Historik
Föregående · 11 · Nästa
Support > Sv: Nya HockeySnack HS3 släpps den 15-16 september
Marcus: Ledsen att behöva grumla er glädje men i min burk ser det fortfarande lika ut. :-(
Support > Sv: Nya HockeySnack HS3 släpps den 15-16 september
Marcus: "Det är felaktig kod i något av inläggen på sida 1. Frågan är vilket.."
Görs det något för att hitta denna felaktiga kod som gör att Moras GB ser ut som skit i IE?
Görs det något för att hitta denna felaktiga kod som gör att Moras GB ser ut som skit i IE?
Support > Sv: HockeySnack på Facebook
Marcus: Det var ju en kul grej dock inget jag lägger till nu då elitserietabellen inte är prio ett för mig i nuläget. Kommer allsvenskan och andra roliga finesser också?
Mora IK > Västerås - Mora
Lasse tog alla VIK-straffar och vi fick med oss två poäng från Rocklunda. VIKTIGT!
Leksands IF > Sv: Sundsvall - Leksand
Projta: Janne kommer väl inte tillbaka förrän han blivit utslagen ur "bonde söker fru"?
Mora IK > Sv: Mora - Leksand
Barbapappa: Och det enda laget som har lättare backuppsättning än oss ligger högt upp i tabellen så det om något borde väl visa att det inte betyder ett smack.
Vetgirig.nu > Sv: Tråden för dubbelnick, fuskare och annat skumt
Trusse: Jag har en massa leksingar i mitt lag så sämst det blir jag aldrig :-D
Vetgirig.nu > Sv: Tråden för dubbelnick, fuskare och annat skumt
Trusse: Jag som är en s.k. "sämre spelare" är i alla fall nöjd att någon vill ha mig i sitt lag.
Vetgirig.nu > Sv: Problem på Vetgirig.
Metal Guru: Anledningen till att jag får en känsla av detta är att jag ofta upplever samma sorts "tröghet" på t ex expressens hemsida när reklamen för jobbexpressen.se och utbildningsexpressen.se ska laddas. Där rullar en hel del lediga jobb/utbildningar fram om du har sett den nån gång.
Vetgirig.nu > Sv: Problem på Vetgirig.
Metal Guru: Utrymmet finns där och känslan är att siten håller på att vänta på att reklamplasterna ska laddas upp.
Vetgirig.nu > Sv: Problem på Vetgirig.
Metal Guru: Jag får intrycket att det är dom där annonserna med rörlig bild som är boven i dramat.
Vetgirig.nu > Sv: HS-Raketen
Metal Guru: Min raketmatch mot Alisandali i förrgår var också rolig. Den slutade 0-0 när i alla fall min uppkoppling mot vetgirig sunkade ihop totalt och jag antar att Ali hade samma problem eftersom han normalt är betydligt bättre än då.
Vetgirig.nu > Sv: Andra vetgirig-tävlingar
mattias - 74: Jag har ju till och med anmält mig till ämnen som absolut inte är min grej och vad jag vet ligger jag en division över dig också där. ;-)
Mora IK > Sv: Spelartruppen 2008/2009
Kapp: AIK är en förening som har många sektioner i sin verksamhet. Det officella namnet numera är därför Allmänna Idrottsklubbens Ishockeyförening, AIK IF. I dagligt tal kallas man dock bara för AIK av gammal tradition.
Vetgirig.nu > Sv: Allmänt trash-talk och självförhärligande
Metal Guru: Detta är nog första gången jag har lust att ge en leksing en stor fet puss!
Mora IK > Sv: Spelartruppen 2008/2009
Kingsmats: "...med 99% säkerhet spelar han mot Bofors på onsdag"
Mora IK > Sv: Spelartruppen 2008/2009
Skönt att man lyckades få Fogström på ett kontrakt för resten av säsongen. Det han visade mot Huddinge imponerade på mig. Killen hade fart, fanns på dom rätta platserna, skapade ytor för sina polare med sin spelstil och framför allt verkade han ha näsa för var motståndarmålet står. En bra allsvensk center som förhoppningsvis lyfter oss ett knäpp till.
Vetgirig.nu > Sv: HS cupen
Trusse: Jag kommer inte vara tyst i raketen-matchen. ;-)
Du anar inte vad glad jag blev när jag lyckades slå dig förra säsongen i raketen (trodde det var omöjligt) men sen sumpade jag ändå totalsegern i en medioker match mot Wayne.
Du anar inte vad glad jag blev när jag lyckades slå dig förra säsongen i raketen (trodde det var omöjligt) men sen sumpade jag ändå totalsegern i en medioker match mot Wayne.
