Historik
Föregående · 19 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
diffe: jo men var ganska väntat, spelar ingen roll vem som tränar laget så är dom endå lika kass
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
The Fat Bastard: varför får nån i timrå spela? alla är lika oduglig
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
yngwie: det lutar åt det, 2,10 var en riktig bjudning
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
T T: ne inte för 5 öre, men är man förvånad? inte direkt...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
fredriko74: verkligen inte, werneman är ju dubbelt så bra än den sopan sen att han spelar gratis är inte heller fyskam
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
fredriko74: han kommer inte ta en fight i timrå, så säker så, tydligt att ingen får det..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
diffe: jo, hade inte vart fel o ha en enda iaf som kan göra mål i laget
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
haggen: skojjar du? dom skulle vinna samtliga matcher i ks med minst 5 mål upp
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: haha:D bara börja, la 200kr bara:) dom ger bra odds...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: snuskigt bra odds 1.90 på modo, ska även spela att dom vinner sm guld
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
btw.... 1710kr + på modo idag, dom pengarna lägger jag på tik torsk nästa match, tack för mig
+ 2
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
Bragd-Birger: inte en besvikelse för mig.. tvärtom.. men som dom uppträder har dom inget här o göra.. ner ett år me dom så kanske dom kvickna till
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
ÖstrandsNisse: vakna upp i epe hytten nu, timrå kommer tyvärr åka ur iår. du måste ju inse det du med, annars är man ju lite eft..
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
zaccodog: rätt simpel fråga, ingen vill spela i ett skit lag som timrå.. den bittra sanningen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: lika bra dom åker hem efter första, lhc vinner med 28-1 idag
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hhahahahah timrå suger getpung fyfan.... helt sjukt....!!!! luleås j18 skulle spöa dom 2 siffrigt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: ja han har ju spelat väldigt bra i sundsvall dessa matcher
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
superfalle: pikka lär inte haft kaffepengar till lön heller... robin lär ha samma lön som högström så där går det jämt upp
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: ja det kan man undra, sen pickens och högströms lön, vart tar dom pengarna vägen? nått är galet
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
JimmyH: haha kanske, kanske inte, man vet aldrig med link, titta bara vad han ställt till med :P
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
nu har modo tydligen värvat in en forward. alla värvar utom SNÅL TIMRÅ, varför snåla sig ur es?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Simmalugnt: ditt hittebarn, tycker synd om dig...inte lätt o inte veta vart man kommer ifrån
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Kerstin_k: okej då, att dom tappar publiken i några matchen, sen att dom får spela inför 2000st skulle inte skada
+ 1
Föregående · 19 · Nästa