för förlora just nu


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Sportnisse: Hjärndöda Sportnisse har hittat hit!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Vi gör ju inte jobbet men domarna är fan ingen hjälp heller. Tragiska liv de har



MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Willow: 5a charging är solklar. 2a roughing på AIK eller inget mer än en 5a hade varit rimligt. 7min är ett hån mot sporten

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Robalob: Gustafsson croscheckar Larsson i nacken två gånger för sen lägga sig ner å dö när han får en touch på kinden. Jävligt synd att Larsson inte slog hårdare. Filmade



MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Silly: ohja men det ska inte spelas 3v5 det är fega domare. Får Larsson inte skydda sig?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Zource: 46 i AIK måste ju ut på diving iaf. Kan inte börja bråka för sen dö. Din lilla fitta


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
smyl: domarn? Då är ju den på topping tydligare

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
snowden: 700kr fattigare men jävla värt det

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Costanza: 50bitar sushi beställt från foodora

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe4: jättekonstig match

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
snowden: lugn nu memelord gör en meme på det istället

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
DrCox: det är väl alla man går inte tidigt för det

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
Till alla modoiter som var på plats och gick innan matchen var slut. Jag hoppas ni skäms och aldrig mer går på en ishockeymatch. Blir så jävla äcklad stå kvar och sjung för MoDo

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 4 2026-03-22
modomille: HELA HOVET HÅLLER PÅ MODO

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
Mindre än 6h kvar till match igen på hovet och rösten har fortfarande inte återhämtat sig. Aja allt för MoDo nu rivet vi hovet!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
smyl: så jävla skönt att vi vann läktarkampen med! AIK hördes enbart nån minut efter sina mål

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
MaxU24: aha hörde från en kollega vid 13 att det fanns ish 100 biljetter kvar totalt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
MaxU24: finns nån ströbiljett kvar att köpa bara in på deras hemsida

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
hockey_21: Vem fan bryr sig om några råttor?! Tut tut här kommer Anticimex.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
Janne G: går inte att stänga ner Kelleher utan att ta utvisningar typ han är för skicklig. Sen många andra brister men,

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
grimiss: inte psyko men kommer absolut bli desperation om man ligger under

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
grimiss: Typ värt att vila Werner idag och spela Hellsten. Tror AIK (läs Blomstrand) kommer försöka köra över Werner.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: hela hovet håller på MoDo

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 2 2026-03-18
Gavelo: du svarar ju inte på min fråga men okej. Ditt svar har inget med saken att göra, men nej jag tror inte heller vi går hela vägen.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 2 2026-03-18
Gavelo: så du tycker inte att MoDo gjorde AIK dåliga igår? Klart det inte bara är MoDos förtjänst men.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 2 2026-03-18
Gavelo: Krävs oftast ett bra lag för göra sina motståndare dåliga. Är en korrelation.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ska bli väldigt intressant att följa er nästa säsong, tror stenhårt på Gath en tränare som alla andra lags fans kommer hata. Förhoppningsvis får ni ett bra ekonomiskt resultat 25/26 så ni kan återinvestera pengarna från Pettersson/Dahlen i nästa säsongs trupp annars blir det en tuff säsong. Men Gath är van med att vara underdog med bra resultat.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 2 2026-03-18
smyl: AIK skapad ingenting farligt egentligen förutom sitt mål.


MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 2 2026-03-18
Gavelo: MoDo spelade kontrollerat på ledning och slog av på takten utan att ta några egentliga risker. Klart matchen dör där.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 2 2026-03-18
Höfttacklaren: varför skulle han bli det? Den var inte hård eller medveten

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 2 2026-03-18
Castlemoor: Tycker genuint synd om Johan Anderssson har är inte i närheten redo för att vara huvudtränare i HA.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting II
JoJo2613: Va försiktig med vad du säger man kan bli avstängd från hela forumet.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
smyl: Domarna menar alltså att målvakterna ska söka kontakt och filma/förstärka. Precis det vi vill få bort från ishockeyn ju.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Bad_Brett: Frågar du NuMo så tar den på en modoskriskso även fast Ljungman fick målet

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Chamez: oroväckande att vi ska behöva ligga under för att börja spela. AIK hänger inte med när vi drar igång dock.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Monno: Visst kändes det som att hinken var en bra matchcoach igår? Förutom TK på straff då

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
dempa: AIK har inte fans

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
NuMo: domaren vet att den är felaktig? Måldomaren höjde armen efter MoDo slagit 2 passningar för spelaren ligger och spelar över.

· 4 ·
Om SPOODI
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE