Historik
Föregående · 5 · Nästa
Leksands IF > Sv: Leksand - Mora
mattias - 74: Sätt det på Jean-Pierre Barda istället. Han verkar vara en förebild.
Support > Sv: Ny funktionalitet på HS
Kommer det komma möjligheter att flytta inlägg mellan trådar i HS4?
Café > Sv: Otroligt usla låtar
Paddan: Hela första soloplattan Counterfeit från 1989 är ett mästerverk
Mora IK > Sv: Matchdag
Dags att ta sig an seriens för närvarande formastarkaste lag, Borås HC.
* Lasse fortsätter i målet.
* Amnér går tillbaka in i laget på Liljas bekostnad.
* Patrik Eklund gör sin första match efter långtidsskada men kommer att få nöta bänk. Han spelar istället med J20 i helgen för att få upp matchtempo.
* Lasse fortsätter i målet.
* Amnér går tillbaka in i laget på Liljas bekostnad.
* Patrik Eklund gör sin första match efter långtidsskada men kommer att få nöta bänk. Han spelar istället med J20 i helgen för att få upp matchtempo.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Dragan 2k: Inte gjort mycket väsen av sig sen 94 då i alla fall.
Leksands IF > Sv: Silly season 2009 / 2010
mattias - 74: Väljer han Leksand kan han ju definitivt inte vara frisk. Hur går den ekvationen ihop? ;-)
Mora IK > Matchdag
Snart dags för nedsläpp igen, dags att logga in på chatten. Ikväll står Västerås på menyn.
www.mik.se/matchchat/
www.mik.se/matchchat/
Leksands IF > Sv: Almtuna - Leksand
Metal Guru: Sant. Det kan ju faktiskt vara så att Almtuna gör sista i tom bur efter ett sånt läge. Det avslöjar ju faktiskt inte inlägget.
Kan båda ta ut målisen kanske?
Avvaktande utvisning och självmål är också fullt möjligt.
Kan båda ta ut målisen kanske?
Avvaktande utvisning och självmål är också fullt möjligt.
Leksands IF > Sv: Almtuna - Leksand
norrland: Det är starkt att göra 3-4 i öppen bur. Det skulle alltså innebära att Almtuna tar ut målisen vid 3-3 för att jaga fram två extrapoäng. Vågad coachning!
Vetgirig.nu > Sv: Lagtävlingen
mattias - 74: Men för f*n Mattias nollade du? Du får ju skämmas!
Nu har jag i alla fall räddat upp till 1-1.
Nu har jag i alla fall räddat upp till 1-1.
Vetgirig.nu > Sv: Lagtävlingen
Nu mina kära (?) lagkamrater vill jag se en riktig taggning inför nästa lagmatch. Då är det kval upp till div 1 och den ska vi vinna.
Vi kom till slut sexa i div 2 men med bättre totalpoäng än femman, fyran och trean vilket borde visa att vi grund och botten har ett bra lag. Likaså har alla de tre kvalande lagen från ettan också sämre totalpoäng än oss över förra säsongen så oavsett vilket lag vi lottas mot så borde vi ha en rejäl chans att klara detta.
Kom igen nu, kämpa!
Vi kom till slut sexa i div 2 men med bättre totalpoäng än femman, fyran och trean vilket borde visa att vi grund och botten har ett bra lag. Likaså har alla de tre kvalande lagen från ettan också sämre totalpoäng än oss över förra säsongen så oavsett vilket lag vi lottas mot så borde vi ha en rejäl chans att klara detta.
Kom igen nu, kämpa!
Övrig sport > Sv: Touren, Girot, allt om cykelsport
Lumber Jack: Fest igår - Tungt idag. Då är det skönt med en sjutimmars sändning från Cykel-VM.
Café > Sv: Det finns idioter
Wayne Gresky: Han blev tydligen inte klar heller eftersom han fortsatte under polisförhöret.
Mora IK > Sv: J-20 säsongen 09/10
mattias - 74: Inte orsaken till förlusten Mattias för AIK kändes lite bättre hela matchen igenom men två av målen (2-0 och 4-1) kom tyvärr till efter att den blivande målskytten sänkt sin bevakning och därigenom fått fritt fram mot målet. Bägge målen dessutom vid direkt dåliga tidpunkter, 2:an i bytet direkt efter 1:an och 4:an direkt efter att vi fått in vår reducering och var lite på G.
Trist när det får hända men vi hade ju flytet med oss i Malmö så det jämnar väl ut sig över tiden det där med medflyt och motflyt.
Trist när det får hända men vi hade ju flytet med oss i Malmö så det jämnar väl ut sig över tiden det där med medflyt och motflyt.
Support > Sv: HockeySnack på Facebook
Friman SR: Det är en applikation som gör att du kan lägga till ditt favoritlag och ditt favoritlags serietabell till din profil.
Länkar:
http://apps.facebook.com/mitthockeylag/index.php?_fb_fromhash=4b11898565da919c8cefbcf41ffff509
http://apps.facebook.com/mitthockeylag/index.php?_fb_fromhash=4b11898565da919c8cefbcf41ffff509
Vetgirig.nu > Sv: Lagtävlingen
Metal Guru: Nu hänger vi med rätt så bra i den viktiga matchen mot SvS Masters www.vetgirig.nu/qteammatch.php?chm=7778165&lid=5704 hoppas att dom sista matcherna där går vår väg.
Samtidigt får vi önska lite hjälp från Modo hyndasmiskers i den här matchen www.vetgirig.nu/qteammatch.php?chm=7765159&lid=5704 så har vi faktiskt chans på avancemang till div 1 inför sista omgången.
