Historik
Föregående · 15 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: ja precis, men tror bundy är ungefär lika smart som en 3åring
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: givetvis har dom gjort ett sånt misstag nån gång, men han är endå egen produkt, nämn nån junior nått lag släppt som var egen produkt som blivit en klasslirare.. inte många det
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Epost: ne det är väll tur det, jag tror sundlöv har bättre koll än suportrar som inte kan ett smack om utveckling
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Epost: rohdin är inget o ha, då skulle aldrig brynäs släppa han...
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: granath ska det inte samtalas med, han är inte aktuell, läs NOGA
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
jå1: nästan:), det är kaffepengar alla kommer få i "lön":P detta år
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: jo jag vetm, skulle garanterat få mer speltid här och utvecklas bättre här men då kommer vi till ekonomin igen, han vill nog ha mer än man tror
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: ja tänk dig då om han får friberg/nån annan med sig,, då blir det ännu mer pyttsar;)
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Mackelito: precis.. äntligen en som har 2 fungerande ögon.. tack!
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Nybbe: kass på allt...burlin i sundsvall slår han på fingrarna alla dar i veckan
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Modano: blir svårt och locka en bra målvakt hit tror jag, jag menar vem vill spela i ett lag som kommer harva i botten med 200% säkerhet
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: angående svedberg så vill leksand gärna behålla han, blir det dragkamp om han lär lönen stiga rejält, då är ju timrå dum om dom är med och budar om en så dålig back
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KniveN: precis det jag menar... alla på den listan tt skrev hade högre löner än molinder/hagos... 3-4-5 gånger om
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dream Team: timrå kommer inte bryta med nån i dagens trupp, för dom spelare vi har under kontrakt tjänar inte ens en tredjedel av dom tidigare kickade lirarna, timrå har inte råd och hyra ut dom helt enkelt
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
T T: alla spelare du räknat upp nu var dyra....förutom högström.... det var pga ekonomin dom släppte dom andra så du vet.. nu har du lärt dig nått nytt idag...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: lika bra och sluta hoppas att timrå bryter med nån spelare, det är inte deras grej...
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
liston: matchen sänds inte, han surrar bull bara
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
Bragd-Birger: vad glad jag blir, är avskydd av ett gängmuppar, jag bryr mig såååååååååååå mycket!
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
pefr: kommer inte hända nått mer i denna period.. leksand ledning i paus
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
K70: timrå är SÄMST när det gäller, Lundström är ÄNNU SÄMRE när det gäller, leksand är värd o vinna, så mycket bättre på allt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
stoff: HAHAHAHHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! SLAKT IDAG!!!!!!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
Luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuundström DARRAR!!! många returer
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
mattias - 74: är realist och ödjmjuk:) leksand är ett så sjukt mycket bättre lag än timrå..
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
tyvärr timrå fans, dagens resultat blir 1-3
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
fyfan va skeå är ojämn, jävla dyng gäng... go aik spela skiten är bond jävlarna
+ 1
Timrå IK > Sv: Omg 8 KS 2012 Örebro HK - Timrå IK 2012-03-31
söder över: tittar du inte på matchen?????? eller är du full
+ 1
Föregående · 15 · Nästa