1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614859 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1260211

Sv: Silly Season 10/11

Frella:...då är vi där igen. Lander väljer mellan spel i AHL (där man får anta att han får rejält med speltid) och Timrå IK (laget i hans hjärta). I Timrå tvingas han ner till en fjärdeformation med begränsad speltid, i AHL blir han (antagligen) dominant. Vad väljer han? Att stanna kvar i Timrå Ik kanske inte är det optimala.

Det är inte helt enkelt.


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
250kg kärlek: jaha .jag trodde att ahl var någon form av superliga där framför allt målvakter utvecklas något kopiöst .. kan väl inte vara så lätt att få speltid i en sån tung liga .. måste vara bättre att stanna i timrå

Sv: Silly Season 10/11
250kg kärlek: Vidare bör Lander ha så pass god tro på sig själv och ett så bra självförtroende att han på allvar tror att han kan ta en stor roll i nästa års lag kan jag tycka.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer