Historik
Föregående · 14 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2014-01-03
Timrå Icon: kanske, kanske inte... endå för dåliga för shl
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2014-01-03
Timrå Icon: hahaha rolig du,, lär bli 4500max ikv
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jå1: skulle dom kliva upp i as så skulle dom få MKT bättre ekonomi än i nuläget.. och med dagens lag båda lagfen har så tror jag inte timrå "bara"vinner utan det är jämt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: håller med..tror dom skulle spela jämt mot oss idag....helt klart
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SuperMupster: skulle svall gå upp så kommer dom ha ett så satans mycket bättre lag än timrå så det skulle inte bli så kul när det bli match lagen imellan
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Troja/Ljungby 2013-12-01
Smokey: det bör du vara... dom snålar sig ut as DIV1 NÄSTA
Timrå IK > Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2013-11-26
Andersson: att folk betalar 89kr för o se dagens timrå? skulle ha 89kr för o se dom jag.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SuperMupster: halebop rubbet för 249kr/månad inkl allt + en samsung s3 högg jag på:)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan: Titta på kovland hockey..dom har 100pers / match... hur presterar dom?? ganska logiskt....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan: ok? vilket påhopp? jag sägver vad fan jag vill...och det är bara fakta jag säger..inget ur tomma intet!!!
Timrå IK > Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Smokey: funkar viasatsport för er? frusen bild för mig .. inte en spelare ute
Timrå IK > Sv: Timrå IK:s ekonomi
El Maco: det är ganska enkelt varför biljettförsäljningen går dåligt...vem vill gå och se sitt lag förlora gång på gång? dom måste ju börja prestera
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Dream Team: går inte att hitta på sidan..eller kan man se matchen fastän den börjat?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2013-10-09
Knylan: skönt. vart nån stans kan man se tabellen?
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Laken: ja man kan inte förvänta sig någon kvalite av detta material
Timrå IK > Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2013-09-16
Berglund: jajamen blir en stensäker seger ikväll...allt annat är en skräll
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
skulle inte förvåna mig om dom skriver ett 4års kontrakt med crippe, en avdankad gammel spelare som gjort sitt
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: SLÅ TILL!!!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/brynas/article14780349.ab
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: enligt dagbladet är bellissimo klar, om man nu var intreserad av daniel larsson och skulle haft råd med han, varför ta bellissimo då? han är SÅ MYCKET sämre och han har nog inte ens en tredjedel av vad larsson har i lön, ne satsa på en bättre målvakt förfan!!!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
håller med jimmy, mindre nöjd med rhodin, tror han kommer floppa totalt
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: förstår att du är stolt över och kunna sköta din hygien, bra att du gick kursen så du slipper hemhjälpen numera...vi skattebetalare som sparar in lite mer nudå
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: ojojoj du som är ledaren av en annan del av köping
+ 1
Föregående · 14 · Nästa