Även t ex Hammarby IF och IK Göta är minst lika klassiska i så fall. Och var finns de i dag? Nej, SSK tillhör då de klassiska lag som kan undvaras. Jag tycker att fotbollsscenen i Södertälje är mer intressant i så fall. Ja, Pelle Hallin har lyckats hyfsat bra i TIK och blivit en ikon. Men i övrigt? Lite trött nu...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Även t ex Hammarby IF och IK Göta är minst lika klassiska i så fall. Och var finns de i dag? Nej, SSK tillhör då de klassiska lag som kan undvaras. Jag tycker att fotbollsscenen i Södertälje är mer intressant i så fall. Ja, Pelle Hallin har lyckats hyfsat bra i TIK och blivit en ikon. Men i övrigt? Lite trött nu...