Historik
Föregående · 20 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Olle: tig troll, det är för spelarna ska vakna!!!! för lagets bästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Anonymous: jag fattar inte hur länge nubben ska vänta me nyförvärv? och att robin lindqvist ska vara en räddning är ett stort jävla skämt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Anonymous: ja det är vår enda chans o överleva ks
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
bobrov: både aik o tik, men ska titta enbart på modo matchen nu
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
stoff: ojoj vilken fart det är på grabbarna idag! aldrig sett nått liknande!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
zaccodog:hahah ja inget nyhet för mig:) hoppas timrå kan hålla ner siffrorna för självförtroendet, så det inte blir 2 siffrigt, har en känsla för det
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
haggen: som jag sa innan match. nån som ens tror på en liten chans idag? njaa fan att man inte spelade 5 måls handicap till timrå, säkert fått 10ggr
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
haggen: jasså är det fullsatt? har ingen koll på publiksiffran
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
stoff: sitter o tittar på aik-modo, klasser bättre än tik
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Modano: jag håller med.. sa det för nån vecka sen jag med, lag som malmö,leksand,örebro skulle slakta timrå i ks... tillomed borås skulle köra över timrå i think
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Kerstin_k: hahaha håller med!!! riktigt vasst!!! att inte folket lämnar arenan och aldrig mer sätter sin fot där...hoppas kan man ju
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
säger bara 1,95... nån som tog mina råd inför förra matchen?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
zaccodog: ja vilken iiot signade han på 3 år då? jo han som har skicdkat klubben till as
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KORITFW: att ni ens orkar... ingen av era spelare ni sitter här och länkar till kommer någonsin komma och spela för tik
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
zita: ja chansen att timrå går på slutspel, är lika troligt som jag kan gå på vatten
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12
Bragd-Birger: och självklart så öv erdrev jag med att jag skulle lira 100k!!!! skulle en 1 åring förstå, men det jag menar är att jag oxå skulle kunna visa ett spel på 9k utan prob med photoshop
+ 1
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Berglund: spelar aldrig9k, har aldrig sagt det heller ditt lilla retard, inte lika dum som du och lägger ett sånt spel i nhl
+ 1
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12
Burkmat: håller med dig till 100% dock tycker jag önerud kämpar på bra
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12
Timrå Icon: timrå brukar ju ha svårast mot "skitlagen" och vara som bäst mot om bästa
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Berglund: ok, med photoshop går allt, jag kan visa en kupong med 100k i insatts i eftermiddag, på växjö
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12
nagy till khl, varför står det bara om växjö och modo? bara dom som tänker värva inför ks? timrå sitter nöjda dom
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Simmalugnt: är man dum för man har ett bra sätt och dra in en extrainkomst på? va tänker du med? röven?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Simmalugnt: jo man har ju gjort några kronor på det viset iår
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Johnny B Goode: bra att högström ur borta från klubben, såg det inte förens nu,,, en riktig sopa
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Simmalugnt: jo jag satte hela vinst summan på hv idag..tyvärr
+ 19
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
säcken lär bli ny timrå tränare, timrå nappar ju på allt som inga andra vill ha
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
TRL: challe ser man varje dag på stan, så han hälsar nog bara på nubben...inge ovanligt att han syns här
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
falle, klar jag är negativ till timrå... dom är ju kass...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
Jockz: ne, men man är van det är ju inte bara i denna match dom spelar så här:)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
73Sjöbba: lite häng har timrå, bara 0-3.. skönt skulle inte man tacka nej till:P
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
Blizzard: har en vanlig svensson lön men spelar rätt mycket, och 1,95 på hv vinst idag var ett skämt. kunde inte motstå, sen 1,82 att hv gör första målet var oxå mycket bra
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
nixXz: nej det är riskfritt! ska spela alla mina vinst pengar idag på växjö nästa match, lär få 1,60 kanske.. ett bra odds
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
nixXz: jo jag har gjort +4350kr ikväll på att spela mot timrå:)
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
Johnny B Goode: nej det kommer bli skönt att slippa detta jävla skräpgäng i es
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
nixXz: ja, 1,95 på hv idag... har 2000på det. sen har jag lirat nästa mål alla gånger på hv:) har även nästa på hv nu 1000kr, spela du med...
+ 1
Föregående · 20 · Nästa