Historik
Föregående · 55 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
diffe: diffe .. vi är överens om något tillslut . byt plats på aik och luleå bara . så är du iland . möjligtvis skellefteå och lhc också
Övrig sport > Sv: Tennis
20 Lindgren: spänningen om världs rankingen är nog över.. federer är bara en skugga av sitt forna jag . han har bara blivit sämre och och sämre under ett par år . sen han valde att inte ha någon tränare kan man säga . men han var ju så pass överlägsen så de gjorde inte så mycket att han vart sämre . men nu är de nog dags för mästarnas mästare att börja tänka på att lägga av . om han kunde bli som han en gång var så skulle de aldrig bli någon spänning om världs rankingen .. han skulle vinna 3 slam per år och nadal en . som förut . men de är långsökt att han kan hitta tillbaka dit .. vid den åldern
Timrå IK > Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Bragd-Birger: man måste beundra eran verbala förmåga i alla fall . ni som är inblandade i denna diskution
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
diffe: mm. man vinner inte ett sm guld med en dålig målvakt .. 6 vm turneringar är ju också rätt skapligt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
diffe: en kille som har några sm guld runt halsen .. spelar i flyers? han var fjärde målvakt efter emery leighton och boucher .. ett mirakel inträffade och dom fick skador på ett helt gäng målvakter. så kvar var backlund som fick spela 2 perioder . tja . så man kan säga att han spelar i flyers. du har rätt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
diffe: beror på hur man ser de.. jag skulle byta bort våran nya målvakt mot backlund alla dagar i veckan ..men att jämföra honom med lindbäck markström liv wesslau osv känns ju inte aktuellt . men elitserien går mot en annan målvaktskvalite . de sopas ju rent på målvakter . backlund skulle nog vara en av dom bättre målvakterna i elitserien om han kom tillbaka nu .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
zita: ja jag ska göra de då de närmar sej säsong . de är ju några månader kvar
Timrå IK > Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Anonymous: gör inte i princip hela hockeysverige de just nu . förutom dom lag som går långt i slutspelet
Timrå IK > Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
diffe: ja . en medelmåtta .. han kan ju inte jämföras med superbacke .. men de kan ju ingen . men skaplig var han väl ändå .. han klistrade ju inte lika många skott och så som backe . som knappt lämnade en retur .. eller hur diffe .. målvaktsoraklet
Timrå IK > Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
P J: mm . .precis . sex mille . iväg med corso skippa sonnenberg och hirso och investera i en utredning i stället.
Djurgården Hockey > Sv: Bremberg till ssk?
Gone: fast nu vart de hv .. kul för han . tråkigt för stockholms hockeyn
Timrå IK > Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
TIKbiff: sen kan man ju lite försiktigt undra vilken typ av utredning som kostar så mycket pengar . hade de varit 6 mille allt som allt som alla lag skulle dela på . men 6 miljoner per lag .. den utredningen måste lösa alla problem i hela världen .. de kanske är palme utredningen som ska starta upp igen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Åkerblom i 6e: på vilka grunder då ?. de blir trångt där då om pääjärvi förtjänar en plats .. han har inte spelat speciellt länge i timrå . har inte gjort speciellt många poäng . finns absolut ingenting egentligen
Övrig sport > Sv: Tennis
NuMo: ja för fan 42 procent första servar är ju inte så pjåkigt .. mot över 70 mot federer
Övrig sport > Sv: Tennis
NuMo: stor mening att göra sitt livs match mot federer för att sen vara helt värdelös i finalen ..
Övrig sport > Sv: Tennis
Dream Team: nä .. gräs börjar direkt . wimbledon börjar 21 juni . innan de är de halle och dom där små turneringarna
Övrig sport > Sv: Tennis
mattias - 74: tyvärr . torsk . men visst vore de fantastiskt om han kunde slå ut nadal . så federer fick behålla rankingen .. de har annars varit en ära att få leva under samma tidsperiod som federer . den största idrottsmannen någonsin .. alla kategorier
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
thha: mm . tror kanske inte att mps hade så där våldsamt grova slantar i kuvertet som junior
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
kaofl: sen ser vi väl kanske inte farligast ut heller . även om de ser bra ut med dom förutsättningar vi har .. men de finns ju lag med en helt annan plånbok . man är ju inte per automatik en superspelare för att man har ett finskt efternamn
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
lu93rowa: ja .. absolut . dummare människor får man leta efter . som att frölunda skulle värva samuelson och starkov från timrå .. lite samma nivå . fast de är kanske lite svårt att förstå för en så otroligt smart person som dej . vad sägs om att sluta diskutera frölunda på detta forum .. man blir på otroligt dåligt humör
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: ja .. helvete vad man skulle se fram mot nästa säsong då ..
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
BlackBay: de där med klubbhjärta . är inte de en myt från förr . dom enda klubbar som har folk som visar klubbhjärta råkar för de mesta vara klubbar med stor plånbok .. utom möjligtvis foppa då . fast han har ju så han klarar sej ändå
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
de var nästan jobbigare att tyskland förlorade .. faaaan .. skit wm
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
RTS: ännu tuffare att låta en back lägga en straff i en wm semifinal
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
GurraG: 2 mille är ju inte så där jätte mycket då de kommer till spelare
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JimmyH: ja .. att åka runt kassen några varv med pucken är snyggt att se på men inte speciellt effektivt . men visst var han härlig ibland . 62an
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
250kg kärlek: dominerar i wm? .hur menar du nu . han har synts i en match mot norge .. var han ens med mot frankrike .. jag såg han inte i alla fall
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: precis .. varför skulle han . precis som de kommer bli med moe . snälla moe kom hem .. skit i att vi dissade dej ..
Timrå IK > Sv: SM-slutspelet
dr-nix: klart hv var bäst .. utan tvekan . men man kan komma långt med en bra målvakt .
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
250kg kärlek: jaha .jag trodde att ahl var någon form av superliga där framför allt målvakter utvecklas något kopiöst .. kan väl inte vara så lätt att få speltid i en sån tung liga .. måste vara bättre att stanna i timrå
Timrå IK > Sv: SM-slutspelet
de går inte i längden att vara mycket sämre men ha en bättre målvakt tyvärr .. faaan
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan: ok då . lite kanske . men sundh var en av mina absoluta favoriter .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: precis . då sundh inte fick förnyat kontrakt grät jag blod .. och jag har fortsatt gråta varje gång jag sett honom i hv . att överhuvud taget jämföra honom med axelson är ett hån mot sundh
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: fast chansen finns ju att han har utvecklats till en gigant i superligan ahl .. rykten säger att de är där som utvecklingen tar fart .. speciellt om man börjar närma sej 30 .. så han hade säkert hållt nollan
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: satt faktiskt och tänkte samma sak under matchen .. skulle gissa på 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
diffe: eller också så skulle dom behöva ett lag och inte bara en målvakt ..
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
orion: fast å andra sidan . backe och lotvonen tillbaka . så får man fler adrenalin kickar .. och de renar kroppen .
Föregående · 55 · Nästa