Historik
Föregående · 6 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Har stoppat undan pillren tills säsongen drar igång, men vette fan om inte man får öppna lådan ändå, håller med dig om domarnivån
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Men va i h.........
Förstår varför Foppa ringde sin polare Donald Brashear
Förstår varför Foppa ringde sin polare Donald Brashear
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Min känsla som certifierad läktarcoach nivå 10, är att TIK är jäkligt nöjda med det domslutet. Vinner Kanonstaden ikväll så går de hela vägen och vi har ett SHL-lag som får varenda pamp på kansliet att tugga fradga av glädje.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Inga problem, påminner om när ska handla åt hustrun, man köper det hon har skrivit på listan🤔
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik : Han vill reparera den skada han gjorde på -100- årsdagen, men då får han jobba länge.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: När man läser om Hinken och Karlin och deras synsätt på hockey, då blir man så fylld av framtidshopp så jäklar det blir ett folieryck på en bra wirre ikväll. Känns sååå bra det här
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Fan vad bra, då kan man förmodligen se Modomatcher på närmare håll.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Undrar vilket lag som kittlar inför nästa säsong för åsnebrottaren, för det här gick inget vidare
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo: Bor numera i Småland. Har haft ett helvete sen vi åkte ned, men numera med tanke på HV situation så är det ganska lugnt här hemma.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}: Om jag måste ” hålla” på ett lag i SHL då är det Luleå. Vem f.. håller på tolvfingerstaan
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modano: Varför är du i våran bok och beter dig som ett jäkla svin?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lub: Gör om din räkning efter det du tagit bort poängen för respektive lags förstakedja, hur blir det då?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kenttäcam: Nu är det så att Karlin är tränare, och han är en gud, och inte SC så blanda inte in Jesus i det här😉
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Så kan det vara, kan också tolkas som Karlin för respekt med sig. TIK fick nog lite att fundera på. Hur som, kan bli en intressant silly vi har framför oss.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Vad tycker du om att Modano beskriver Karlin på det sätt han gör? Lite personangrepp kan tyckas.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Bara lyfta på hatten för Karlin boys,
Grym tränare vi har på g in😉
Grym tränare vi har på g in😉
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Vilken jäkla skillnad på målisar
Varför ska det ringas?
Varför ska det ringas?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Den kom i andra efter Dahlen fick en tackling och tappade puck och blev en 2 mot 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Randy Marsh: Helt grymt att se hur vår blivande tränare pressar hårt satsande/ favorit TIK till förlängning x2. Käääns riktigt bra, välkommen hem Karlin, det du gjort hitintills är så jäkla bra.
Du har väl inga åsnor i din gardero🤔
Du har väl inga åsnor i din gardero🤔
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Vilken hockeykväll det är, sitter här med två datorer med en match i varje, och min hustru säger alltid till mig att jag inte klarar av två saker samtidigt😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Det är lite det jag menar med Karlin. Han har garanterat gjort en konsekvensanalys och insett att framtiden är hos Modo🥰
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRM: Har inte varit imponerad av TIK slutspel hittills. Finns stor risk att de ryker mot Karlin- boys.
Tror att han är plan b och även plan c, kontraktet är garanterat enkelriktat skrivet och även viljan från Karlin är spel i Modo. Men, tänk tanken Västervik i final😅
Tror att han är plan b och även plan c, kontraktet är garanterat enkelriktat skrivet och även viljan från Karlin är spel i Modo. Men, tänk tanken Västervik i final😅
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Haha, känner igen mig i din beskrivning
Vi har kanske har delat dunk😂
Vi har kanske har delat dunk😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Hur är statusen på Viklund, kommer han att finnas på is till hösten? Känns ganska osäkert, om inte så frigörs nog en stor lönepott på honom.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Cigarett är länge sedan, däremot en cigarr med goda vänner och en fin wirre i glaset, det är livskvalitet.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Röka ut problemen 🤔
Det kanske är rökningen som är problemet 🥺
Det kanske är rökningen som är problemet 🥺
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}: Tack för all info, men du får byta ut din logga och istället följa din kvinnas val av hockeyklubb😉
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}: Nu snackar vi silly, du får sluta och namndroppa, blir så jäkla mycket snålvatten i tangentbordet, måste jobba också 😅
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Kan vi inte bara släppa det här om Brynäs utvisningar. Det ska ältas fram och tillbaka till någon blir så jäkla less på det, typ jag. Släpp det, ta det i Brynäsboken, visserligen är tråden öppen för allt, men låt det mestadels handla om Modo, så låt det inte spåra ur som det nu gör mellan varven🙏.
Ni som annars skriver här gör det så jäkla bra, helt underbart att läsa👍
Ni som annars skriver här gör det så jäkla bra, helt underbart att läsa👍
+ 12
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Möjligt, dryg jävel var det i alla fall , hans livsuppgift var nog att reta livet av allt och alla.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Trollet från tolvfingerstan, vad var det han hette🤔. Han var helt i klass med Gurra.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Härligt att läsa att fler än jag är positiv
101- åringen som kom tillbaka
101- åringen som kom tillbaka
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Ett farligt tänk att luta sig mot framtida intäkter. Brynäs påminner så mkt om Modos situation när vi åkte ned. Vi ska vara glada över Widebro som kom in och styrde upp den ekonomiska båten för oss. Om det nu blir Brynäs som ryker så kommer det att ta tid för en återkomst. Dåligt påläst om deras juniorsida, hur är den?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza: Vilken färg blev det, röd?
Vilken dag det blev. Aprilskämten avlösta varandra men Modo sket i det och levererade ett påskägg med godis i. Vår nyfunne vän i norr Nocky håller humöret uppe hos oss med inlägg som får en att drömma tillbaka till -2007. Nu har vi varit nere i skiten och nu vänder det, jag känner bara positiva vibbar inför framtiden. Är inte ett dugg avis på alla Brynäsvänner, ni vet inte vilken golgatavandring ni har framför er. Så alla Modovänner ha en glad påsk och tänk på pocenten🥃
Vilken dag det blev. Aprilskämten avlösta varandra men Modo sket i det och levererade ett påskägg med godis i. Vår nyfunne vän i norr Nocky håller humöret uppe hos oss med inlägg som får en att drömma tillbaka till -2007. Nu har vi varit nere i skiten och nu vänder det, jag känner bara positiva vibbar inför framtiden. Är inte ett dugg avis på alla Brynäsvänner, ni vet inte vilken golgatavandring ni har framför er. Så alla Modovänner ha en glad påsk och tänk på pocenten🥃
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza: Tror att de läser vad som skrivs härinne
Efterlyste ett påskägg och det verkar komma nu🥰
Efterlyste ett påskägg och det verkar komma nu🥰
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Nu vill vi ha ett riktigt fint påskägg av Modo, och inget aprilskämt
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Stopp, dom blåa har jag kvar, skickar jag dom så får jag på käften av hustrun 😁
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Tråkiga Brynäs kompisar man har, när man skickar ett sms där man artigt hälsar de välkomna till hockeyallsvenskan så får man inget svar🤔
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Kan du skicka över adressen till deras kansli så skickar jag också mitt lager. Tur man har ett bra avtal med DHL, för det blir en tung pall
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Hm, ser mörkt ut för Brynäs nu, 0-4 just nu
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}: Vi får väl också tacka sådana skribenter som Adam när de marknadsför Modo med sina fantastiska reportage med en tidpunkt som inte ens Einstein skulle ha funderat ut
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza: Kom igen nu, va lite positiv du låter som Ztorken. Har du druckit ur dyngdiket nu igen.
+ 2
Föregående · 6 · Nästa