Historik
Föregående · 29 · Nästa
Mora IK > Sv: Frölunda - Mora IK
Nalia: Jag gör en gammal klassiker nu också. Jag går och lägger ungarna i pausen. Tyvärr finns ingen snö att skotta.
Mora IK > Sv: Frölunda - Mora IK
Nalia: Då föreslår jag att du gör samma sak igen. Gå ut stäng av allt du har och så kopplar du på igen om sådär 19 minuter så gör vi tre till i början på tredje. :-)
Mora IK > Sv: Frölunda - Mora IK
Nalia: Tre mål på två minuter var alldeles för mycket för chaten. :-)
Mora IK > Sv: Frölunda - Mora IK
Forever MIK: Som sagt jag minns honom inte, inte ens med din livfulla beskrivning. Något sådant borde jag ha kommit ihåg, tycker man.
Mora IK > Sv: Frölunda - Mora IK
PappaKeno:
Domare: Mikael Lindqvist
Linjemän: Joakim Karlsson, Conny Ekenberg
Har inga speciella minnen av att haft Lindqvist förr, någon som har koll på hur han är.
Domare: Mikael Lindqvist
Linjemän: Joakim Karlsson, Conny Ekenberg
Har inga speciella minnen av att haft Lindqvist förr, någon som har koll på hur han är.
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Mora
Danne_l: Vad har ni för trendbrott+ Går från att vinna till att vinna lite mer? Lyxproblem!
Övrig sport > Sv: Touren, Girot, allt om cykelsport
Bansträckningen för touren 2008 ligger nu färdig. Det blir omvänd ordning från i år när man nu åter vänder och tar Pyreneerna först och Alperna sen. 21 sträckor totalt mellan 5 och 27 juli nästa sommar.
Höjdpunkter:
Sträcka 4, 29 km tempo.
Sträcka 9-11, pyreneerna med bland annat Col d´Aspin, Hautacom och Col du Tourmalet.
Sträcka 15-17, alperna med bland annat L´Alpe d´Huez och Col du Galibier.
Sträcka 20 (näst sista), 53 km tempo.
Längtar redan!
Höjdpunkter:
Sträcka 4, 29 km tempo.
Sträcka 9-11, pyreneerna med bland annat Col d´Aspin, Hautacom och Col du Tourmalet.
Sträcka 15-17, alperna med bland annat L´Alpe d´Huez och Col du Galibier.
Sträcka 20 (näst sista), 53 km tempo.
Längtar redan!
Svenska Hockeyligan > Guldbilder....nej tack
Kom igen. Det här var skitkul första gången och kanske lite smålustigt andra gången men nu är det ju nästan löjligt. Kom med nåt nytt!
Café > Sv: Vetgirig.nu
Salle: Blir det inte som förrut då att man kan hoppa med när man vill i lägsta divisionen framöver?
Café > Sv: Vetgirig.nu
Wayne Gresky: Du har en maxgräns på 2 minuter vilket gör att det är mycket svårt att hinna med att fuska så att du tjänar något på det.
Linköpings HC > Sv: SM GULD 2008
Frisco: Trots alla bråk inom landslaget så tror jag att något av loppen i de taditionella distanserna på SM kommer att vinnas av Mathias Fredriksson.
Matchtips > Resultat omgång 14
6p
21olsson
5p
Stigsson, ERIKSSON47
4p
70 Rodrigues, Tellus
3p
Frisco, Nenne, Gladh, Kung_ekman, mattias – 74, älgen, SIVASN, Kakelmannen, The Fat Bastard, Andersson90, skalpjägaren, Cyklob, brynästigern, Varre, calkar, sundsvallare93, NordaBoy, Skarin, kärran, tjobba, Dream Team
2p
Bissett19, Hence, Sibbe, epa, HZSF, Alisandali, SwärdH, MoDoFille, GävleLasse, lillovechkin, Fundamentals, Ahlbom, Tikfanz, Sannes, El Aka Ali, Myggan, Bolivar, Uddan, Zettergren, 79 Andersson, Hälge, niclasg, Portello, henrikj, HerminatorJr, 87bth01, Salcin, jZo, Falken, 88Lindkvist, Mats Edström
1p
Herminator, gud, Tubest, difzi, Beezer, Ann
0p
Gusten, Ambroo
21olsson
5p
Stigsson, ERIKSSON47
4p
70 Rodrigues, Tellus
3p
Frisco, Nenne, Gladh, Kung_ekman, mattias – 74, älgen, SIVASN, Kakelmannen, The Fat Bastard, Andersson90, skalpjägaren, Cyklob, brynästigern, Varre, calkar, sundsvallare93, NordaBoy, Skarin, kärran, tjobba, Dream Team
2p
Bissett19, Hence, Sibbe, epa, HZSF, Alisandali, SwärdH, MoDoFille, GävleLasse, lillovechkin, Fundamentals, Ahlbom, Tikfanz, Sannes, El Aka Ali, Myggan, Bolivar, Uddan, Zettergren, 79 Andersson, Hälge, niclasg, Portello, henrikj, HerminatorJr, 87bth01, Salcin, jZo, Falken, 88Lindkvist, Mats Edström
1p
Herminator, gud, Tubest, difzi, Beezer, Ann
0p
Gusten, Ambroo
Mora IK > Sv: BRynäs-Mora
Mike Skinner: Jo men motståndet var ju uselt i period två och tre och ändå lyckas vi inte få poäng.
