Historik
Föregående · 16 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Pettisbif: Boqvist får som sagt ett rookiekontrakt så att det är någon förhandling tror jag inte på.
Andersén tror inte jag BZ vill ha. Dels sättet han drog senast och dels lönen han (antagligen) vill ha.
Wännström hoppas jag tyvärr inte på. Senaste smällen verkar ha varit riktigt illa. Att sen spela flera matcher med hjärnskakning också... Nästa smäll kan nog karriären vara över.
Andersén tror inte jag BZ vill ha. Dels sättet han drog senast och dels lönen han (antagligen) vill ha.
Wännström hoppas jag tyvärr inte på. Senaste smällen verkar ha varit riktigt illa. Att sen spela flera matcher med hjärnskakning också... Nästa smäll kan nog karriären vara över.
+ 6
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Ninjamanne : Statistiken säger att vi förlorar publik när Leksand är uppe.
+ 2
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Johnson var bra igår. Verkar vara en spelare som höjer sig i slutspel. Blomman likaså.
Mannberg också bra.
Och slutspelsmålvakten Rautio håller nollan. Fantastiskt!
Mannberg också bra.
Och slutspelsmålvakten Rautio håller nollan. Fantastiskt!
+ 6
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7225}: Jaja menar bara att han har haft ett hem i Gävle sedan tidigare.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{4345}: Om det är en interfernece så borde väl Sweatt åka på en 2a va?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Bratwursten : Det jag stör mig på med domarna är inte att de är dåliga. Det är att de aldrig vill förklara något. Vill aldrig förklara hur de tänkt. Och tränare/spelare som kritiserar domarkåren får böter. Åslin blev ju till och med avstängd.
Edit: lite kaka på kaka där men ni förstår poängen.
Edit: lite kaka på kaka där men ni förstår poängen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: Tycker Mannberg verkligen passar in och gör det riktigt bra som extra. Några byten här och där med full fart.
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
{7800}: kommer aldrig glömma det. Torsk blev det i det efrwrföljande ppt
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: Hur sjutton tänkte han där?
Men det var väl rätt agerat Huge? Han är ju professionell och vi här har ingen aning om nånting.
Men det var väl rätt agerat Huge? Han är ju professionell och vi här har ingen aning om nånting.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
{7225}: Dessutom vill inte Paille ha någon banderoll. Det får vi respektera.
+ 11
Brynäs IF > Sv: Malmö IF - Brynäs IF 2017-02-18
{2064}: Tycker Asklöf känns som Mannberg fast mycket bättre med pucken.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Malmö IF - Brynäs IF 2017-02-18
Skrubben: skulle vilja se det så här: inom parantes med skadefritt lag.
1 - given
2 - Johnson (Zaborsky) - Ölund - Ikonen
3 - Paille - Blomqvist - Alcén (Johnson)
4 - Asklöf (Granström) - Granström (Pathrik) - Boqvist (Alcén)
1 - given
2 - Johnson (Zaborsky) - Ölund - Ikonen
3 - Paille - Blomqvist - Alcén (Johnson)
4 - Asklöf (Granström) - Granström (Pathrik) - Boqvist (Alcén)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Malmö IF - Brynäs IF 2017-02-18
Zappaholic: Vi kallar honom det eftersom att han alltid har det korrekta svaret på alla frågor.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}: På 100 år? Bertilsson har aldrig(!) gjort en hel säsong.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Och i år har vi Grana, Kilas, Zanetti, Johnson, Lindblom, Paille, Alcén, Blomqvist.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bertilsson hemma imorn. Sista vi såg av honom i år?
Boqvist också hemma.
Boqvist också hemma.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
dAVydov: En person som tror detta är på riktigt vill inte jag se som representant för Brynäs IF.
youtu.be/9_DI9ZL-8rc
Tjeckoslovakien halleluja!
youtu.be/9_DI9ZL-8rc
Tjeckoslovakien halleluja!
+ 1
Föregående · 16 · Nästa