Historik
Föregående · 46 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Treklövern1912: Ja det är lite oflyt att sommartiden införs precis när man reser hem.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Treklövern 1912: Och i baren. Nu får det vara slut på skitsnack. Förväntar mig faktiskt en ursäkt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Treklövern1912: Så här ser det ut i Nashville just nu.
Har du fler frågor så svarar jag gärna på dem.
Har du fler frågor så svarar jag gärna på dem.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Treklövern1912: Och här har vi den senaste groggen. Svarar gärna på fler frågor.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Treklövern1912: UA499. Foto från stolsryggsdisplayen.
OBS! Nashville ligger inte i Europa.
OBS! Nashville ligger inte i Europa.
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Svensson_62: Blev tvungen att beställa in en till Bacardi (dom har fel på betalsystemet så jag får den gratis)
+ 3
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
{9382}: Korrekt. Flyger mellan San Francisco och Nashville idag. Imorgon upp till Chicago och vidare till Köpenhamn och Arlanda.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Sitter just nu på ett flygplan i USA - plötsligt nyss över Klippiga Bergen fick jag fart på wifi. Går ju direkt in här på HS och inser att Brynäs vann!!!!! Blev en Stella plus Bacardi & Cola för att fira. ”Get high over the rockies” som Billy Joel en gång sjöng. Ikväll blir det party i Nashville. Skål Brynäsvänner!!!!!
+ 17
Brynäs IF > Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
spolaisen: Grymt kul match i SAP Center. Nyllet med 2 mål plus ett straffmål (dock ej avgörande). Lukas #36 med en assist. Järnkrok grymt nyttig. Slarvar aldrig bort pucken, hittar medspelare, spelar smart - sk tränardröm.
Leafs tog ut målvakten vid 3-5 och lyckades faktiskt reducera och sedan kvittera (Nylander).
Leafs tog ut målvakten vid 3-5 och lyckades faktiskt reducera och sedan kvittera (Nylander).
+ 6
Brynäs IF > Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Svensson_62: Lukas Carlsson fick en assist nu. Hadvmissat att han också spelar i matchen.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
På plats i San Jose. Ska heja fram Järnkrok.
Planerat att ropa ”Heja Brynäs!!!!!” nere vid plexit på uppvärmningen men det var proppfullt av Leafsfans som stod ivägen.
Planerat att ropa ”Heja Brynäs!!!!!” nere vid plexit på uppvärmningen men det var proppfullt av Leafsfans som stod ivägen.
+ 9
Brynäs IF > Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Supportern: Är i USA och missat lite. Har vi åkt ur?
+ 3
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
KLASSIKER skådad i Crypto.com arena nu innan match
+ 5
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Det här är ju lite kul; ” Adam Boqvist – som sedan en tid tillbaka vikarierar som forward – svarade för två assist” /AB
+ 4
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Hej och skål Brynäsvänner, sitter och laddar inför match i Crypto.com arena: Kings vs Rangers.
Blir lite läskigt imorgon, sitter i bilen medans vi spelar och har ingen koll. Hoppas och tror dock att vi vinner!!
Blir lite läskigt imorgon, sitter i bilen medans vi spelar och har ingen koll. Hoppas och tror dock att vi vinner!!
+ 9
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Kanske blir coach challenge i HA vad det verkar.
Vi kanske kan införa Hockeysnack challenge i SHL.
Vi kanske kan införa Hockeysnack challenge i SHL.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Svensson_62: Fascinerande att se de självkörande Jaguar-taxina. Släpper av kunden och kör iväg helt tomma själva helt utan människor i bilen. Också ser man dem blinka vänster och svänga in på nån annan gata. Vart ska den? 🤔
+ 6
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Försök att muntra upp oss: Är just nu på en bar i Santa Monica där de har gjort om öltunnor till pissoarer => recycling av drycken på riktigt 😀.
Och alla barstolar är gjorda av gamla bilsäten från 60/70-talet. Coolt. Nåväl tror grabbarna vinner nästa match och på fredag avgör vi.
(varför vrids bilderna ibland?)
Och alla barstolar är gjorda av gamla bilsäten från 60/70-talet. Coolt. Nåväl tror grabbarna vinner nästa match och på fredag avgör vi.
(varför vrids bilderna ibland?)
+ 7
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Peja: Trodde det var Skellefteå först innan jag klickade på länken.
Han kanske kommer att reta sig på vissa detaljer;
”Grabbar, sluta med bandysvängarna, det blir. straffkommendering där vi kör ”idioten” annars!”
Han kanske kommer att reta sig på vissa detaljer;
”Grabbar, sluta med bandysvängarna, det blir. straffkommendering där vi kör ”idioten” annars!”
