Historik
Föregående · 21 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
såja...!!! 0-9 ikväll gå hem folket låt äcklerna spela i tom hall
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
gustav9: jadu min vän, åt helvete... chansen att timrå lirar es nästa år är 10% alla lag dom kommer få möta i ks är så taggad man kan bli att nå es, timrå är totalt nere i träsket, dom kommer bli totalt överkörda
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
73Sjöbba: gör timrå ens 1 mål ikv ska jag gå på händer till göteborg, skräplag
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
bisterfinnen: folk som stannar hemma slipper lida och se timrå "spela hockey" och förlora gång på gång
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
Frella: vad bra, mindre som slipper lida när slutsignalen tjuter
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: väldigt roligt, jag LOVAR, örebro skulle vinna 2 siffrigt över dynggänget timrå
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
alla i timrå måste ju tryckt julmat som heter duga dom är ju efter frölunda spelarna hela tiden, 2a på puckarna
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
haggen: snacka om spel mot 1 mål, klass skillnad ju... var ganska väntat med 1-1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
är molinder tänkt som ersättare åt bagarn så är det en bra lösning! sen att det ska värvas en till spelare på nån position så bli det bra
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Magnus Rövarn : för tik suger? dom är som sämst när det gäller mange
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Modano: äh, han gör ju bara så siffrorna är nere...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Smokey: har trott på växjö hela tiden, 24% på pp på dom är ett skämt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
A51: gerber hållan nollan, helt hundra, han är stabil
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Kattgubben: vilken jubel idiot som helst kan ju spela fult, det drabbar ju bara laget
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
A51: hahahah torp igen, dumfittan gör ju så det kommer bli 2-0 nu och båda målen får han ta på sig
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
hubbenorlen: spelar ingen roll att växjö lirade match igår, dom är bättre över hela banan
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
haggen: dagens tips till alla som vill vinna deg... lulä-modo-bofors
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: ja precis, hade vart bättre för alla lag, men det är ju bara en fördel oss ju så klaga bör man inte:P
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Paddan: jo, förstog det... tror nästan gerber kan hålla nollan ikväll, han är nog revanchsugen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: ja dom fick slita bra mycket, sen att dom måste resa enda hit kommer nog sitta i skallen på dom, eftersom det är så tätt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
lincoln: jag hoppas ju dom tar chansen! men tror fan växjö vinner trots matchen igår... timrå är som sämst när det gäller tyvvär
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
yngwie: men han kan ju inte spela hockey!!!! pojken är ju en total katastrof Helt jävla oduglig!!!!!!!!!!!!!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Burkmat: jag håller med dig, minst 2 till förluster på raken efter denna förnedring, vad kommer det sluta? 0-5? 0-6?
Föregående · 21 · Nästa