Historik
Föregående · 13 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
blackredberry: Grader i helvetet. Syns att det är två bottenlag som spelar.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bänknötarn: Håller med! Känns väldigt tryggt. Inte ens det där "inlägget" från Lilja kändes farligt...
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Kolla igenom Brynäs på twitter/instagram. Stavfel, särskrivningar och bara helt sjuka saker som t.ex. "Äta tigerkött".
+ 4
Brynäs IF > Sv: CHL - CHAMPIONS HOCKEY LEAGUE
bänknötarn: Så bissart försvarsspel. Backen slänger sig (ramlar?) för att täcka av passningen och ger Jensen ett fantastiskt läge att avsluta.
Brynäs IF > Sv: CHL - CHAMPIONS HOCKEY LEAGUE
"Hur svårt kan det va liksom?" säger Wallin. Håller med honom.
+ 3
Brynäs IF > Sv: CHL - CHAMPIONS HOCKEY LEAGUE
Satan så lätt Mannheim kommer till lägen. Fernström bäst hittills. Tätt följ av Mannberg som snurrar friskt med backarna i Mannheim (vilket säger en del om nivån de håller).
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Tänk att vi inför säsongen tänkte att vi skulle bli ett topplag med guldchans. Nu sitter vi här i slutet av oktober utan chans på topp 6 och med topp 10 som långsamt försvinner utom räckhåll. Och på toppen av det har vi Linus Fernström som bästa brynäsare idag
Godnatt
Godnatt
+ 4
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}: Visar återigen att vi ska vara med i toppen. Fernström är en riktig bra målvakt på den här nivån.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
blackredberry: Och hur ser det it för de allra flesta lag som ligger sost vid jul i söutet av året?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5504}: "i ett slutspel kan ju Felix kliva in som en vinnarmålvakt som han ju gjorde några matcher i fjol."
Eller så kliver han in som han brukar göra och släpper ett par enkla.
Blir kul att spela kvalspel med supertalangen mellan stolparna.
Eller så kliver han in som han brukar göra och släpper ett par enkla.
Blir kul att spela kvalspel med supertalangen mellan stolparna.
+ 5
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Fast du har i regel bättre betalt här än i AHL. Om du nu inte sitter på ett envägskontrakt och passerar waivers det vill säga (som tex Rödin).
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Jag var där, hörde inga hot. Tvivlar på att hon hörde några hot heller, var hon nu satt/stod.
+ 4
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Var du där och hörde "hoten"? Igenting sades. Förutom buande och "vad fan håller ni på med?!" Typ.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Nu måste väl ändå råttet var mågat så att säga.
Felix håller inte. Skicka bort honom nu!
Felix håller inte. Skicka bort honom nu!
+ 4
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: För att inte tala om publiktappet. Nästa torsdag, Rögle hemma. Över 3000? Känns tveksamt.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Det är så dåligt. "Små detaljer" säger vissa. Det är just de små detlajerna som är skillnaden på ett bottenlag och topplag.
+ 2
Föregående · 13 · Nästa