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
micke: Plus kanske addera platser närmast plexit där det går.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: Köpte faktiskt en kepa innan matchen men den slängde jag inte in på isen.
75 cl burköl inne på arenan kostade 25 dollar.
1500 spänn för ett 6-pack med andra ord. Höll igen konsumtionen tills efter match.
75 cl burköl inne på arenan kostade 25 dollar.
1500 spänn för ett 6-pack med andra ord. Höll igen konsumtionen tills efter match.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån som har problem att få upp HS Brynäs?
Får upp en sida utan trådar. Måste sedan manuell leta/välja en tråd itaget.
(är utomlands - men det brukar ju inte påverka)
Får upp en sida utan trådar. Måste sedan manuell leta/välja en tråd itaget.
(är utomlands - men det brukar ju inte påverka)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Missade tyvärr matchen ikväll. Ska dock på NHL match i Salt Lake City om en liten stund. Men dålig timing.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: Tror teamet ska bestämma sig för om målvaktsvalet ska baseras på enbart lokala toppar under senare tid eller om prestationer under lång tid tidigare ska påverka beslutet. Finns massor av matematiska hjälpmedel t ex Bezierkurvor/splines, B-splines m fl att ta till. Om man t ex ska designa/modellera en ”knöl” på en bilkaross kan man välja mellan matematiska modeller som väger in endast lokalt runt ”knölen” eller andra som tar hänsyn till ”all omgivning” för att få till det hela mjukt och fint. Bezier t ex började användas av Renault under 60-talet för deras bilkarosser. Tror Gälla kan låta Masken, Hansson och Ove läsa in sig på och tillämpa dessa matematiska metoder för att välja rätt målvakt baserat på vilken underliggande horisont man strategiskt valt.
🙂
🙂
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Den målvakt som har vunnit flest av matcherna 1+ 2 kan väl få stå i match 3? 🙂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det var (ännu) bättre förr:
”Brynäs IF vann från hösten 1967 till våren 1978 grundserien (i olika former) elva säsonger i följd”
Där kan vi snacka dynasti.
Man hade en peripd då man endast förlorade 30 av 239 matcher.
(Brunäs hemsida)
”Brynäs IF vann från hösten 1967 till våren 1978 grundserien (i olika former) elva säsonger i följd”
Där kan vi snacka dynasti.
Man hade en peripd då man endast förlorade 30 av 239 matcher.
(Brunäs hemsida)
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: HV hade alltså behövt satsa 119 millar för att nå 97 poäng med deras fingertoppskänsla som förmår att kosta 1,228 millar/poäng 🤑
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Klart han är en supertalang - men vad har det med målet att göra? Öppet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Fast just målet var ju inte ett bevis på det. Öppet - den skulle t o m jag ha satt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Kombinerat med att minimera antal resor skulle jag gissa
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Min åsikt är;
Dutta
Inte
Sönder
Laget
Som
Vann
SHL
Specialteams undantaget.
Ingen - INGEN - härinne slår Gälla på fingrarna gällande lagupställningar.
Tack för ordet och skål Brynäsvänner!
Dutta
Inte
Sönder
Laget
Som
Vann
SHL
Specialteams undantaget.
Ingen - INGEN - härinne slår Gälla på fingrarna gällande lagupställningar.
Tack för ordet och skål Brynäsvänner!
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10753}: Verkar nästan blivit personligt gällande målvaktsfrågan. Lyssna på Personliga Person på länken nedan och chilla.
Länkar:
Spotify
Spotify
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10753}: Delge gärna vem du tycker ska stå i målet - är lite otydligt.
+ 19
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Silfverkroken: Håller med. Den borde gränsa till ståplats så kanske den skulle bli mer aktiv.
Också om det gick att ordna att tjommen med megafonen kunde kunna gå dit ibland och köra lite.
Också om det gick att ordna att tjommen med megafonen kunde kunna gå dit ibland och köra lite.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Järnkrok (som nyss gjorde comeback efter skada) gjorde mål inatt. 👍
+ 19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis:Lill-Prosten avgjorde som jag minns - i alla fall den sportsliga aspekten av matchen.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2025-03-08
Peja: Oseriöst? Men för fan. Att påvisa den ekonomiska konsekvensen av att lägga ned flick/kvinnoverksamheten vs behålla den är ju ett sätt att få ögon att öppnas hur mycket den är värd hos allmänheten/sponsorerna. Inte en anklagelse att någon vill lägga ned den. Förstår du inte skillnaden? Vad har hänt Peja?
+ 4
Föregående · 46 · Nästa