Leksands IF > Sv: Borås - Lekand
Diaz: Enkelt, hakning (2), snack (10) och avslutar med att slå klubban i glaset från utvisningsbåset (20).
Brynäs IF > Sv: 2007·10·27 14:00 Brynäs IF–Mora IK
65selander: Börjar matchen 14 imorgon och sånt fall varför det?
Leksands IF > Sv: Leksand-Nyköping 24/10
mattias - 74: Det är du som gör kopplingen till Belfour, jag tänkte mera på en 10-15 årig tradition inom föreningen. Denna nya killen vet jag inget om eftersom han inte gjort debut än.
Förstår inte hur du kan bedöma honom heller bara genom att han har landat i Sverige.
Förstår inte hur du kan bedöma honom heller bara genom att han har landat i Sverige.
Leksands IF > Sv: Leksand-Nyköping 24/10
mattias - 74: Förstår överhuvudtaget inte hur du kan blanda in oss i detta.
Om du inte ser humorn i att någon ur er supporterkrets skrattar åt en annan klubb för att ha överdimenioneras arena för serien man spelar i, en exentrisk miljonär som pumpar in pengar när det behövs och för att inhandla avdankade spelare i tid och otid så tror jag inte att det är någon idé att svara dig i frågan.
Om du inte ser humorn i att någon ur er supporterkrets skrattar åt en annan klubb för att ha överdimenioneras arena för serien man spelar i, en exentrisk miljonär som pumpar in pengar när det behövs och för att inhandla avdankade spelare i tid och otid så tror jag inte att det är någon idé att svara dig i frågan.
Leksands IF > Sv: Leksand-Nyköping 24/10
Diaz: Oj, var inte det där uttalandet vad man brukar kalla för att "kasta sten i glashus"?
Matchtips > Resultat omgång 12
10p
henrikj
8p
Frisco, Alisandali
7p
difzi, Gladh, Tikfanz, Ambroo
6p
Mats Edström, gud, Hälge
5p
Herminator, Sannes, El Aka Ali, mattias – 74, Ahlbom, Fundamentals, Salcin, Kakelmannen
4p
HZSF, Cyklob, Abron, epa, 21olsson, niclasg, NordaBoy, Röda Tallen, MoDoFille, sold, yaqop, Beezer, Sibbe, rödvithockeydy, tk75, Bolivar, Ann, tjobba, Skarin, älgen, Varre, Dream Team
3p
Bissett19, GävleLasse, 87bth01, Uddan, Tubest, Kung_ekman, Gusten, skalpjägaren, Zettergren, kärran, SwärdH, Tellus, The Fat Bastard, Nenne, ERIKSSON47, Portello, 88Lindkvist
2p
Stigsson, SIVASN, calkar, claesw, Falken, Myggan, 70 Rodrigues, 79 Andersson
1p
brynästigern, HerminatorJr, Andersson90
henrikj
8p
Frisco, Alisandali
7p
difzi, Gladh, Tikfanz, Ambroo
6p
Mats Edström, gud, Hälge
5p
Herminator, Sannes, El Aka Ali, mattias – 74, Ahlbom, Fundamentals, Salcin, Kakelmannen
4p
HZSF, Cyklob, Abron, epa, 21olsson, niclasg, NordaBoy, Röda Tallen, MoDoFille, sold, yaqop, Beezer, Sibbe, rödvithockeydy, tk75, Bolivar, Ann, tjobba, Skarin, älgen, Varre, Dream Team
3p
Bissett19, GävleLasse, 87bth01, Uddan, Tubest, Kung_ekman, Gusten, skalpjägaren, Zettergren, kärran, SwärdH, Tellus, The Fat Bastard, Nenne, ERIKSSON47, Portello, 88Lindkvist
2p
Stigsson, SIVASN, calkar, claesw, Falken, Myggan, 70 Rodrigues, 79 Andersson
1p
brynästigern, HerminatorJr, Andersson90
Mora IK > Sv: LHC - MIK 23/10
Goal: Nu får nog Bergkvist vara med i nästa match, Huml ut med ont i axeln.
Skidsport > Sv: Ny landslagschef
Sannes: Det tog inte många dar för Gunde att börja hitta lösningar på problemen som varit.
Brynäs IF > Sv: Boork avgår sparkas
Vet inte om ni har haft detta uppe (orkar inte läsa in mig på hela tråden :-)) Men jag har sett någonstans att er klubbledning hävdar att Boorken ska fortsätta jobba inom föreningen kontraktstiden ut. I en intervju på dalarnastidningar.se (länken) så hävdar dock Leif själv det motsatta. "Mitt kontrakt gäller enbart för A-laget, alltså inga andra uppdrag i föreningen."
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Diskussioner om backuppsättningen kan vi väl ta i denna tråden så får övrigt vara just övrigt dvs inte hockeyrelaterat.
Leksands IF > Sv: Örnen
mattias - 74: Med tanke på hur bilderna på honom sett ut så kanske vi får vänta tills febuari innan han är i "matchform"?
Brynäs IF > Sv: Boork avgår sparkas
rackham: Sånt här är planerat av Boorken för att få ner skriverierna om Månsson :-)
Föregående · 29 · Nästa

Färjestad-Luleå
HV71-Brynäs
Skellefteå-Timrå
Djurgården-Mora
Södertälje-Frölunda