Samtidigt får vi önska lite hjälp från Modo hyndasmiskers i den här matchen www.vetgirig.nu/qteammatch.php?chm=7765159&lid=5704 så har vi faktiskt chans på avancemang till div 1 inför sista omgången.
Café > Sv: Det finns idioter
Paddan: Då viker jag mig och drar tillbaka mina anklagelser. För mig lät det bara konstruerat och har aldrig hört namnet tidigare.
Café > Sv: Det finns idioter
Det är inte Anna själv som jag blir upprörd över.
Det är inte att hon blivit mamma heller.
Har inget emot satsning mot OS heller.
Men hur f*n kan man ge det stackars barnet namnet Yelverton?!? Finns det inga regler för vad barn får eller inte får heta i det här landet? När det gäller efternamn finns det hur många regler och begränsningar som helst men alla förnamn verkar bli godkända.
Det är inte att hon blivit mamma heller.
Har inget emot satsning mot OS heller.
Men hur f*n kan man ge det stackars barnet namnet Yelverton?!? Finns det inga regler för vad barn får eller inte får heta i det här landet? När det gäller efternamn finns det hur många regler och begränsningar som helst men alla förnamn verkar bli godkända.
Mora IK > Sv: AS matcher - kommentarer
Hakan Olsen: Intensitet och kraft för hemmalaget och ändå hade Almtuna 27-14 i skott i perioderna du nämner. Hur går det ihop?
Leksands IF > Sv: Gurkland-Leksand
mattias - 74: Han fick väl inte ens det. Han fick 2 för slashingen och sen blev det ytterligare utvisningar för roughing efteråt.
Mora IK > Sv: moraik.se - nya sajten
peo m: Snygg och lättnavigerad är väl den första reflektionen.
Hoppas nu bara att man har förstått vikten av att den ska leva med ständiga uppdateringar vilket den gamla sidan inte riktigt har gjort alla gånger.
Mycket kul läsning med bl a Insu som krönikör m.m.
Själv ska jag bidra med lite filmklipp och highlights i den mån rättigheterna tillåter.
Hoppas nu bara att man har förstått vikten av att den ska leva med ständiga uppdateringar vilket den gamla sidan inte riktigt har gjort alla gånger.
Mycket kul läsning med bl a Insu som krönikör m.m.
Själv ska jag bidra med lite filmklipp och highlights i den mån rättigheterna tillåter.
Leksands IF > Sv: Gurkland-Leksand
mattias - 74: "Min spåkula har sällan fel."
Vilket år var det ni skulle gå upp igen sa du? ;-)
Vilket år var det ni skulle gå upp igen sa du? ;-)
Mora IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Enligt vissa uppgifter så ska djurgårdsbacken Alexander Deilert åter vara tillbaka i Mora.
Vi hade honom här på lån förra helgen då Ekholm var på landslagsuppdrag men åkte sedan tillbaka till Stockholm. Nu ska han enligt uppgift vara tillbaka för ett lite längre lån. Ska försöka få bekräftat under dagen om detta stämmer.
Vi hade honom här på lån förra helgen då Ekholm var på landslagsuppdrag men åkte sedan tillbaka till Stockholm. Nu ska han enligt uppgift vara tillbaka för ett lite längre lån. Ska försöka få bekräftat under dagen om detta stämmer.
Mora IK > Sv: Försäsong 09/10
Hakan Olsen: Hämtat från Viasats hemsida. Verkar som om inga kabel-TV distributörer har förhandlat klart än.
"För Viasats parabolkunder kommer Viasat Hockey per automatik adderas till sportpaketet. Förutom Viasat Hockey innehåller sportpaketet bland annat Viasat Sport, Viasat Fotboll och Viasat Motor.
Viasat Hockey kommer även att erbjudas för distribution via kabel- och bredbandsnät. I dagsläget är förhandlingar med operatörer ej avslutade, därför är det oklart exakt hur och via vilka övriga operatörer kanalen kommer att distribueras.
Kanalen kommer inte att distribueras i det digitala marknätet på grund av den begränsade kapacitet som finns där.
Matcher från HockeyAllsvenskan kommer dessutom finnas tillgängliga via webben på www.viasatondemand.se"
"För Viasats parabolkunder kommer Viasat Hockey per automatik adderas till sportpaketet. Förutom Viasat Hockey innehåller sportpaketet bland annat Viasat Sport, Viasat Fotboll och Viasat Motor.
Viasat Hockey kommer även att erbjudas för distribution via kabel- och bredbandsnät. I dagsläget är förhandlingar med operatörer ej avslutade, därför är det oklart exakt hur och via vilka övriga operatörer kanalen kommer att distribueras.
Kanalen kommer inte att distribueras i det digitala marknätet på grund av den begränsade kapacitet som finns där.
Matcher från HockeyAllsvenskan kommer dessutom finnas tillgängliga via webben på www.viasatondemand.se"
Mora IK > Sv: Försäsong 09/10
Hakan Olsen: Har för mig att jag har sett att dom redan ska ha kanalen i sitt utbud men jag kan ha fel.
Mora IK > Sv: Försäsong 09/10
Hakan Olsen: Beror på vilken operatör du har. Ser du Viasat via parabol eller har t ex Comhem kabel-TV så ska den vara igång medans vissa andra leverantörer fortfarande förhandlar med Viasat om att få in också hockeykanalen i utbudet.
Föregående · 5 · Nästa

Hoppas innerligt att han fick en stor fet signingbonus av rullstolsmannen.