Café > Sv: Only in US of A
renen: Skulle transvestiter vara kända för att ha en annan människosyn menar du?
Vetgirig.nu > Sv: HS cupen
Wayne Gresky: Inte Trusse då han/hon visat sig vara en (om än en jobbig jävel som verkar ha memorerat precis varenda fråga på vetgirig ;)) "riktig" HS-medlem men däremot är det väl stora frågetecken kring deltagaren som går under namnet PontusWE.
Vetgirig.nu > Sv: HS cupen
Wayne Gresky: Dags att göra en rensning till nästa säsong kanske, det är mycket wo i vår grupp nu.
Mora IK > Sv: Sundsvall Hockey - Mora IK
Kapp: Träningsuppehåll är alltid bra i täta matchperioder. Om det skulle vara bättre eller sämre när man är inne i en possitiv eller negativ trend spelar bara roll för den som är vidskeplig.
Leksands IF > Sv: Leksand - Malmö !
mattias - 74: Men det är klart (?) att det blir kameror i KS. Vi får verkligen hoppas att det är sant.
Leksands IF > Sv: Leksand - Malmö !
mattias - 74: Håller med dig fullständigt. Tycker att de två högsta serierna ska ha samma regler på alla plan.
Leksands IF > Sv: Leksand - Malmö !
Mike Skinner: Det finns ingen videogranskning i AS. En av många regler som skiljer lagen från ES och AS åt när dom sen plötsligt ska mötas i en KS med AS-regler.
Vetgirig.nu > Sv: Allmänt trash-talk och självförhärligande
Frisco: Den där matchen kan vara säsongens viktigaste ;-)
Mora IK > Sv: Sundsvall Hockey - Mora IK
Db_04: Sluta va så tvär nu bara för att din favoritspelare inte höll måttet. Gilla läget och sluta sprid dynga om Hilmerson, inse att han är bättre i år än när han provade för Borlänge förra säsongen.
Support > Sv: HockeySnack lanserar MatchSnack
Kan man kanske få önska att länken till MatchSnacket också kan dyka upp hos de bägge lagen som länken berör. Kanske högt upp på resp. forumsida som är den sida som de flesta läser mest. Jag tror inte att så många användare passerar via HS-förstasida när de går in på HS.
Support > Sv: HockeySnacks drift-tråd
Läste tabellen för allsvenskan idag och undrar över varför kolumnen O finns i allsvenskans tabell? Det finns inga oavgjorda matcher i AS.
Om kolumnen O ska finnas, t ex i ES tabellen, så bör den väl vara placerad mellan ÖV och ÖF och inte bakom ÖF? V ÖV O ÖF F är väl den logiska ordningen?
Efter det klickade jag på mitt lag och kom in på en statistiksida. Där kan man bland annat läsa "formkurva kommer snart". Hur många matcher ska behöva gå innan vi får se denna formkurva? Den borde väl kunna räknas ut nu när det har gått 14 omgångar.
Högst upp på statistiksidan finns också de fem senste matcherna för resp. lag. Bakom varje match finns en liten symbol som man ska kunna trycka på för att få fram jämförelsestatistik mellan lagen i den matchen. Trycker jag på symbolen bakom tex. Mora-Västerås hamnar jag dock på Moras startsida och inte på någon jämförelse, när kommer denna länk att fungera?
Om kolumnen O ska finnas, t ex i ES tabellen, så bör den väl vara placerad mellan ÖV och ÖF och inte bakom ÖF? V ÖV O ÖF F är väl den logiska ordningen?
Efter det klickade jag på mitt lag och kom in på en statistiksida. Där kan man bland annat läsa "formkurva kommer snart". Hur många matcher ska behöva gå innan vi får se denna formkurva? Den borde väl kunna räknas ut nu när det har gått 14 omgångar.
Högst upp på statistiksidan finns också de fem senste matcherna för resp. lag. Bakom varje match finns en liten symbol som man ska kunna trycka på för att få fram jämförelsestatistik mellan lagen i den matchen. Trycker jag på symbolen bakom tex. Mora-Västerås hamnar jag dock på Moras startsida och inte på någon jämförelse, när kommer denna länk att fungera?
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Jag visste inte att kronprinsessan Victoria dejtar Boxer-Robert?!?
Mora IK > Sv: MoraIK - IF Björklöven
Hakan Olsen: Tydligen har dom ingen allsvensk special ikväll. Måste bero på att dom där fotbollsfjantarna fortfarande håller på.
Mora IK > Sv: MoraIK - IF Björklöven
Kapp: Jag trodde att det var TV-sändningarna du menade. Vad det gäller webbradio så sänds ju alla omgångar via radiosporten numera.
Föregående · 11 · Nästa
